ساخت صفحه در حال به روز رسانی در وردپرس
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

ایجاد صفحه در حال بروز رسانی برای زمانی استفاده می شود که سایت شما در حال تغییرات است. این گونه صفحات‚ با نام در دست تعمیر یا در حال بروز رسانی نیز شناخته می شوند.

ایجاد صفحه در حال بروز رسانی

تصور کنید که شما قصد دارید تغییراتی را روی سایت خود اعمال کنید و نمی خواهید تا زمان تکمیل این تغییرات کاربران سایت را مشاهده کنند. پس در این زمان باید از این نوع افزونه های در دست تعمیر استفاده کنید تا به کاربران شما اطلاع رسانی شود. در این مطلب افزونه ای به شما آموزش داده خواهد شد که ب استفاده از آن می توانید به سادگی یک صحه به عنوان صفحه در حال بروز رسانی در سایت خود ایجاد کنید.

معرفی افزونه

افزونه ایجاد صفحه در حال بروز رسانی افزونه WP Maintenance Mode نام دارد. که به منظور ایجاد یک صفحه در دست تعمیر در سایت شما می باشد.

ایجاد صفحه در حال بروز رسانی

نصب و راه اندازی افزونه

ابتدا افزونه را نصب و فعال سازی نمایید. سپس در بخش تنظیمات گزینه ای با نام “حالت تعمیر و نگهداری” اضافه خواهد شد. این بخش مربوط به تنظیمات افزونه می باشد که به صورت فارسی هم موجود است. در ادامه بخش های مختلف تنظیمات این افزونه شرح خواهیم داد.

سربرگ عمومی

ایجاد صفحه در حال بروز رسانی

در تب تنظیمات عمومی می توانید با فعال کردن این قسمت افزونه را فعال یا غیر فعال کنید. بقیه گزینه های این بخش  نیز برای امکانات اولیه افزونه می باشد که آیا میخواهید وجود داشته باشد یا خیر. با توجه به نیاز خود مشخص کنید. حتی می توانید تعیین کنید که سایت برای چه نقش های نمایش داده شود.

 سربرگ طراحی

ایجاد صفحه در حال بروز رسانی

در این تب می توانید طرح بندی صفحه و همچنین  رنگ بندی را مشخص کرده و تصویر مورد نظر را تعیین کنید. شما به سلیقه خود می توانید هر نوع پس زمینه و تنظیماتی را برای در حال بروز رسانی در وردپرس تعیین نمایید.

سربرگ ماژول ها

ایجاد صفحه در حال بروز رسانی

در این سربرگ نیز می توانید برای سایت خود یک شمارنده معکوس در نظر بگیرید و اعلام نمایید که تا چه مدت در حال بروز رسانی در وردپرس هستید. همچنین لینک شبکه های اجتماعی و امکان برقراری ارتباط با کاربران خود طریق ایمیل را نیز می توانید مشخص نمایید.

سفارشی سازی ووکامرس

آموزش تغییر دامنه سایت در گوگل وبمستر

افزونه ایجاد بارکد در وردپرس

افزونه ذخیره سازی پیام‌های فرم تماس ۷ در وردپرس با Flamingo

اشتراک‌گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی با Super Socializer

افزونه جستجو کلمات در وردپرس

کاهش رتبه الکسا در وردپرس

آموزش نمایش ساعت در وردپرس

افزونه ساخت کتاب آنلاین وردپرس با Flipbook

در نهایت پس از اسن که یک بار سایت خود را رفرش کنید خواهید دید که تمامی تنظیمات ما در این بخش اعمال شده است. فقط توجه داشته باشید تا زمانی که در پنل مدیریت هستید این صفحه نمایان نخواهد شد و باید از آن خارج شوید.

 

[button color="blue" size="medium" link="https://downloads.wordpress.org/plugin/lj-maintenance-mode.zip" icon="fa-download" target="false"]دانلود افزونه[/button]

[button color="black" size="medium" link="https://wordpress.org/plugins/lj-maintenance-mode/" icon="fa-eye" target="true"]مشاهده مشخصات[/button]

امیدوارم از این آموزش وردپرس لذت برده باشید. همواره خوشحال می شویم اگر هر سوال یا راهنمایی که در مورد آموزش ایجاد صفحه در حال بروز رسانی در وردپرس داشتید در پایین بخش نظرات مطرح کنید.

 

مطالب مرتبط:

فشرده سازی عکس ها در وردپرس

آموزش جستجوی تمام صفحه در وردپرس

کاهش دادن حجم تصاویر در وردپرس توسط افزونه Optimus

افزونه‌ای برای چک کردن دامین در وردپرس

منبع: الو پشتیبان - ارائه دهنده مقالات:طراحی کمپین تبلیغاتی - مدرس وردپرس - سرویس های بک لینک





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: