نوشته شده توسط : مدیر پیامک

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر اولین و پر فروش ترین افزونه وردپرس در زمینه ساخت صفحات سایت وردپرسی است که امکان تغییر چیدمان کلی سایتتان را بصورت Drog & Drop فراهم می کند و شما بدون داشتن دانش کد نویسی می توانید سایتتان را به سبک و شیوه دلخواه خودتان طراحی کنید.با افزونه Visual composer ، کنترل کاملی در طراحی سایت وردپرس خود خواهید داشت.

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر | افزونه Visual Composer

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer

افزونه کاملا فارسی صفحه ساز گرافیکی یا ویژوال کامپوزر پرفروش ترین پلاگین سایت codecanyon هست که در بیش از ۸۰۰۰۰ سایت استفاده می شود و یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرسی است، با کمک این افزونه شما می توانید بدون داشتن کوچکترین دانش برنامه نویسی صفحه سایت وردپرسی خود را از صفر به صورت حرفه ای بنا نهاده و همانطور که می خواهید به آن شکل دهید ، در واقع این افزونه دنیای صفحات وردپرسی را دگرگون کرده است. حدود ۹۰ درصد ازصفحه سازهایی که همراه قالبهای مختلف ارائه می شود افزونه Visual Composer میباشد.در ادامه به ویژگی های این افزونه خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر | افزونه Visual Composer

ویژگی های افزونه Visual composer 

در تصویر پایین همان طور که میبینید دارای انواع المان و امکانات حرفه ای می باشد مانند المان متنی نمودار میله ای زیبا ، نمودار خطی ، شمارنده ، جعبه پیام ، انواع دکمه با استایل های زیبا ، تب ها ، المان نمونه کار ، تصاویر تکی ، جدول قیمت گذاری با استایل های مدرن و شیک ، نقشه گوگل ، ویدیو پلیر ، تور ، آکاردیون ، اسلایدر تصاویر ، ردیف و بساری دیگر که در تصویر پایین نمایش داده نشده.همچنین در نظر داشته باشید افزونه ویژوال کامپوسر فارسی داری یک افزونه جانبی به نام افزونه Ultimate VC Addons می باشد که با نصب این پلاگین در کنار افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer یک سری المان های اضافی خواهید داشت که می توانید از آنها برای طراحی یک صفحه حرفه ای استفاده کنید.

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر | افزونه Visual Composer

به راحتی با دراگ & دراپ میتوان برای سایت خود صفحاتی زیبا ساخت

شاید بگویید کار با این افزونه بسیار سخت است اما اینگونه نیست با اندک دانش وردپرسی خواهید توانست به راحتی هر چه تمام تر برای سایت خود شیکترین صفحات را ساخت و نیازی به کد نویسی و … نیست بلکه کافیست با کشیدن و رها کردن برگه های موجود در افزونه شیک ترین صفحه را به صلیقه خود ساخت.

این افزونه وردپرس یعنی ویژوال کامپوزر با انواع قالب های وردپرس سازگاری دارد

این پلاگین قدرتمند و حرفه ای به یقین با توجه به این قابلیت هایی که داره به عنوان برترین صفحه ساز شناخته شده و شما به راحتی میتوانید این افزونه را نصب و فعال سازی کنید و درنهایت صفحات زیبا و با امکانات ویژه بسازید و از آن لذت ببرید، visual composer دارای بیش از ۴۰ المان زیبا و گرافیکی دارد که میتوان دقیقا صفحه را در ذهن خود تصور و در این افزونه پیاده سازی کرد.

حل مشکل صفحه سفید وردپرس

آموزش رفع خطای 503 Service Unavailable

رفع خطای Oops! Something went wrong

آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

رفع خطای 504 gateway timeout در وردپرس

شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با Theme My Login

ساخت گالری تصویر در وردپرس با NextGEN Gallery

امنیت وردپرس با افزونه Wordfence Security

بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه WP Rocket

افزونه ویژوال کامپوسر فارسی

اما لازم به ذکر است عرض کنیم سایت های مهمی چون کوکا کولا ، ASUS ، بلومبرگ و همچنین سایت های بزرگ دیگری که بسیار معروف هستند از افزونه ویژوال کامپوسر برای طراحی سایت خود استفاده می کنند این نشانه بزرگی و قدرتمندی این پلاگین صفحه ساز پیشرفته visual composer می باشد.امروزه حدود ۹۰ درصد قالب وردپرس که در دنیا ارائه می شود که قدرت گرفته از این افزونه صفحه ساز وردپرس می باشد اگر دموی های قالب وردپرس حرفه ای که در سایت آپ تم هست رو مشاهده کنید.خواهید دید با افزونه ویژوال کامپوسر چگونه با المانها طرح و دیزاین زیبا ایجاد و محتوا و محصولات وبسایت را نمایش داده اند.پس با استفاده از این افزونه قدرتمند شما قادر خواهید بود با امکانات و المانهای این افزونه بدون دانش خواصی انواع صفحات اصلی ، نمونه کار ، تماس با ما ، درباره ما ، فروشگاه ، خدمات و … طراحی کنید.

اگر به محبودبت این افزونه صفحه ساز گرافیکی بپردازیم میتوان گفت اگر شما به سایت تم فاست که بزرگترین مارکت در ضمینه محصولات انواع cms می باشد مراجعه به فروش و طرفداران این افزونه نگاه کنید خواهید دید که این پلاگین به یقین بهترین و پرفروشترین افزونه برای طراحی انواع صفحات گرافیکی با استفاده از المان و امکات خود می باشد که توانسته خود را در بین کاربران وردپرسی و مدیران وبسایت ها محبوب سازد.

ساخت نمودارها به صورت افقی و عمودی در ویژوال کامپوزر

ما در این افزونه می‌‌تونیم نمودارهای مورد نیاز سایت خودمون رو به صورت افقی و عمودی بسازیم، ما بعد از قرار دادن محتوای مورد نظر خودمون در این نمودارها این امکان رو داریم که جایگذاری این نمودارها رو نیز تغییر دهیم علاوه بر این میتونیم نمودارهای دایره‌‌ای رو برای سایت خود ایجاد کنیم.

یکی از مهم‌‌ترین المان‌‌های هر صفحه گرافیکی سطرهای ان می‌‌باشد چرا که این سطرها هستند که محتوای صفحات ما رو درون خودشون جای می‌‌دهند که ما می‌‌تونیم در سایت خودمون جایگذاری و تعداد این سطرها رو به نسبت نیاز سایت خود و سلیقه خودمون تغییر دهیم و یا حتی برخی از سطرها رو اضافه و یا حذف کنیم این موارد برای ستون‌‌های موجود در سایت ما نیز صدق می‌‌کند یعنی ما می‌‌تونیم ستون‌‌های موجود در صفحات رو حذف و یا ویرایش کنیم.

سطر و ستون‌‌های سایت شما این امکان رو دارند که با سلیقه شما جایگذاری‌‌های متفاوتی رو داشته باشند و علاوه بر این همانطور که گفتیم ما می‌‌تونیم در این سطر و ستون‌‌ها محتوای سایت خود را قرار بدیم که شخصی سازی این محتواها نیز با این افزونه امکان‌‌پذیر است یعنی ما می‌‌تونیم رنگ، فونت و حتی سایز آن‌‌ها را باتوجه به موقعیت آن‌‌ها تغییر دهیم برای این منظور باید به بخش تنظیمات ستون‌‌ها رفته و تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنیم.

مدیریت چند سایت به صورت هم‌‌زمان با ویژوال کامپوزر

افزونه ویژوال کامپوزر با وردپرس شبکه نیز سازگاری دارد، این ویژگی به ما این امکان رو می‌‌دهد که بتونیم به صورت هم‌‌زمان چند سایت مختلف رو روی وردپرس خود داشته باشیم و بتوانیم به آسانی آن‌‌ها را مدیریت کنیم و یک سیتم وب‌‌لاگ دهی بسازیم که از این طریق امکان کسب درآمد برای ما وجود دارد.

با توجه به تمامی موارد بالا این افزونه برای تمامی کسانی‌‌که قصد راه‌‌اندازی یک یا چند سایت رو به صورت هم‌‌زمان دارند بسیار مفید است همچنین افزونه‌‌ی ویژوال کامپوزر این امکان رو به افرادی که زمان زیادی بری مدیریت سایت خود ندارند می‌‌دهد که با صرف زمانی بسیار اندکی بتوانند یک سایت فوق حرفه‌‌ای رو بسازند و مدیریت کنند.

با ویژوال کامپوزر سایت چندزبانه را تجربه می‌‌کنید

با نصب WPML بر روی ویژوال کامپوزر، این افزونه به صورت پیش‌‌فرض چندزبانه می‌‌شود پس اگر یک سایت بین‌‌المللی رو اداره و مدیریت می‌‌کنید بدون معطلی و نگرانی از مشکلاتی که در افزونه‌‌های دیگر برای شما پیش می‌‌آید این افزونه را نصب کنید.

صفحات ریسپانسیو بسازید

ریسپانسیو بودن این افزونه یکی دیگه از عواملی هست که افراد رو به سمت خود جذب می‌‌کنه، نمایش صحیح محتوا و عکس‌‌های سایت باید در اولویت‌‌های اصلی همه صاحبان سایت‌‌های اینترنتی باشه، افزونه ویژوال کامپوزر کاملا رسپانسیو می‌‌باشد و سایت شما رو در کامپیوتر و یا تلفن به خوبی برای کاربران شما به نمایش در می‌‌آورد البته این موضوع رو هم بدانید که یک گزینه در بخش تنظیمات برای ما تعبیه شده است به نام غیرفعال‌‌سازی المان‌‌های محتوای ریسپانسیو که با تیک زدن این گزینه سایت ما برای موبایل و یا آیپد نمایش داده نشود.

سایر امکانات بینظیر افزونه ویژوال کامپوزر visual composer

  • نسخه پرمیوم و ارجینال ارائه شده در سایت آپ تم
  • دارای پنل تنظیماتی حرفه ای و فارسی
  • کاملا فارسی سازی شده توسط آپ تم
  • دارای المانهای ویژه
  • بینهایت امکانات و قابلیت
  • راه اندازی در صورت نیاز و آپدیت های بعدی هم رایگان می باشد
  • دارای شبکه های اجتماعی مجبوب و پرطرفدار
  • سئوی و بهینه سازی شده
  • امکان ویرایش در داخل خود سایت یا در بخش مدیریتی افزونه
  • ریسپانسیو بودن صفحات بدون مشکل
  • ارتقاع کاربری افزونه ویژوال کامپوزر
  • امکان ایجاد هر تعداد سطر و ستون
  • میتوانید با هر سیزی برگه بسازید
  • بیش از ۴۰ المان آماده و حرفه ای
  • امکان ایجاد کردن گالری تصاویر با visual composer
  • امکان ایجاد پخش ویدیو به صورت حرفه ای
  • کاملا شیی گرا
  • امکان ویرایش برگه از طریق نوار مدیریت
  • امکان ویرایش در صفحه برگه
  • فیلتر تصویر
  • امکان پخش ویدیو
  • کاربردی آسان و مدرن
  • قابلت تنظیم برگه ساز و نمایش المانها در پست ها و نوشته ها
  • سازگاری با افزونه چند زبانه کردن سایت wpml
  • دارای دو حالت ویرایش و ساخت برگه برای شما
  • نمایش و ویرایش زنده برگه های طراحی شده
  • فارسی سازی کامل توسط آپ تم
  • ارائه رایگان بروز رسانی های بعدی برای خریداران از آپ تم
  • پشتیبانی قوی از سوی آپ تم

مطالب مرتبط:

بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual composer

افزونه صفحه ساز المنتور Elementor

منبع:الو پشتیبان – ارائه دهنده: متخصص وردپرس - افزونه تجاری وردپرس- افزونه رایگان وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

وردپرس امنیت خوبی دارد ولی برای هکرها و افراد حرفه‌ای امنیتش کافی نیست.و مدیران سایت ها با توجه به سایتشان از افزونه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که تلاش ما ارتقای امنیت و رساندن آن به سطح بالایی است.برای تامین امنیت وردپرس افزونه‌ های امنیتی خوبی وجود دارد اما ما امروز بهترین آنها افزونه iThemes Security را به شما معرفی می کنیم.

افزونه iThemes Security

امنیت وردپرس با افزونه iThemes Security

حدود ۲۵ درصد از سایت ها با وردپرس ساخته می شوند، بنابرین این گونه سایت ها جزو اهداف هکرها هستند بنابراین سایت وردپرسی شما نیاز به یک استراتژی امنیتی دارد که افزونه iThemes Security بهترین و قابل اعتمادترین انتخاب برای جلوگیری از هک وردپرس است.

با استفاده از این افزونه از بالا بودن ضریب امنیتی سایت خود مطمئن شوید.این افزونه امکانات امنیتی بسیار زیادی را به سایتتان اضافه می کند. افزونه iThemes Security با افزودن یک لایه اضافی امنیتی خیال شما را از بایت هکرها و افراد سودجو راحت می‌کند.

افزونه iThemes Security

ویژگیهای افزونه افزایش امنیت وردپرس iThemes Security 

محافظت در برابر ورود افراد غیر مجاز

افزونه افزایش امنیت وردپرس با محدود کردن تعداد لاگین های اشتباه تلاش می کند اجازه ورود به افراد غیرمجاز داده نشود. اگر فردی سعی کند رمز شما را حدس بزند، بعد از چند بار اشتباه وارد کردن رمز، این فرد بلاک می‌شوند.

امنیت وردپرس با افزونه iThemes Security

کشف و ردیابی خطای ۴۰۴

اگر یک ربات به دنبال راه نفوذی به سایت شما باشد، و آدرس های مختلفی را برای یافتن صفحه ادمین امتحان کند، در این صورت با تعداد زیادی خطای ۴۰۴ مواجه خواهد شد. iThemes Security چنین آی پی هایی را بعد از زمانی که شما تعیین کرده‌اید قفل می کند.

افزونه افزایش امنیت وردپرس iThemes Security 

اشکارسازی تغییرات فایل

اگر شخصی موفق به ورود به سایت شما شود، احتمالا فایل هایی را اضافه، حذف و یا تغییر خواهد داد. تغییرات اخیر فایل توسط یک ایمیل به شما هشدار داده می شود، بنابراین اگر هک شده باشید از این موضوع مطلع خواهید شد.

رفع خطای 403 forbidden در وردپرس

آموزش ثبت آدرس صفحات جدید سایت و صفحات بروز شده سایت وردپرس در گوگل

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل وردپرس Digits

رفع خطای 500 Internal Server Error

رفع خطای 404 not found در وردپرس

آموزش برطرف کردن مشکل ظاهر شدن سایدبار در پایین محتوا در وردپرس

ایجاد دکمه اشتراک گذاری در وردپرس با افزونه  Share Buttons by AddThis

فاو آیکن چیست و چطور می توان در وردپرس یک Favicon تولید کرد؟فاو آیکن چیست و چطور می توان در وردپرس یک Favicon تولید کرد؟

ماژول پیام کوتاه WHMCS - کاملترین افزونه پیامک whmcs

 

تحریم کاربران بدخواه

مانع ورود کاربران بدخواه به سایتتان شوید. افرداد بدخواه افرادی هستند که به تعداد زیادی لاگین کرده اند اما با خطا روبرو شده اند، افرادی که تعداد زیادی خطای ۴۰۴ تولید کرده اند و یا اسامی انها در لیست سیاه قرار دارد.

اجرای رمز عبور قوی

مشخص کنید کدام سطح از کاربران (مدیران، سر دبیران، کاربران عادی و …) بر روی سایتتان احتیاج به کلمات عبور قوی دارند. اجرای رمز عبور قوی یکی از بهترین راه ها برای مقابله با به خطر افتادن سایت است.

افزونه افزایش امنیت وردپرس iThemes Security مد حالت دور(away)

آیا ۲۴ ساعت شبانه روز در سایتتان تغییرات ایجاد می‌شود؟ وردپرس را سخت تر کنید و داشبورد وردپرس را در ساعت های خاصی دور از دسترس قرار دهید. بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند مخفیانه وارد شده و تغییراتی ایجاد کند.

مدیریت و ورود پنهانی

با تغییر آدرس پیش فرض سایتتان، حمله کنندگان به سایتتان را گمراه سازید. این خصیصه همچنین کمک بزرگی به کاربران می کند که لینک ورود خود را به یاد آورند.

تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده

افزونه پیشرفته امنیت وردپرس به صورت زمانبندی شده از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه کرده و از طریق ایمیل در اختیارتان قرار می دهد. و یا اگر شما از افزونه های پشتیبان گیری وردپرس استفاده می‌کنید، این افزونه نسخه های پشتیبان موجود را به صورت کامل جمع کرده و به مقصدهای ذخیره خارج از سایت ارسال می کند.

امنیت وردپرس با افزونه iThemes Security

آگاه سازی از طریق ایمیل

اگر فردی چندین بار ورود ناموفق داشته باشد و از سیستم حذف گردد و یا فایلی در سیستم تغییر کند، این موضوع از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.

تغییر WordPress Salts & Keys

iThemes Security Pro به سادگی WordPress Salts & Keys را به روز رسانی می کند. کلیدهای تصدیق را که هر از گاهی لایه ای از پیچیدگی ایجاد می کند را به روز رسانی می کند.

امنیت وردپرس

تطبیق و مقایسه فایل به صورت انلاین

iThemes Security Pro هرگونه تغییرات بر روی فایل های وردپرس روی سیستم را با نسخه WordPress.org مقایسه می کند تا اگر هکرها روی آن تغییری ایجاد کرده باشند مشخص شود.

کد امنیتی Google reCAPTCHA

با Google ‘s reCAPTCHA یک لایه اضافی از امنیت را به آسیب پذیرترین صفحاتتان مانند ورود و ثبت نام کاربران، صفحه نظرات و… بیفزایید.

افزونه افزایش امنیت وردپرس iThemes Security 

اسکن بدافزارها

ithemes security از وب سایت چک کننده استفاده می کند تا قابلیت اسکن بدافزارها را درون پلاگین در اختیار شما قرار دهد. سایت sucuri از یک چک کردن سایت ۱۰ امتیازی استفاده می کند تا سایت شما را برای بدافزارهای شناخته شده ، وضعیت لیست سیاه، خطاهای وب سایت و نرم افزارهای تاریخ مصرف گذشته کاوش کند.با استفاده از ithemes security، شما می توانید اسکن بدافزارهای روزانه را فعال کرده و اگر مشکلی پیدا شود، یک ایمیل اعلان دریافت کنید.

بررسی امنیتی کاربران سایت

هر کاربری در وبسایت شما امنیت دارد. مشاهده کنید که هرکدام از آنها برای افزایش امنیت خود چه کاری لازم دارد.

مدیریت ورژن وردپرس

محافظت از وبسایت شما زمانی که ورژن نرم افزار شما بروزرسانی نشده است.

مزایای استفاده از افزونه iThemes Security

  • جلوگیری از هک شدن وردپرس
  • اصلاح مشکلات امنیتی وردپرس
  • حفاظت وردپرس در برابر بدافزارها
  • امتیاز دهی به امنیت سایت
  • اسکن بدافزارها
  • محافظت در برابر ورود کاربران مشکوک و غیرمجاز

مطالب مرتبط:

ساخت نسخه موبایل وردپرس با افزونه WPtouch mobile plugin

یادداشت کارها در وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

ایجاد دکمه اشتراک گذاری در وردپرس با افزونه Share Buttons by AddThis

منبع : الوپشتیبان - ارائه کننده : اینفوگرافی - خدمات پشتیبانی سایت - ایمیل مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با عرض سلام به شما دوستان الو پشتیبانی امروز در این مقاله به بررسی سرویس AMP (صفحات سریع موبایل) در گوگل می پردازم و سعی می کنم پاسخی جامع به سوال گوگل AMP چیست بدهم.

یکی از خصوصیات بارز عصر حاضر سرعت است، پیشرفت های فوق العاده در همه زمینه ها سبب شده کارها نسبت به گذشته بسیار سریعتر انجام شوند، و البته این روند که هر روز هم تشدید می شود روی اخلاق عموم افراد جامعه هم تاثیر خودش را گذاشته است، مثلا در مورد استفاده از فضای مجازی بیش از ۲۵ درصد از بازدیدکنندگان در این فضا، وب سایتی را که در همان شش ثانیه اول بارگذاری نشود، ترک خواهند کرد.

کاربران فضای مجازی هر روز بیشتر از قبل به سمت استفاده از گوشی های هوشمند کشیده می شوند و درصد بسیار بالایی از بازدیدها از وب سایتها توسط گوشی های هوشمند انجام می شود، از طرفی وب سایتها به طور سنتی برای فضای کامپیوتر طراحی می شوند، و با وجود طراحی واکنش گرای سایتها، سرعت دانلود صفحات وب در گوشی ها کمتر از کامپیوتر است و به همین دلیل گوگل در سال ۲۰۱۶ به ارائه یک سرویس جدید یعنی سرویس AMP (صفحات سریع موبایل) پرداخت، در ادامه به این مطلب می پردازیم که گوگل AMP چیست و چه کاربردهایی دارد.

گوگل AMP چیست و کاربردهای آن چه هستند؟

گوگل AMP فناوری انتشار وب سایت است که به شما اجازه می دهد تا صفحات وبی که تقریبا بلافاصله بر روی تلفن های همراه بارگذاری می شوند، ایجاد کنید. از زمان آغاز آن در اوایل سال ۲۰۱۶ تاکنون، بیش از ۲۵ میلیون دامنه بیش از ۱٫۵ میلیارد صفحات AMP منتشر کرده اند.

برای ساخت صفحات AMP شما باید یک نسخه دیگر از سایت خود که تحت استانداردهای پروژه AMP باشد، ایجاد کنید. زمانی که این کار را انجام دهید، سایت AMP شما آدرس URL خود را (site.com/page/amp) خواهد داشت و با مرورگرهای محبوب وب مانند Chrome، FireFox و Safari سازگار خواهد بود.

بازدید از یک صفحه AMP از طریق جستجوگر Google سبب می شود که این صفححات سریعتر بارگذاری شوند. البته گوگل میزبان این صفحات در سرورهای خودش است و محتوای آنها را مستقیما از سایت خود بارگزاری می کند. درست مانند فیس بوک که به کاربران اجازه می دهد مطالب را بدون خروج از برنامه تلفن همراه فیس بوک بخوانند.

[caption id="attachment_18096" align="aligncenter" width="620"]کارکرد گوگل AMP چیست گوگل AMP چیست[/caption]

تفاوت بزرگ بین دو تکنولوژی این است که شما محدود به جاسازی صفحات AMP در یک پلت فرم  نیستید. لیستی از موتورهای جستجوی محبوب، سیستم عامل های اجتماعی، سیستم های مدیریت محتوا و وب سایت های تجارت الکترونیک از AMP پشتیبانی می کنند، مانند Bing، LinkedIn، Pinterest، Reddit، Twitter، Medium، WordPress، Squarespace، Tumblr، eBay و BigCommerce.

گوگل نیز در رتبه بندی جستجوی خود به صفحات AMP رتبه بهتری می دهد. استفاده از AMP در حال حاضر در داستانهای خبری برای به دست آورذن رتبه اول در نتایج جستجوی تلفن همراه یک ضرورت است.

نمایش تعداد بازدید مطالب در وردپرس با افزونه WP postviews

افزونه ارتباط با مشتری در وردپرس | مدیریت ارتباط با مشتری با افزونه WP CRM

آموزش غیرفعال کردن گوگل AMP در وردپرس در دو مرحله

آموزش رفع خطای عدم برقراری اتصال امن در وردپرس

دانلود رایگان افزونه Order Delivery Date برای تاریخ تحویل

مدیریت دیدگاه ها در وردپرس| افزونه Yoast comment Hacks

ارسال فایل در بخش دیدگاه های وردپرس

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در وردپرس با افزونه Anspress

افزونه Author Bio Box|نمایش باکس اطلاعات نویسنده در وردپرس

مزایا و معایب استفاده از گوگل AMP چیست ؟

کارشناسان SEO معتقدند که صفحات سریعتر به شما کمک می کنند تا در رتبه بندی Google رتبه بالاتری را کسب کنید و تجربه بهتری را برای کاربران تلفن همراه در ارتباطات اینترنتی کم سرعت ایجاد می کنند. با این حال، چالش های متعددی برای صاحبان وب سایت ها، وبلاگ نویسان و بازاریابان وجود دارد.

AMP از مجموعه محدودی از HTML، جاوا اسکریپت و CSS استفاده می کند. این بدان معنی است که شما نمی توانید ویدجت ها و ویژگی های خاصی را به وب سایت AMP موبایل خود اضافه کنید. این توانایی شما را برای اضافه کردن فرم های ایمیل هوشمند، فرم های فیس بوک مانند جعبه ها و دیگر اسکریپت های پویا را محدود می کند.

گوگل AMP از گوگل آنالیتیک پشتیبانی می کند، اما از بسیاری از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل دیگر پشتیبانی نمی کند. همین امر برای گزینه های تبلیغاتی نیز صدق می کند و این گزینه ها به چندین پلتفرم تبلیغاتی محدود می شوند.

البته علیرغم محدودیت های  AMP، گوگل صفحات AMP را با افزایش دادن رتبه شان در جستجوی تلفن همراه، بالا می برد. اگر بخش قابل توجهی از ترافیک شما از جستجوهای تلفن همراه باشد، می توانید از اضافه کردن پشتیبانی از AMP برای بهبود و نگهداری SEO سود ببرید.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که سرعت بارگذاری بالا و رتبه بندی جستجوی پیشرفته صفحات AMP در گوگل با یک عیب منحصر به فرد همراه است: بک لینک هایی که به صفحات AMP از طریق جستجوی Google پیدا می شوند، هیچ پیوندی را به سایت شما انتقال نمی دهند. از آنجا که صفحه به طور فنی در وب سایت گوگل میزبانی شده است، امتیازدهی لینک دامنه پیوند مستقیما به دامنه خود گوگل خواهد رسید. متاسفانه با وجود تکنولوژیکی های پیشرفته، هیچ راهی وجود ندارد که گوگل بتواند بدون میزبانی در سرورهای AMP Cache خود، صفحات AMP را در نتایج جستجوها قرار دهد.

با افزایش محبوبیت AMP، ممکن است به نظر برسد که گوگل کنترل بیشتری بر ناشران اینترنتی، به ویژه سازندگان محتوا که برای وب تلفن همراه ارسال می کنند، به دست آورده. اما بازاریابان باید به یاد داشته باشند که با AMP می تواند صفحات وب خود را سریعتر از همیشه بارگذاری کنند و به نوبه خود مخاطبان را به آنچه آنها واقعا می خواهند یعنی: دسترسی سریع به محتوا، برسانند.

برای راه اندازی صفحات سریع موبایل با استفاده از گوگل AMP چه باید کرد؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه AMP را نصب و فعال کنید. در این رابطه می توانید مقاله ما در مورد نصب افزونه در وردپرس را ببینید.

پس از فعال شدن افزونه، می توانید به صفحه Appearance » AMP بروید و ببینید سایت شما بر روی دستگاه های تلفن همراه با استفاده از AMP چگونه ظاهر می شود.

 

 

صفحه تنظیمات برای پلاگین وردپرس AMP

 

شما می توانید پس زمینه هدر و رنگ متن را در این صفحه تغییر دهید. رنگ پس زمینه ای که شما انتخاب می کنید برای لینک ها نیز استفاده می شود.

بعلاوه افزونه از آیکون یا آرم سایت شما استفاده خواهد کرد اگر تم شما از این قابلیت پشتیبانی کند. می توانید مقاله ما در مورد چگونگی ساخت نماد فاویکون یا سایت در وردپرس را مطالعه کنید. در پایان فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود روی دکمه save کلیک کنید.

شما اکنون می توانید هر پستی را در وب سایت خود مشاهده و / amp / را در پایان URL آن اضافه کنید. مثل این نمونه:

http://example.com/2016/10/my-blog-post/amp/

این به شما یک نسخه AMP از همان پست را نشان می دهد.

اگر کد منبع پست اصلی را مشاهده کنید، این خط را در HTML پیدا خواهید کرد:

این خط به موتورهای جستجو و سایر برنامه های کاربردی/خدماتی AMP مکانی را که باید در آن به دنبال نسخه AMP بگردند، اعلام می کند.

عیب یابی:

اگر هنگام بازدید ازنسخه AMP  خطای ۴۰۴ را مشاهده می کنید، باید یک کار را انجام دهید. به صفحه Settings » Permalinks در مدیریت WordPress خود بروید و بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید. به یاد داشته باشید، هیچ چیز را تغییر ندهید، فقط دکمه ذخیره را فشار دهید. این ساختار پیوندهای وب سایت شما را تازه خواهد کرد.

مشاهده صفحات سریع موبایل در کنسول جستجوی گوگل

اگر دوست داشته باشید بدانید که صفحه های سریع موبایل شما در جستجوی Google چگونه عمل می کنند، می توانید به راحتی با استفاده از کنسول جستجوی گوگل آن را بررسی کنید.

به داشبورد کنسول جستجوی گوگل خود وارد شوید و سپس بر روی Search Appearance » Accelerated Mobile Pages کلیک کنید.

اگر پس از ورود به این صفحه نتوانستید نتایج AMP خود را ببینید، نگران نباشید. ممکن است ایندکس گزاری صفحه های سریع موبایل توسط گوگل و نمایش آنها در جستجوگر کنسول شما کمی زمان ببرد.

گسترش و سفارشی سازی صفحات سریع موبایل

افزونه AMP با گزینه های سفارشی سازی بسیار محدودی برای وردپرس همراه است. با این حال شما می توانید برخی از افزونه های دیگر وردپرس را برای اضافه کردن تنظیمات بیشتر استفاده کنید.

اگر از Yoast SEO استفاده می کنید، لازم است که افزونه Glue for Yoast SEO & AMP را نصب و فعال کنید.

این یک افزونه ادآن برای Yoast SEO و افزونه AMP است. پس از فعال سازی آن، شما برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه SEO » AMP بروید.

این افزونه به شما اجازه می دهد تا پشتیبانی از AMP را برای انواع دیگر پست ایجاد کنید.

در برگه طراحی، شما می توانید رنگ ها و گزینه های طراحی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید یک آرم و یک تصویر هدر پیش فرض آپلود کنید تا هنگام ارسال پستی کخ خودش تصویر خاصی ندارد، از آن استفاده شود و به طور پیش فرض در صفحه قرار گیرد.

برای اضافه کردن شناسه گوگل آنالیتیکس شما می توانید به زبانه Analytics بروید. فراموش نکنید که در پایان بر روی دکمه save settings کلیک کنید تا تغییراتتان را ذخیره کنید.

افزونه های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می دهد پست های مرتبط، ویدجت های پاورقی و حتی آیکون های رسانه های اجتماعی را به صفحات AMP خود اضافه کنید. با این حال، شما باید پس از نصب هر افزونه مطمئن شوید که صفحات AMP خود را تأیید کنید.

امیدوارم که این مقاله، به شما کمک کرده باشد تا پاسخ سوال گوگل AMP چیست را پیدا کنید و یاد بگیرید که چگونه صفحات سریع موبایل (AMP) را در WordPress تنظیم کنید.

منبع:wpbeginner.com و offers.hubspot.com

 

سوالی دارید؟سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-)

مطالب مرتبط:

چگونه کلید Google Map API را در ۱ دقیقه دریافت کنیم؟

آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس

روش‌های محاسباتی حمل و نقل در ووکامرس

افزونه صفحه ساز وردپرس

منبع: الو پشتیبان – ارائه دهنده مقالات: طراحی کمپین تبلیغاتی - سرویس های بک لینک - شرکت های پشتیبانی وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با سلام به شما دوستان الو پشتیبانی امروز در این مقاله به آموش ۳۰ راه حل ساده برای ارتقاء محتوا و گرفتن ایمیل از بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش لیست ایمیل تان می پردازم، امیدوارم این مقاله مورد توجه تان قرار بگیرد.

بدون شک ارتقاء محتوا یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بازاریابان در سراسر صنعت بازاریابی است، و آن‌ها بطور مداوم در حال رقابت برای ایجاد آن هستند و در نهایت این تلاش منجر به افزایش لیست ایمیل و البته رشد فوق العاده مشتریانشان می‌شود.

این مقاله یک راهنمای جامع است که در دو پست به شما عزیزان ارائه می شود و دارای ۲ بخش کلی زیر است:

  • Content Upgrade (ارتقاء محتوا) چیست؟
  • ۳۰ ایده برای ارتقاء محتوا (با مثال ها) و گرفتن ایمیل کاربران

Content Upgrade (ارتقاء محتوا) چیست؟

ارتقاء محتوا یک مگنت سرب (یا رشوه انتخاب شده) است که به طور خاص برای یک پست یا صفحه وبلاگ خاص ایجاد شده است. البته بهتر و مناسبتر است که به عنوان یک معادل فارسی از لفظ بهتری چون مشوق یا پاداش برای اصطلاح Content Upgrade یا ارتقاء محتوا استفاده کنیم.

اگر بخواهم ارتقاء محتوا را به ساده ترین شکل توضیح دهم، باید بگویم که یک محتوای پاداش است که بازدیدکنندگان سایت می توانند در عوض آدرس ایمیل خود به آن دسترسی داشته باشند. با این حال، بر خلاف روش های قدیمی “site-wide”، ارتقاء محتوا منحصر به محتوای خاصی است که افراد در حال خواندن یا گوش دادن به آن در سایت شما هستند.

در روش های قدیمی برای جذب و گرفتن ایمیل کاربران، جایزه هایی مثل کتابهای رایگان یا کوپن هایی برای بعضی محصولات، برای آنها در نظر گرفته می شد. اما این جایزه برای عموم افراد مشابه بود. در حالی که ارتقاء محتوا به معنای دادن یک مشوق است که با نیاز کاربر ارتباط مستقیم داشته باشد، به این معنا که توجه داشته باشیم که به کاربری که لفظ خاصی را در اینترنت جستجو کرده و به واسطه آن لفظ به سایت ما وارد شده، مشوقی که در ارتباط با نیازش باشد، ارائه دهیم.

این به معنای نوعی شخصی سازی جایزه هاست و طبیعتا برای بازدیدکنندگان جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت. و البته باید بدانیم نیازی نیست این مشوق یک چیز عجیب و غریب باشد، به عنوان مثال شما می توانید برای هر پست متناسب با موضوعش، پاسخ سوالهایی را که در رابطه با آن موضوع بیشتر برای کاربران پیش می آید به عنوان یک مشوق در نظر بگیرید و از کاربران بخواهید با دادن آدرس ایمیلشان به شما جواب ها را در ایمیل خود دریافت کنند.

با توجه به آنچه در مورد ارتقاء محتوا گفته شد، تنها یک نکته ممکن است سبب شود صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از استفاده از این روش اجتناب کنند وآن زحمت زیادی است که انجام این روش نسبت به روش های قدیمی دارد. قضاوت در مورد به صرفه بودن یا نبودن زحمات استفاده از این روش با خود شماست.

براون دین گزارش داده که ارتقاء محتوا (مشوق) به او کمک کرده تا نرخ تبدیل ایمیل خود را از ۰٫۵۴٪ به ۴٫۸۲٪افزایش دهد. این افزایش ۷۸۵٪ (بدون آزمون A / B) است، یعنی حدود ۸ برابر!

گزارش ارتقا محتوا

 

۳۰ ایده برای ارتقاء محتوا (با مثال ها) و گرفتن ایمیل کاربران

در اینجا شما با ۳۰ ایده در مورد ارتقاء محتوا آشنا خواهید شد، که البته می توانید در کنار اینها از خلاقیت خودتان هم برای ایجاد مشوق های جذاب استفاده کنید.

۱- ایجاد یک PDF به عنوان مشوق برای پست وبلاگ مورد نظر

بدون شک این ساده ترین روش ارتقاء محتوا برای ارائه است. همه کاری که باید انجام دهید این است که یک پست بلند در رابطه با موضوع مورد نظرتان ایجاد کنید و بخشی از آن را در دسترس عموم قرار دهید و فایل کامل آن را به صورت یک PDF ذخیره کنید و آن را به عنوان یک مشوق، به کسانی که برای خواندن آن پست وارد سایتتان شده اند، ارائه کنید.

اگر محتوای شما واقعا ارزشمند باشد، بخش مهمی از خوانندگان برای دریافت همه محتوا ایمیلشان را به شما خواهند داد.

افزونه one click close comments | افزونه بستن دیدگاه ها در وردپرس

افزونه اسلایدر محصولات ووکامرس Woocommerce Products Slider

آموزش رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

افزونه YITH WooCommerce Wishlist|دانلود رایگان افزونه ساخت لیست علاقه مندی ها

آموزش ساخت سایت چند زبانه با استفاده از افزونه WPML

فایل .htaccess چیست؟ چطور فایل .htaccess را در سایت خود پیدا کنیم؟

آموزش ساخت ارتقاء محتوا در وردپرس و تاثیر آن بعنوان ابزار ایمیل مارکتینگ

افزونه MemberPress|معرفی افزونه ایجاد عضویت در وردپرس MemberPress

افزونه Beaver Builder|معرفی بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس بیور بیلدر

در اینجا یک نمونه از ارتقاء محتوا از ایان کلییری وجود دارد:

razorsocial_contentupgrade

می بینید که ایان یک پست وبلاگ فوق العاده بلند در مورد تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی نوشته و برای خوانندگان خود امکان دانلود آن را فراهم کرده. این پست در ۴۴٪ تبدیل می شود!

۲- برگه تقلب

برگه تقلب یا برگه فریب یکی دیگر از روش های فوق العاده ساده برای ارتقاء محتوا و گرفتن ایمیل کاربران است، که اگر در زمینه مناسب استفاده شود، می تواند به طور جدی موثر باشد. در این روش مهمترین اطلاعات یا ابزار مرتبط با یک پست را در یک بسته دست ساز قرار می دهند و به عنوان یک مشوق برای جذب مخاطب و افزایش لیست ایمیل از آن استفاده می کنند.

به عنوان مثال : اگر پست شما درباره افزایش ترافیک وبلاگ باشد، شما می توانید یک برگه یک صفحه ای پر از قالب های وبلاگ را که در رابطه با افزایش SEO و گرفتن توجه خواننده هستند، ایجاد کنید.

 

ورق تقلب

 

۳- ارائه فهرست مطالب

برای پست های بسیار طولانی (۴،۰۰۰ + کلمه) که می توانند به قطعات کوچکتر تقسیم شوند، فهرست ها می توانند مشوق های فوق العاده ای باشند.

این نوع از ارتقاء محتوا می تواند یک لیست گام به گام قابل چاپ، مجموعه ای از مواد مورد نیاز برای یک پروژه، و یا حتی برخی از نکات برجسته گرفته شده از یک راهنمای بزرگ باشد.

به عنوان مثال : اگر پست شما مخاطبان را در رابطه با ساخت وبلاگ در وردپرس آموزش می دهد، فهرست شما می تواند حاوی یک سری مراحل باشد که می توانند چاپ کنند و هر زمان که لازم باشد مراجعه نمایند.

چک لیست ها

ابزارهای خوبی برای ایجاد چک لیست وجود دارد، از جمله Forgett، SweetProcess و Checkli .

۴- ارائه فهرست منابع

اگر پست شما تمرکز سنگینی بر معرفی ابزارها و منابع دارد، ایجاد یک لیست اصلی که مستقیما به هر یک از آنها لینک دهد، دارای این مزیت است که خوانندگان دیگر مجبور نخواهند بود برای هر یک از ابزارها خودشان جداگانه جستجو کنند.

به عنوان مثال : اگر پست شما یک کتاب راهنما درباره بهترین سایت ها برای عکس های رایگان باشد. کافی است لیست منابع را به عنوان یک فایل pdf قابل دانلود بسازید و به این ترتیب به جذب کاربران و بالا بردن لیست ایمیل تان بپردازید.

۵- ضبط ویدئو یا صوت

اگر میزبان وبینارها، فیلم های آموزنده یا مصاحبه ها هستید، می توانید یکی از صوت ها یا ویدئوهایتان را به عنوان یک ارتقاء محتوا ارائه دهید.

یک ایده دیگر در این زمینه که می تواند در نهایت سبب گرفتن ایمیل کاربران تان شود، ضبط یک پست وبلاگ به عنوان یک فایل صوتی و ضمیمه کردن آن در پست وبلاگ مربوطه اش می باشد.

مردم اطلاعات را به شیوه های مختلف هضم می کنند، بعضی با خواندن و بعضی با دیدن و شنیدن. ارائه یک محتوا از طریق صحبت کردن همراه با اطلاعات اضافی می تواند به طور جدی برای کسانی که از طریق صوتی بهتر یاد می گیرند، جذاب باشد.

 ضبط ویدئو یا صوتی

می توانید ازنرم افزارهای Audacity به عنوان یک ابزار ویرایش صدا و Camtasia برای ویرایش ویدئو استفاده کنید..

۶- ارائه رونوشت از فایل های صوتی

روش دیگر در ارتقاء محتوا برای گرفتن ایمیل کاربران مربوط به زمانی است که شما مصاحبه ها، پادکست ها یا فیلم ها را در محتوای خود قرار می دهید، در این موارد قرار دادن یک رونویسی از محتوای فایل ضبط شده به عنوان یک مشوق برای افرادی که بیشتر علاقه به مطالعه دارند تا شنیدن، می تواند بسیار جذاب باشد.

می توانید برای صرفه جویی در وقت از نرم افزارهای تبدیل صوت به نوشتار استفاده کنید، سایتهای Rev و Fiverr دو منبع عالی هستند.

۷- راهنمای شروع سریع

وقتی چیزی پیچیده را تدریس می کنید، صرف وقت برای ساده سازی آن واقعا ارزش هزینه اش را دارد. مردم دوست دارند به سرعت و به آسانی چیزی یادبگیرند و شروع به کار کنند.

شما می توانید راهنماهای شروع سریع را به عنوان مشوق هایی برای خوانندگانتان در هر پست آموزشی پیچیده ای قرار دهید و به این ترتیب افراد را به سمت ثبت ایمیلشان و افزایش لیست ایمیل خودتان سوق دهید.

به عنوان مثال : اگر پست شما به خوانندگان آموزش می دهد که چگونه به ایجاد، تبلیغ و ارتقاء سئو یک فروشگاه اینترنتی، بپردازند، چرا گام های اولیه ایجاد فروشگاه را به نحوی ساده تر که برایشان قابل درک باشد، انجام ندهید؟ به آنها برای گذشتن از این مانع اول، به طوری که واقعا بتوانند شروع به کار کنند، کمک کنید.

۸- راهنمای کامل

اگر می خواهید چیزی بیش از یک راهنمای شروع ارائه دهید، پس یک راهنمای جامع ایجاد کنید که در هر مرحله خواننده را جلو ببرد.

البته این برای پست های پیچیده تر مناسب است. به عنوان مثال، اگر پست شما در مورد نحوه ساخت یک وبلاگ باشد، می توانید هر مرحله را به نحوی قابل درک توضیح دهید.

۹- گزارش

اگر شما در یک موضوع خاص، متخصص هستید و تحقیق گسترده ای در مورد آن انجام داده اید، ارتقاء محتوای شما می تواند حاوی یک گزارش باشد که خوانندگان را در رابطه با آن موضوع آموزش می دهد.

به عنوان مثال : اگر تخصص شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی باشد. گزارش شما می تواند حقایق واقعی و آمار را در مورد تاثیر آن در کسب و کار و آگاهی از نام تجاری، نشان دهد. ارائه این نوع گزارش ها به استحکام موقعیت شما به عنوان یک رهبر صنعتی کمک خواهد کرد.

در اینجا یک نمونه از ارتقاء محتوا به وسیله گزارش از HubSpot را می بینید.

گزارش hubspot

۱۰- ارائه یک چیز قابل چاپ

یکی دیگر از راه های جذب بازدیدکنندگان و گرفتن ایمیل کاربران و در نتیجه افزایش لیست ایمیل تان، ارائه یک مطلب قابل چاپ است که کاربران به سادگی بتوانند آن را چاپ کنند و در دفترچه یادداشتشان یا در گوشه ای از محیط زندگی و کارشان آن را بچسبانند، چیزی الهام بخش که در ضمن به آنها یادآوری کند به سایت شما سر بزنند.

این می تواند هر چیزی مربوط به پست وبلاگ شما، از نمودارها، تصاویر الهام بخش، زمینه های دسک تاپ و یا نقل قول های انگیزشی باشد.

به عنوان مثال : اگر پست وبلاگ شما در مورد چگونگی ساختن یک دستور پخت غذایی خاص باشد، می توانید فهرست مواد غذایی قابل چاپ را به عنوان یک ارتقاء محتوا اضافه کنید.

۱۱- ایجاد یک چالش

یک چالش می تواند یک پروژه کوچک برای خواننده باشد. این می تواند یک یادآوری کوچک، یا یک کار جاری باشد که آنها وقتشان را صرف انجام آن می کنند. چیز فوق العاده در مورد این روش ارتقاء محتوا این است که فرصتی برای مشارکت اجتماعی فراهم می آورد: شما می توانید یک هشتگ برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت شان در توییتر ایجاد کنید.

به عنوان مثال : اگر پست وبلاگ شما خوانندگان را به نوشتن تشویق می کند، نوشتن یک مقدار مشخص از کلمات در هر هفته، می تواند چالش مناسبی باشد، و در ادامه با چت توییتر مردم را به بحث در مورد آنچه که در آن هفته نوشته شده است، تشویق کنید.

در اینجا یک نمونه از ارتقاء محتوا از یک چالش از Simple Green Smoothies موجود است.

چالش اسموتی سبز

موفقیت در مورد چالش به عنوان یک روش ارتقاء محتوا، شاید بیشتر از هر روش دیگری به نبوغ و خلاقیت خودتان بستگی دارد. اما قطعا این روش پتانسیل جذب بالای کاربران برای افزایش لیست ایمیل تان را دارد.

۱۲- تکالیف یا برگه های کار

آیا وبلاگ شما چیزی را آموزش می دهد؟ اگر چنین است، خیلی خوب خواهد بود که یک سری تکالیف تکمیلی ارائه دهید که به تحکیم مفهوم مطالب آموزش داده شده، کمک کنند.

به عنوان مثال : پست شما در مورد ایجاد یک سبک زندگی متفکرانه است؛ شما می توانید یک تکلیف برای نوشتن یک لیست سپاسگزاری ایجاد کنید و یا یک نمودار از تمام ارزش هایی که آنها می خواهند زندگی خود را با توجه به آنها و چگونگی برنامه ریزی برای انجام آنها پیش ببرند، ایجاد کنید.

۱۳- ارائه مصاحبه اختصاصی

با کسی که در موضوع مد نظرتان متخصص است مصاحبه کنید و سپس این مصاحبه ضبط شده را به عنوان یک ارتقاء محتوا ارائه دهید. البته بهتر است که مصاحبه را به صورت یک ویدیو ارائه دهید.

موضوع مصاحبه باید به نوعی با پست وبلاگ شما ارتباط داشته باشد تا هر کسی که بخواهد آن پست را بخواند، ارتقاء مصاحبه را دانلود کند.

۱۴- مطالعه موردهای مهم و جذاب

پیدا کردن رمز و رازهای موفقیت دیگران همیشه جذاب است. یک مطالعه موردی بر روی یک فرد موفق در رشته مد نظرتان بنویسید و به خوانندگان خود بگویید که چگونه به جایگاهی که در حال حاضر هست، رسیده است. حتی می توانید داستان موفقیت خود را به اشتراک بگذارید!

مطالعه موردی

۱۵- محتوای پاداش

به دنبال یک راه آسان برای ایجاد یک ارتقاء محتوا هستید؟ اگر پست شما شامل یک لیست باشد، فقط لیست را نصف کنید و نیم دیگر را به عنوان محتوای پاداش در نظر بگیرید. در اینجا یک مثال از پست Pauline Cabrera در ایده های کلیدی است. برای به اشتراک گذاشتن با افراد، او ۵۰+ ایده پاداش، و همچنین PDF قابل چاپ را ارائه می دهد.

فهرست بزرگتر - ارتقا محتوایبه پایان بخش اول مقاله مان در رابطه با ارتقاء محتوا و گرفتن ایمیل کاربران رسیدیم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بخش بعدی مقاله را نیز مطالعه کنید.

ادامه این مقاله را در اینجا بخوانید..

منابع: smartpassiveincome.com و optinmonster.com وfaramohtava.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-)

مطالب مرتبط:

۳۰ روش امتحان شده برای کسب و کار آنلاین با وردپرس

۲۱ نکته مهم برای بالا بردن سئو سایت در وردپرس و ایجاد پست های جذاب

لیست ایمیل چیست؟ چرا باید از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

منبع : الوپشتیبان - ارائه کننده : پشتیبانی سایت - افزونه کاربردی وردپرس - مطالب آموزشی



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با عرض سلام به شما دوستان عزیز امروز به بررسی دلایل اهمیت ساخت یک لیست ایمیل و چرایی لزوم استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

در این راهنمای مبتدی، ما موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد:

  • لیست ایمیل چیست؟
  • چرا ساخت لیست ایمیل مهم است؟
  • رسانه های اجتماعی در مقابل ایمیل مارکتینگ
  • کارشناسان بازاریابی درباره ایمیل مارکتینگ چه می گویند؟
  • برای ساختن یک لیست ایمیل چه چیزهایی نیاز داریم؟
  • انتخاب بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ 
  • چطور مشترکان بیشتری جذب کنیم و لیست ایمیل مان را رشد دهیم؟
  • پیدا کردن استراتژی های جدید ساختار لیست و منابع

در پایان این مقاله، شما باید پاسخ تمام سوالات خود را در مورد ساخت لیست ایمیل بدست آورده باشید.

چرا ساخت لیست ایمیل بسیار مهم است؟

امروزه لیست ایمیل یکی از کاربردی ترین ابزارها برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در جذب مشتری و بالا بردن فروش محصولاتشان است، اما چرا؟

بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کار در ابتدای شروع کارشان،اهمیت ساخت یک لیست ایمیل را درک نمی کنند. البته اغلب افراد زمانی که می بینند که لیست ایمیل می تواند بر ترافیک سایت و درآمدشان تاثیر داشته باشد، ذهنیتشان را نسبت به این مساله تغییر می دهند و به سمت استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ می روند.

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل یک لیست خاص از نام ها و آدرس های ایمیل افرادی است که به شما اجازه داده اند به روز رسانی ها و تبلیغات خود را در مورد رشد کسب و کار تان، برایشان ارسال کنند.

شما می توانید بوسیله یک نرم افزار خدمات ایمیل مارکتینگ به ساخت لیست ایمیل خود بپردازید و اعلان های ایمیل گروهی در مورد به روز رسانی وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا سایر سرویس های کسب و کار را برای مشترکین تان ارسال کنید.

چرا ساخت یک لیست ایمیل مهم است؟

از آنجا که مشترکین ایمیل در لیست ایمیلتان، به وبسایت شما پیوسته اند و هویت خود را تأیید کرده اند، احتمالا به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند. به همین دلیل محتمل هست که آنها به مشتریان محصولات شما تبدیل شوند.

در بعضی از کسب و کارها، لیست ایمیل ۱۰ برابر بیشتر از کمپین های رسانه های اجتماعی امکان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را فراهم می کند. این به این معنی است که شما باید در مورد دلایل ساخت یک لیست ایمیل به عنوان یک کانال ارتباطی فوق العاده قدرتمند بیشتر فکر کنید:

۱- ایمیل شخصی است

ایمیل به شما اجازه می دهد تا به صندوق پستی یک کاربر وارد شوید. هیچ سیستم رتبه بندی ای محدود کردن دسترسی شما وجود ندارد. این رابطه بسیار مستقیم و شخصی است.

۲- ایمیل عمدی است

برای دریافت اطلاعات از طرف شما، یک کاربر فرم ثبت نام برای لیست ایمیلتان را پر می کند و آدرس ایمیل خود را تأیید می کند. کسی که این کار را انجام می دهد، مسلما علاقه مند به شنیدن از شما است، و طبیعتا این افراد بیشتر پذیرای پیام شما هستند.

۳- ایمیل هدفمند است

همانطور که قبلا ذکر شد، کاربر قبلا علاقه مند به محصول یا محتوای شما شده است. از آنجا که شما از قبل می دانید که چه چیزی دوست دارد، می توانید پیشنهادات مرتبط خود را برای ارائه نتایج بهتر ارائه دهید، این کار تقسیم بندی نامیده می شود.

۴- شما لیست ایمیل خود را دارید

شما مالک فیس بوک، توییتر یا گوگل نیستید، کمپین های رسانه های اجتماعی تان و تلاش هایتان در زمینه سئو سایت می توانند با تغییر سیاست های این پلت فرم ها، کاملا از بین بروند. اما در اینجا شما لیست ایمیل خود را دارید و تحت تأثیر تصمیمات سایر شرکت ها قرار نمی گیرید.

۵- ایمیل امکانی برای یک ارتباط یک به یک است

مردم ایمیل را در حریم خصوصی صندوق پستی خود می خوانند. این پیام در یک سایت عمومی یا خبرنامه نیست. آنها می توانند با اعتماد به نفس شما را مستقیما و به طور خصوصی خطاب قرار دهند و سوالاتی از شما بپرسند. این به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.

۶- افراد بیشتری از ایمیل چند بار در روز استفاده می کنند

ممکن است شنیده باشید که فیس بوک دارای ۱٫۴ میلیارد و توییتر ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه فعال هستند. اما آنچه احتمالا شما نشنیده اید تعداد افرادی است که هر روز از ایمیل استفاده می کنند. هر کاربر اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارد. در تحقیقات اخیری که توسط Radicati انجام شده معلوم شده است که ۳٫۸ میلیارد حساب کاربری فعال وجود دارد. این نیمی از جمعیت زمین است.

دقیقا به همین دلیل است که هر کسب و کار هوشمند در جهان یک لیست ایمیل دارد. برند های تجاری بزرگ مدت ها قبل این درس را آموخته و بکار بسته اند و به همین دلیل هزاران دلار در کمپین های رسانه های اجتماعی هزینه می کنند تا مردم را به سمت ثبت نام در لیست ایمیل های خود ببرند.

آنها درک می کنند که بازاریابی ایمیل بهترین سرمایه گذاری بلندمدت با بازدهی بسیار بالاتر است، زیرا مردم به خاطر دریافت پیام هایی با هزینه کمتر به این کار به صورت طولانی مدت ادامه خواهند داد.

رسانه های اجتماعی در مقابل ایمیل مارکتینگ

تصور بعضی افراد بر این است که با ظهور رسانه های اجتماعی، بازاریابی به وسیله پست الکترونیک دیگر یک روش کارآمد نیست و روشی از بین رفته و مرده محسوب می شود. برای روشن کردن این افراد باید بگویم بد نیست به اطلاعاتی که فیس بوک یا توییتر و ... زمان ساختن یک حساب در آنها از شما می خواهند توجه کنید. یکی از اطلاعاتی که قطعا از شما خواسته خواهد شد یک ایمیل معتبر است.

این شرکت ها می دانند که ایمیل ها مستقیم ترین و قابل اطمینان ترین روش برای ارتباط با مشترکین شان است. حتی اگر شما با استفاده از شماره تلفن خود ثبت نام کرده باشید، آنها همچنان از شما خواهان آدرس ایمیل شما برای کمک به یافتن دوستانتان و برای گزینه های بازیابی رمز عبور و مهمتر از همه برای ارسال پیام های ایمیل هدفمند هستند.

تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک لیست ایمیل را ایجاد می کنند زیرا آنها صاحبان کسب و کارهای هوشمند هستند. این به ارزش گذاری کسب و کار آنها در هنگام فروش کمک می کند.

در حالی که استفاده از رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان بیشتر است، مهم است که چشم انداز موقعیت آینده رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. آنها می آیند و می روند. در زمانی نه چندان دور رسانه هایی چون MySpace, FriendFeed, Google Buzz, Plurk و تعداد زیاد دیگری وجود داشت که مورد توجه مردم بودند ولی امروزه اکثر آنها از بین رفته یا مترود شده اند.

گر چه امروزه پلت فرم های محبوبی چون فیس بوک و توییتر داریم، اما همه مردم از این پلتفرم ها استفاده نمی کنند. برخی از افراد Instagram، Pinterest، WhatsApp، Snapchat، LinkedIn و غیره را ترجیح می دهند.

اساسا کاربران شما در سایت ها و در سیستم عامل های مختلف قرار دارند. اما مطالعات نشان می دهد که حداقل ۹۱٪ از مشتریان روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند. پس شما باید هر فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان خود و جذب آنها در نظر بگیرید.

آموزش تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده وردپرس به صورت دستی

بهترین افزونه نرخ تبدیل(نرم افزار مشتری راغب) OptinMonster

معرفی ۷ مورد از بهترین افزونه های بک آپ گیری از وردپرس

معرفی ۷ سرویس بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک

۳۰ راهکار ساده برای گرفتن ایمیل از بازدیدکنندگان سایتتان

۳۰ روش امتحان شده برای کسب و کار آنلاین با وردپرس(بخش دوم)

۳۰ روش امتحان شده برای کسب و کار آنلاین با وردپرس

بررسی ۱۴ مورد از اشتباهات رایج در بازاریابی ایمیل

معرفی نه مورد از ابزار های تولید محتوای جذاب برای بازاریابی

کارشناسان درباره ساخت یک لیست ایمیل چه می گویند؟

بد نیست به آنچه که متخصصان بازاریابی در مورد ایمیل مارکتینگ می گویند گوش کنید:

ایمیل ها به طور مداوم از بسیاری از کانال هایی که من به عنوان یک بازاریاب تست کردم، برترند.

- نیل پاتل - تخم مرغ دیوانه و QuickSprout

دریافت یک آدرس ایمیل اولین گام مهم برای شناختن خواننده من است، و امیدوارم در آینده، مشتری من از نوع خاصی باشد.

- Joe Pulizzi - مؤسسه بازاریابی محتوای موسس

اگر شما یک لیست ایمیل ایجاد نمی کنید، دارید یک اشتباه بزرگ مرتکب می شوید.

- درک هالپرن - راهکارهای اجتماعی بنیانگذار

ایمیل قابل پیش بینی ترین محرک رشد و فروش در کسب و کار ما است. من بازاریابی ایمیل را بر تمام کانال های دیگر ترافیک ترجیح می دهم.
- سید بلخی - بنیانگذار WPBeginner

بسیاری از بازاریابان متخصص می گویند که بزرگترین اشتباه آنها این بوده که لیست های ایمیل را هنگامی که برای اولین بار کارشان را شروع کردند، ایجاد نکردند.

امیدواریم با دلائلی که در بالا ارائه کردم شما را درباره اهمیت فوق العاده ساخت یک لیست ایمیل متقاعد کرده باشم.

حالا ممکن است شما سوال کنید که چگونه یک لیست ایمیل ایجاد کنم؟ این ما را به بخش بعدی می برد.

برای ساخت یک لیست ایمیل چه چیزهایی نیاز داریم؟

در حال حاضر شما می دانید چرا ساخت یک لیست ایمیل بسیار مهم است و چرا نادیده گرفتن آن می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. حال بیایید ببینیم شما به چه چیزهایی برای شروع به ساخت یک لیست ایمیل نیاز دارید .

۳ چیزی که شما برای ساخت یک لیست ایمیل نیاز دارید:

  • وب سایت یا وبلاگ
  • یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ
  • فرم های تبدیل سطح بالا

راه اندازی هر سه اینها نسبتا آسان است، و هیچ یک از اینها نیاز به برنامه نویسی و یا مهارت های طراحی ندارد. در اینجا تنها روی دو مورد آخر تمرکز خواهیم کرد.

انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ

تعداد زیادی ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ وجود دارد. اغلب مبتدیان از گزینه های رایگان برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند که قابل درک است، ولی قاعدتا بهترین خدمات را دریافت نخواهند کرد.

بعضی از سیستم عامل ها خود را با عنوان اشتباه  "سرویس بازاریابی ایمیل" معرفی می کنند که در واقعیت همه آنچه آنها ارائه می دهد، اشتراک وبلاگ رایگان از طریق ایمیل است. این به کاربران اجازه می دهد تا هر بار که شما یک پست جدید در وبلاگ منتشر می کنید یک ایمیل دریافت کنند که حاوی اطلاعاتی در مورد پست جدید شماست.

اما این کار ایمیل مارکتینگ نیست.

جنبه های منفی استفاده از یک سرویس اطلاع رسانی وبلاگ رایگان عبارتند از:

  • شما نمی توانید خبرنامه های ایمیل خصوصی ارسال کنید. برای ارسال یک ایمیل، شما باید حتما یک پست جدید در وبلاگ منتشر کنید. این بدین معنی است که اطلاعاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید، ابتدا باید در دسترس عموم قرار بگیرند.
  • شما نمی توانید پیام ایمیل را شخصی کنید در اغلب موارد بدون نام تجاری یا شخصی سازی، این فرمت در قالب یکسان عرضه می شود.
  • شما نمی توانید مشترکین را با توجه به منافع، جمعیت شناختی یا نوع محتوا دسته بندی کنید.
  • هیچ گزارشی وجود ندارد. شما نمی دانید چند نفر ایمیل را دریافت کرده اند، چند درصد از کاربران آن را باز کرده و چند نفر از آنها روی پیوندهای شما کلیک کرده اند.
  • اگر بعدا بخواهید از یک سرویس پولی ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، کاربران مجبور خواهند شد اشتراک خود را دوباره تأیید کنند. بسیاری از آنها این کار را انجام نخواهند داد و به این ترتیب شما بخشی از مشترکان تان را از دست خواهید داد.

به همین دلیل توصیه می شود از همان ابتدا از یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ حرفه ای استفاده کنید. درست است که آنها مبلغی پول از شما می گیرند، اما این یک سرمایه گذاری در کسب و کار شماست که بازده زیادی را به دنبال دارد.

فواید خدمات ایمیل مارکتینگ حرفه ای عبارتند از:

  • شما می توانید ایمیل های خصوصی را به صورت انبوه به مشترکین خود ارسال کنید.
  • شما می توانید فعالیت مشترکین خود را ببینید و مشترکین را بر اساس فعالیتشان، گروه بندی کنید.
  • شما می توانید تست دو بخشی A /B را اجرا کنید تا ببینید که کدام موضوع ایمیل، محتوا و پیشنهادات بهترین نتیجه را در رابطه با جذب مشترکین شما بدست می آورد.
  • با ابزار گزارش، شما می توانید ببینید که بیشترین مشترکین را از کجا دارید. شما می توانید منطقه زمانی خود را تنظیم کنید و ایمیل ها را در زمان مناسب ارسال کنید.
  • آخرین، اما قطعا مهمترین نکته این است که شما می توانید آدرس ایمیل همه مشترکین خود را ببینید.

صدها سرویس حرفه ای خدمات ایمیل مارکتینگ در دسترس وجود دارد. برای آسان شدن کار برای شما، یک لیست از ارائه دهنده های خدمات ایمیل مارکتینگ را براساس سهولت استفاده، مقرون به صرفه بودن هزینه، ویژگی ها و عملکرد ها در یک مقاله با عنوان "معرفی ۷ سرویس بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک " تهیه کرده ام ، که می توانید مطالعه اش کنید.

برای کسب و کارهای کوچک، توصیه می کنم از افزونه Constant Contact، استفاده کنید زیرا یکی از بزرگترین خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان را ارائه می دهند.

آنها یک نسخه رایگان ۳۰ روزه ارائه می دهند. این به شما برای تنظیم و شروع به دیدن نتایج، مقدار زیادی وقت می دهد. در پایان ۳۰ روز،برای ادامه استفاده از این سرویس باید مبلغی حدود بیست دلار در ماه بپردازید.

اما اگر به دنبال چیزی پیشرفته تر هستید که شامل اتوماسیون قدرتمند بازاریابی باشد، توصیه می کنم از SendinBlue یا ConvertKit استفاده کنید. هر دو اینها در بین صاحبان کسب و کار بسیار محبوب هستند، و نیز دارای نسخه free trials هستند.

بعد از انتخاب و ثبت نام در خدمات ایمیل مارکتینگ، گام بعدی این است که فرم های انتخابی را به وب سایت خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند مشترک شوند.

چطور مشترکان بیشتری جذب کنیم و لیست ایمیل مان را رشد دهیم؟

آیا می دانستید که بیش از ۷۰ درصد بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایتتان وارد می شوند بعد از خروج از سایتتان دیگر به آن بر نمی گردند؟ این یک حقیقت است، کافی است در Google Analytics به درصد بازدیدکنندگان جدید در مقابل بازدید کنندگانی که برای دفعات دوم به بعد به سایتتان بازگشته اند نگاه کنید.

به همین دلیل لازم است که هر بازدید کننده را قبل از خروج از سایت به یک مشترک ایمیل تبدیل کنید تا بعدا بتوانید پیام های مربوطه را برای آنها ارسال کنید.

زمانی که هر کاربر به طور متوسط برای دیدن وب سایت صرف می کند کوتاه است و به همین دلیل شما زمان بسیار کمی برای تعامل با آنها خواهید داشت. اگر ایمیل های ثبت نام تان به اندازه کافی جذاب نباشند، کاربران بدون عضویت در وب سایت تان آن را ترک می کنند.

سرویس خدمات ایمیل مارکتینگ ممکن است کدهای جاسازی شده را در تم شما قرار دهد، اما برای کار با این کدها شما باید برنامه نویسی بلد باشید، واضح است که این مطلب برای خیلی از وبمسترانی که با کدنویسی آشنا نیستند، جالب توجه نیست.

به همین دلیل توصیه می کنم از افزونه OptinMonster استفاده کنید. این قوی ترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل است که به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشترکین و مشتریان سایت تان تبدیل کنید.

به جای افزودن فرمهای خسته کننده به نوار کناری سایت، شما به راحتی می توانید فرم های انتخابی تبدیل که در بالای صفحه قرار می گیرند را مانند پرچم سبد، هدر و فوتر پنهان شناور، جعبه اسلاید در حال حرکت، چیدمان خوش آمدی کامل، فرم های درون خطی و غیره ایجاد کنید.

فرم OptinMonster optin

اما چیزی که باعث می‌شود OptinMonster واقعا ً قدرتمند باشد، اتوماسیون رفتار و ویژگی‌های شخصی سازی است . OptinMonster به شما این امکان را می‌دهد که به طور خودکار فرم های مختلفی را براساس جایی که کاربر از آن می‌آید، صفحه‌ای که کاربر از آن بازدید می کند، و آنچه که در وب سایت شما انجام می‌دهد،  نشان دهید .

به عنوان مثال، ویژگی Exit-Intent® رفتار ماوس کاربرتان را دنبال می کند و در لحظه ای دقیق که قرار است از سایتتان خارج شود، فرم هدف داری را به آنها نشان می دهد. این به شما کمک می کند که بازدیدکنندگان را به مشترکین تبدیل کنید.

پیدا کردن استراتژی های جدید ساختار لیست ایمیل و منابع

داشتن ابزار مناسب بسیار مهم است، اما دانستن اینکه چگونه از آنها به درستی استفاده کنید، بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.

در استراتژی بازاریابی ایمیل شما، مهمترین چیزی که باید برنامه ریزی کنید تقسیم بندی است.

تقسیم بندی لیست ایمیل چیست؟

تقسیم بندی لیست ایمیل فرایند گروه بندی مشترکین شما است، بنابراین شما می توانید ایمیل های خود را بر اساس علاقه شخصی تر کنید. این به شما کمک می کند تا نرخ باز کردن را بالاتر ببرید و نرخ کلیک را افزایش دهید.

ارتقاء محتوای درون فرم بیشترین امکان تبدیل را برای فرم ها ایجاد می کند. این یک تکنیک است که در آن شما مقداری پاداش را در انتهای پست‌های محبوب وبلاگ خود ارائه می‌دهید. این معمولا ۵ برابر بیشتر از یک فرم انتخاب منظم امکان تبدیل بازدید کننده به مشترک را فراهم می شود.

نتیجه

مهم نیست شما چه نوع کسب و کاری انجام می دهید، چه نوع وب سایتی دارید یا در چه صنعتی هستید.

اگر شما یک وبسایت دارید و می خواهید بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتریان خود تبدیل کنید، باید آنها را در لیست ایمیل خود قرار دهید.

امیدوارم از این مقاله که پیرامون اهمیت ساخت یک لیست ایمیل و چرایی لزوم استفاده از خدمات ایمیل مارکتینک تهیه شده است، استفاده برده باشید.

منبع:wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

ایجاد فرم های ایمیل مارکتینگ با افزونه Constant Contact

تهیه لیست ایمیل در وردپرس

روش‌های محاسباتی حمل و نقل در ووکامرس

افزونه صفحه ساز وردپرس

منبع: الو پشتیبان - ارائه کننده :امنیت وردپرس - ایمیل مارکتینگ - متخصص وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با عرض سلام، امروز و در این مقاله به بررسی نقشه سایت یا سایت مپ (XML) می پردازیم، امیدوارم برایتان مفید و کاربردی باشد.

حدودا از سال ۲۰۰۰ وب سایت های دولتی در صفحات اصلی خود برای پیوند با صفحات مختلفشان از عنوان «نقشه سایت» یا "Sitemap" استفاده می کردند. این صفحه معمولا لیستی از تمام صفحات آن وبسایت را شامل می شد. حتی امروزه نیز برخی از وبسایت ها دارای چنین نقشه های سایت بصورت HTML هستند. امروزه نقشه های سایت از آنچه که در ابتدا بودند یعنی  لیست های HTML که به صورت دستی ایجاد شده اند، خیلی پیشرفته تر شده اند . نقشه های سایت امروز به جای HTML در XML منتشر می شوند و مخاطبان مورد نظرشان موتورهای جستجو هستند و نه افراد.

[box type="shadow" align="" class="" width=""]یک نقشه سایت وردپرس چیست؟ آیا باید یک Sitemap در سایت خود داشته باشم؟ چگونه می توانم نقشه سایت را در وردپرس ایجاد کنم؟ و ...  اگر شما در وردپرس تازه کار هستید و سوالات مشابهی دارید، می توانید در این مقاله به جواب بسیاری از سوال هایتان برسید. در این مقاله Sitemap و اینکه چرا شما به یک سایت مپ (XML) نیاز دارید را توضیح خواهم داد. و علاوه برآن درباره اینکه چگونه یک سایت مپ (XML) در وردپرس ایجاد کنید و چگونه موتورهای جستجو را در مورد نقشه سایت خود آگاه کنید؟ مطالبی را خواهید آموخت.[/box]

یک نقشه سایت یا سایت مپ XML وردپرس چیست؟

نقشه سایت یک لیست از صفحات موجود در یک وب سایت است که برای همه کاربران قابل دسترسی است. سایت مپ (XML) یک راه برای صاحبان وبسایت است تا موتورهای جستجو را در مورد تمام صفحاتی که در وب سایت آنها وجود دارد، آگاه کنند. سایت مپ (XML) وردپرس به موتورهای جستجو اعلام می کند که چه پیوندهایی در وب سایت مهم تر از بقیه پیوندهاست و وب سایت غالبا چطور به روز می شود. نقشه های سایت رتبه بندی جستجوی یک سایت را افزایش نمی دهد، ولی به موتورهای جستجو کمک می کنند که بهتر در سایت بخزند.

تصویری از نقشه سایت WPBeginner پست

چرا یک سایت به یک سایت مپ XML نیاز دارد؟

از نقطه نظر بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوگر (SEO)، یک sitemap بسیار مهم است. دقت کنید چنانچه قبلا هم به وضوح بیان کردم اضافه کردن sitemap بر رتبه بندی در موتورهای جستجو تاثیر نمی گذارد. با این حال، اگر در سایت شما صفحاتی وجود دارد که توسط مرورگرها ایندکس گذاری نشده، نقشه سایت به شما امکان می دهد تا موتورهای جستجو را در مورد آن صفحات آگاه کنید، تا آنها را به درستی ایندکس گذاری کنند.

نقشه های سایت برای وب سایت ها و وبلاگ های جدید بسیار مفید هستند. از آنجا که بسیاری از وبلاگ های جدید معمولا بک لینک های زیادی برای پست های شخصی خود دریافت نمی کنند، برای موتورهای جستجوگر کشف همه مطالب و صفحات این وبلاگ ها سختتر است. سایت مپ (XML) به وبسایت ها اجازه می دهد تا به موتورهای جستجو برای خزیدن موثرتر به این صفحات کمک کنند.

برای وب سایت های مشهور، سایت مپ (XML) این امکان را می دهد تا موتورهای جستجو با وب سایت ارتباط موثرتری برقرار کنند. موتورهای جستجو می توانند حدس بزنند که سایت چطور به روز می شود و کدام قسمت وب سایت بیشتر از بقیه به روز می شود، و با توجه به این مطالب میزان خزیدن را برای سایت مورد نظر تنظیم کنند. این باعث بهبود دید عمومی سایت برای موتورهای جستجو می شود.

نحوه ایجاد نقشه سایت در وردپرس چگونه است؟

چند راه برای ایجاد یک نقشه سایت (XML) در وردپرس وجود دارد. می توانید از افزونه سئو وردپرس یواست، برای تولید نقشه های سایت استفاده کنید. در این آموزش از این افزونه استفاده می کنیم چون به ما امکان می دهد پست های وبلاگ را با ارائه ویژگی های دیگری مانند نقشه های سایت، ادغام اجتماعی و غیره بهینه کنیم. همچنین کارایی بیشتری نسبت به سایر تولید کننده های مستقل Sitemap، که برای وردپرس کار می کنند، دارد. بعلاوه نقشه های سفارشی سایت مانند نقشه Video Sitemap را ارائه می دهد.

برای اضافه کردن یک نقشه سایت به سایت وردپرسی خود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سئو وردپرس را با نصب و فعالسازی افزونه Yoast ایجاد کنید. به طور پیش فرض، سئو وردپرس قادر به فعال کردن قابلیت سایت مپ (XML) نیست، بنابراین شما باید آن را فعال کنید. برای انجام این کار به SEO » XML Sitemaps بروید و جعبه کنار نوشته "check the box to enable XML sitemap functionality" را تیک بزنید.

فعال سازی XML فایل های وردپرس در افزونه WordPress SEO

زمانی که جعبه را چک می‌کنید تا عملکرد سایت مپ XML را فعال کنید ، WordPress به شما چند گزینه را نشان می‌دهد که می‌توانید برای Sitemaps پیکربندی کنید . اگر در مورد این که چه کار باید با آن‌ها انجام دهید مطمئن نیستید ، آن‌ها را نادیده بگیرید و روی Save settings کلیک کنید .

در حال حاضر نقشه های سایت شما ایجاد شده و در دسترس عموم است. WordPress SEO یک دکمه Sitemap XML را نشان می دهد که می توانید روی آن کلیک کنید تا نقشه سایت را به صورت Sitemap_index.xml ببینید.

افزونه مدیریت ارتباط با مشتری وردپرس|افزونه WP ERP وردپرس | افزونه ERP فارسی

آموزش بهینه سازی تصاویر برای ذخیره در وردپرس

بخش بیستم- آموزش ویژگی position در css

بروزرسانی آدرس صفحات در هنگام انتقال سایت وردپرس

بخش بیست و دوم- آموزش float و clear در css

بخش بیست و یکم- آموزش سرریز در CSS

بخش بیست و سوم- آموزش مقدار inline-block برای display در css

ایجاد فرم تماس با افزونه فرم ساز WPForms

بخش بیست و چهارم- آموزش تراز افقی و عمودی در css

چگونه می توان به موتورهای جستجو درباره نقشه های سایت توضیح داد؟

موتورهای جستجو در پیدا کردن یک نقشه سایت بسیار هوشمند هستند. هر بار که محتوای جدیدی منتشر می کنید، یک پیغام به Google ارسال می شود تا آن را درباره تغییرات در نقشه سایتتان مطلع کند. با این حال، توصیه می کنم با استفاده از Google Webmaster tools نقشه سایت خود را به Google ارسال کنید. مزیت این کار، این است که گوگل خطاهای شما و صفحات نمایه شده و دیگر آمارهای مربوطه که برای شما به عنوان یک وب مستر مفید خواهد بود، را نشان می دهد.

ابتدا به Google Webmaster Tools بروید. اگر هنوز به حساب Google خود وارد نشده اید، از شما خواسته خواهد شد که وارد حساب گوگلتان شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود به گوگل وبمستر تولز دسترسی خواهید داشت. در آنجا شما دکمه "Add a site" را مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید و سپس URL وب سایت خود را اضافه کنید.

در صفحه بعدی از شما خواسته خواهد شد تا مالکیت وب سایت مورد نظر خود را تأیید کنید. چند روش برای انجام این کار وجود دارد. اما از آنجایی که شما در حال حاضر از افزونه WordPress SEO استفاده می کنید، ساده ترین روش کپی کردن مقدار HTML Meta tag و قرار دادن آن در افزونه WordPress SEO است. برای انجام این کار روی Alternate methods و سپس بر روی برچسب HTML کلیک کنید. سپس یک خط کد متا HTML را مشاهده خواهید کرد.

مالکیت وب سایت خود را در Google Webmaster Tools با HTML Meta Tag تأیید کنید

این خط را  کپی و سپس در یک ویرایشگر متن مانند نت پد پیست کنید. حالا این مقدار را داخل ""=content کپی کنید. از صفحه تأیید صحت سایت webmaster tools بدون اینکه آن را ببندید خارج شوید، زیرا پس از اضافه کردن متا تگ برای بررسی مالکیت وبسایت به این صفحه بر می گردیم. به وردپرس بروید و سپس بر روی زبانه SEO کلیک کنید تا به داشبورد افزونه وردپرس SEO وارد شوید. به پایین صفحه بروید تا عنوان Webmaster Tools را ببینید. مقدار متا تگ را که کپی کرده اید در اینجا پیست کنید و تنظیمات را ذخیره کنید.

وردپرس SEO ابزار وب مستر

 به صفحه تایید سایت Google webmaster tools برگردید و دکمه "verify" را فشار دهید. شما با یک پیغام با مضمون "تبریک می گویم که شما با موفقیت مالکیت خود را از www.yoursite.com تأیید کردید" مواجه خواهید شد. برای مشاهده داشبورد سایت Google webmaster tools، روی "continue" کلیک کنید.

در صفحه بعد شما ستون Sitemaps را بدون اینکه نقشه سایت در آن باشد، خواهید دید. با کلیک کردن بر روی آن شما به صفحه sitemaps جایی که می توانید نقشه های سایت خود را اضافه کنید، منتقل می شوید. بر روی دکمه قرمز با برچسب "Add/Test Sitemap" کلیک کنید و URL نقشه سایت خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

اضافه کردن نقشه سایت wordpress xml خود به ابزار Google webmaster

افزونه Yoasts WordPress SEO چندین نقشه سایت را برای سایت وردپرس شما منتشر می کند. Sitemap اصلی sitemap_index.xml است که حاوی پیوند به نقشه های دیگر شما است. شما می توانید sitemap_index.xml را به صورت تنها یا همه نقشه های سایت را یک به یک به گوگل ارائه دهید. توصیه می کنم sitemap_index.xml را به تنهایی ارائه کنید، بعدا گوگل به صورت خودکار سایر نقشه های سایت را کشف و ردیابی میکند.

هنگامی که نقشه سایت خود را با موفقیت اضافه کردید، با عنوان در انتظار ظاهر می شود به این معنی که مدتی طول می کشد تا مورد رسیدگی قرار گیرد.  این کار به گوگل زمان خواهد داد تا وب سایت شما را ردیابی و به آن وارد شود. بعد از مدتی شما می توانید برخی از آمار در مورد نقشه سایت خود را ببینید. از جمله تعداد پیوندهای موجود در نقشه سایت شما، تعداد صفحات ایندکس گزاری شده و نسبت تصاویر و صفحات وب و ....

یک نمایه از نمودار آمار سایت نقشه در ابزار گوگل وب مستر

سعی کنید حداقل یکبار در ماه، از Google webmaster tools بازدید کنید. همانطور که سایت شما بزرگتر می شود، اطلاعات بیشتر و مفیدتری در مورد وب سایتتان و نحوه مشاهده سایتتان توسط موتور جستجو را خواهید دید. این اطلاعات می تواند به شما در یادگیری نحوه عملکرد سایت شما و سایر مواردی که می توانید برای بهبود عملکرد آن در موتورهای جستجو بکار برید، کمک کند.

منبع:wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-)

مطالب مرتبط:

اضافه کردن سایت وردپرس خود به گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools)

آموزش ایجاد یک صفحه تمام عرض در WordPress  

چایلد تم (child theme) وردپرس چیست؟

منبع: الو پشتیبان - ارائه کننده : آموزش وردپرس -  افزایش فروش - متخصص وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

[box type="error" align="alignright" class="" width=""]در یک اتفاق غیر منتظره سایت MOZ به صورت چشمگیر اعتبار تمام سایت ها را کاهش داد بصورتی که خیلی از وب سایت های بزرگ ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. در اینجا به بررسی عوامل احتمالی که باعث این موضوع شده می پردازیم.[/box]

امروز به بررسی دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی (domain authority) در سایت MOZ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

به تازگی اعتبار دامین اتوریتی بسیاری از سایت ها در سطح جهان و البته کشورمان ایران با کاهش عجیبی روبرو بوده است. این مساله باعث شده برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا چنین اتفاقی افتاده.

[box type="shadow" align="" class="" width=""] در این مقاله یک سری توضیحات درباره: دامین اتوریتی چیست؟ چگونه دامین اتوریتی را به دست آوریم؟ یک دامین اتوریتی خوب چیست؟ و نهایتا دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی برای بعضی سایتها چیست؟ ارائه خواهیم داد.[/box]

دامین اتوریتی (domain authority) چیست؟

دامین اتوریتی (DA) یک موتور رتبه بندی موتور جستجو است که توسط سایت Moz طراحی شده است که پیش بینی می کند که چگونه یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. نمره دامین اتوریتی (domain authority) از یک تا ۱۰۰ است، که هر چه نمره بالاتر باشد نشان دهنده  توانایی بیشتر در رتبه بندی است.

دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی

دامین اتوریتی (DA) با ارزیابی عوامل متعدد، از جمله لینک دادن دامنه های ریشه و تعداد لینک های کلی سایت و... در محاسبه یک نمره DA ، به دست می آید. این نمره پس از آن می تواند در مقایسه با وب سایت ها و یا ردیابی " قدرت رتبه بندی" یک وب سایت در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد. البته توجه داشته باشید که دامین اتوریتی (DA) یک معیار که توسط گوگل در تعیین رتبه بندی جستجو استفاده شود و بر روی SERPs تأثیر بگذارد نیست و صرفا یک ارزیابی است که توسط سایت Moz انجام می شود.

شما می توانید یک وب سایت را با استفاده از MozBar (یک افزونه کروم رایگان)، Link Explorer (یک ابزار تجزیه و تحلیل Backlink)، بخش تجزیه و تحلیل SERP از Keyword Explorer و ده ها ابزار دیگر SEO در سراسر وب، مشاهده کنید.

نمره دامین اتوریتی Domain Authority چگونه به دست می آید؟

نمره Domain Authority در یک مقیاس لگاریتمی ۱۰۰، نمره داده می شود. بنابراین، بالا بردن نمرات یک سایت از ۲۰ تا ۳۰ به میزان قابل توجهی ساده تر است تا افزایش نمره یک سایت از ۷۰ تا ۸۰ است.

یک دامین اتوریتی (DA) "خوب" چیست؟

به طور کلی، سایت هایی که تعداد بسیار زیادی از لینک های خارجی با کیفیت بالا (مانند ویکی پدیا یا Google.com) را دارند در بالاترین درجه دامین اتوریتی (DA) قرار دارند، در حالی که کسب و کارهای کوچک و وب سایت هایی که لینک های ورودی کمتر دارند ممکن است نمره DA پایین تر داشته باشند. دامین اتوریتی (DA) وب سایت های با نام تجاری جدید همیشه با گرفتن امتیاز یک شروع خواهند شد.

از آنجایی که اداره دامنه به عنوان یک پیش بینی کننده رتبه بندی سایت محسوب می شود، داشتن امتیاز بسیار بالا DA نباید تنها هدف وبمستران باشد. بلکه باید به نمرات DA سایت هایی که مستقیما در  SERPs با آنها رقابت می کنند، توجه داشته باشند و هدفشان کسب امتیاز بیشتر از رقبای خود باشد.

دامین آتوریتی (DA)

 

در هنگام انجام تحقیقات در نتایج جستجو و تعیین اینکه کدام سایت ها ممکن است پروفایل پیوند قوی تر / مهم تر از دیگران داشته باشند، استفاده از یک ابزار مقایسه ای (به جای نمره مطلق) بهتر است. البته از آنجایی که این یک ابزار مقایسه ای است، لزوما یک نمره "خوب" یا "بد" نمی باشد.

تست سرعت افزونه های وردپرس و بررسی سرعت بالا آمدن سایت وردپرسی

بخش شانزدهم- آموزش ساخت لیست در CSS یا آموزش CSS Lists

بخش پانزدهم-  آموزش لینک ها در css یا آموزش CSS Links

بخش هفدهم- آموزش ساخت جدول در CSS یا آموزش CSS Tables

چگونه ویرایشگر گوتنبرگ را غیر فعال کنیم؟ | غیرفعال کردن ادیتور جدید وردپرس

بخش نوزدهم- آموزش عرض و حداکثر عرض در CSS یا آموزش CSS Layout

آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس

آموزش انتقال سایت وردپرس به دامنه جدید(بدون از دست رفتن SEO)

راهنمای مبتدی برای عیب یابی خطاهای وردپرس

دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) بعضی سایتها در سایت MOZ چیست؟

دلیل افت ناگهانی دامین اتوریتی (اعتبار دامنه)

موز همان طور که قبلا هم گفته بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ الگوریتم های خودش رو تغییر داده و از این به بعد با روش دیگه ای به سایت ها اعتبار می دهد. بعد از تغییر الگوریتم های موز اکثر دامین اتوریتی ها با کاهش شدید مواجه شدند که قابل پیش بینی هم بود. ظاهرا این تغییرات به تازگی انجام شده اند و همین باعث شده تعداد زیادی از سایتها در سراسر دنیا و البته ایران با کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) سایتشان روبرو شوند.

اگر شما نیز از تغییر ناگهانی اعتبار دامنه خود شوکه شده اید نگران نباشید، با توجه به گفته سایت موز دامین اتوریتی را یک پارامتر مطلق در نظر نگیرید و همیشه آن را  نسبت به رقبای خود بسنجید.

اما در اینکه دقیقا چه عواملی باعث این تغییرات شده، سایت MOZ توضیحات کامل و جامعی ارائه نداده است ولی دو دلیل عمده ای که می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

ادغام شدن امتیاز اسپم با دامنه

سایت MOZ در روش جدید رتبه بندی دامین اتوریتی (DA) علاوه بر بررسی تعداد لینک ها، امتیاز اسپم اختصاصی (Spam Score) هر سایت را با  توزیع مجدد لینکها را براساس کیفیت و ترافیک، همراه با عوامل دیگر، ادغام کرده است.

این کار پیشرفت های اساسی در ارائه دامین اتوریتی بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به قبل ارائه می دهد. حالا سایت MOZ  می تواند هرزنامه ها را حذف کند، همبستگی را بهبود بخشد و مهمتر از همه، به روزرسانی Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google انجام می دهد به روز کند.

این بدان معنی است که حالا که روش جدید راه اندازی شده، وبمستران برخی از تغییرات در مدیریت دامنه و همینطور کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) سایتشان را مشاهده خواهند کرد.

همگام سازی با الگوریتم های گوگل

یکی دیگر از عواملی که باعث این تغییرات نسبتا گسترده شده، تلاش سایت MOZ در تبعیت از تغییرات رتبه بندی در سایت گوگل است. طبق گفته های راس جونز سایت MOZ سعی کرده تا حد امکان الگوریتم های ابزار سایت اکسپلورر خود را با ابزارهای گوگل همگام سازی کند و از این پس از الگوریتم های پنگوئن و پاندای گوگل در ابزارهای خود استفاده کند.

آیا کاهش رتبه دامین اتوریتی سایت در سئو سایت و رتبه بندی آن در گوگل تاثیر منفی دارد؟

خوشبختانه همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم دامین اتوریتی (DA) صرفا یک ابزار سنجش توانایی در رتبه بندی و یک ابزار تجزیه و تحلیل است و تاثری در رنکینگ گوگل برای سایتها ندارد. علاوه بر این سایت MOZ برای اینکه مشکلی برای سایتهای سئو کار پیش نیاید رسما اعلام کرده که این تغییر رتبه ربطی به سئو سایت و در نتیجه عملکرد سایتهای سئو کار ندارد. پس به هیچ وجه از بابت کاهش اعتبار دامین اتوریتی (DA) نگران نباشید و از این ابزار صرفا به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید و رتبه سایت خود را با سایتهای رقیب مقایسه کنید.

راهکارهایی برای جلوگیری از افت دامین اتوریتی

بهینه سازی سایت

  • کدنویسی اصولی و درست

رعایت اصول کدنویسی از لحاظ رنکینک موتورهای جستجو دارای اهمیت زیادیست و همچنین برای بالا بردن دامین اتوریتی امری ضروری تلقی می شود.

  • تولید محتوای کاربردی و بهینه

اگر محتوای سایت شما بهینه بوده و کپی نباشند، موتور های جستجو شما را در کلماتی کلیدی، به کاربران خود نمایش داده و از این طریق علاوه بر جذب کاربران اعتبار دامنه خود را نیز افزایش می دهید.

  • بهبود سرعت وب سایت

افزایش ترافیک ورودی سایت

  • تولید محتوای مناسب و مبتکرانه داشته باشید

اگر کیفیت و جذابیت محتوای سایت شما بالا باشند، کاربران شروع به انتشار آن می کنند. این امر به معنای بازدید بیشتر از طریق لینک های ارجاعی است و نهایتا دامین اتوریتی وب سایت را به شکلی مناسب افزایش می دهد.

  • وب سایت خود را واکنشگرا یا ریسپانسیو کنید

امروزه مشاهده وب سایت ها فقط از طریق رایانه ها انجام نمی شود و سایت شما برای باز شدن روی گوشی های موبایل و تبلت ها نیز باید مناسب باشد. سازگار بودن سایت باعث می شود تا ترافیک عمده دیگر دستگاه ها را از دست ندهید.

  • شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در میان مردم برای تبلیغات و اهداف تجاری فراگیر شده و اهمیت بالایی پیدا کرده است. قرار دادن قابلیت انتشار محتوای صفحات اصلی سایت در شبکه های اجتماعی توسط کاربران می تواند به سرعت مطالب شما را بازنشر داده و اثرات مثبتی روی دامین اتوریتی شما داشته باشند.

امیدوارم این مقاله در رابطه با دلایل کاهش اعتبار دامین اتوریتی (domain authority) در سایت MOZ برایتان مفید بوده باشد.

لینک سازی مطلوب و اصولی

یکی از مهم ترین پارامتر های دخیل در بهبود دامین اتوریتی داشتن بک لینک های مناسب از سایت های با دامین اتوریتی بالا می باشد که می تواند به افزایش اعتبار دامنه شما کمک فراوانی نماید.

  • لینک سازی در صفحات داخلی

درسته که بک لینک گرفتن از سایت های معتبر در افزایش دامین اتوریتی اهمیت بالایی دارد اما نباید از لینک سازی های داخلی در وب سایت غافل شوید. هدایت کاربران به صفحات مختلف از طریق لینک‌های داخلی باعث ماندگاری بیشتر آن ها در سایت می شود.

  • تعیین کیفیت لینک ها و حذف لینک های نامناسب

بررسی وضعیت لینک‌های موجود در سایت اهمیت خیلی زیادی دارد. باید به صورت مداوم و برنامه ریزی شده لینک ها بررسی و مواردی که مشکل دارند و یا خراب هستند از داخل سایت حذف شوند. این کار اعتبار وب سایت و به دنبال آن دامین اتوریتی را افزایش چشمگیری می دهد.

منبع: moz.com و تجربیات شخصی

اگر تجربه ای دارید حتما در نظرات بنویسید

اگر سوالی دارید؟ در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

ویرایشگر گوتنبرگ چیست؟

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

منبع : الو پشتیبان - ارائه کننده: آموزش HTML - تعمیرات وردپرس - آموزش ووکامرس



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با عرض سلام به شما دوستان الو پشتیبانی امروز به بررسی مزایا و معایب پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس می پردازیم.

بسیاری از کاربران وردپرس برای ساخت تم های مورد نظرشان از تم کودک سفارشی ساخته شده در قالب یا فریم ورک وردپرس استفاده می کنند. اما سوالی که اینجا ممکن است برای بعضی پیش بیاید این است که پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس چیست؟ یا فریم ورک (چارچوب تم) وردپرس چیست؟

در این مقاله ما به بررسی پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس و نیز اینکه چه زمانی شما می توانید یک تم فرزند یا چایلد تم ایجاد کنید، چرا افراد پوسته فرزند (Child Theme) را ایجاد می کنند و در نهایت مزایا و معایب استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس، می پردازیم. امیدوارم پس از خواندن این مقاله، شما  درک دقیقی از چایلد تم وردپرس داشته باشید و بدانید که آیا باید از تم فرزند استفاده کنید یا خیر.

پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس چیست؟

چایلد تم (پوسته فرزند) وردپرس یک تم وردپرس است که قابلیت هایش را از دیگر تم های وردپرس، یعنی تم والد به ارث می برد. چایلد تم ها اغلب زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که فرد می خواهد بدون از دست دادن توانایی ارتقاء یک تم، آن تم وردپرس موجود را سفارشی و یا تغییراتی درآن ایجاد کند. در گذشته، هیچ راه آسانی برای به روز رسانی تم وردپرس بدون از دست دادن تمام تنظیمات و تغییراتی که توسط شما سفارشی سازی و ایجاد شده بود، وجود نداشت.

این مساله بخصوص زمانی که ناگهان شما ایرادی در یک اسکریپت که به طور گسترده ای در تم های محبوبتان استفاده کرده اید، پیدا می کنید و نیاز دارید که آن تم ها را بروزرسانی کنید، سبب یک زحمت بزرگ برایتان می شود. در این مواقع شما باید بین از دست دادن همه تنظیمات سفارشی سازی شده تان در صورت بروز رسانی تم هایتان و قرار دادن سایتتان در خطر هک شدن در صورت عدم بروزرسانی، یک انتخاب سخت انجام دهید.

[caption id="attachment_15057" align="aligncenter" width="650"]بررسی تم کودک (Child Theme) وردپرس پوسته فرزند (Child Theme)[/caption]

 

تیم اصلی سازنده وردپرس با معرفی مفهوم تم والد و چایلد تم (پوسته فرزند) تصمیم به حل این مشکل گرفت. چایلد تم در وردپرس تمام قابلیت ها، ویژگی ها و کد تم والد را بدون هیچ گونه تغییری در تم والد خود به ارث می برد. این امر کاربران را قادر به تغییر ظاهر تم والد و اضافه کردن/تغییر ویژگی هایی به تم مورد نظرشان بدون از دست دادن توانایی برای به روز رسانی تم والد می کند. این در واقع به این معناست که شما بعد از اینکه برای یک تم والد، چایلد تم ایجاد کردید، و چایلد تم را سفارشی سازی کردید با آپدیت کردن تم والد هم می توانید از ویژگی های جدیدی که به تم والد اضافه شده در چایلد تم استفاده کنید و هم ویژگی هایی را که خودتان قبلا برای چایلد تم ایجاد کرده بودید داشته باشید.

در تئوری، هر تم وردپرس می تواند تم های فرزند داشته باشد اما در واقعیت همه تم های وردپرس نمی توانند تم والد خوبی باشند. تمی با قابلیت های و ویژگی های محدود در اکثر موارد والد مطلوبی نیست.

تم های والد خوب که به عنوان فریم ورک یا قالب های تم شناخته می شوند، معمولا دارای قلاب ها و فیلتر های خاص خود هستند. این به طراحان و توسعه دهندگان وب سایتها اجازه می دهد در زمانی کوتاه یک سایت وردپرس سفارشی قوی با استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس  ایجاد کنند.

بخش شصت و هشتم-تبدیل پیکسل به Ems

بخش هشتم- آموزش خصوصیات Padding پدینگ در CSS

بخش نهم- آموزش تنظیم ارتفاع و عرض در CSS

آموزش رفع خطای “Missing a Temporary Folder” در وردپرس

بخش یازدهم- آموزش CSS Outline

بخش دهم-آموزش مدل جعبه ای CSS  یا CSS Box Model

بخش سیزدهم- آموزش فونت CSS یا آموزش CSS Fonts

بخش دوازدهم- آموزش CSS Text یا آموزش متن در CSS

بخش چهاردهم-آموزش آیکون ها در CSS

چرا باید از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس استفاده کنیم؟

طراحان و توسعه دهندگان وب سایتها از تم های فرزند برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده می کنند. هنگام استفاده از تم والد خوب، می توانید به طور چشمگیری زمان لازم برای ایجاد یک سایت وردپرس را کاهش دهید. تمام تم های والد خوب به ذاشتن قالب های تم ارائه کننده گزینه های سفارشی سازی، معروف هستند بنابراین لازم نیست که شما همه چیز را کدنویسی کنید.

ایجاد یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس می‌تواند به سادگی ایجاد یک فایل  style.css جدید در یک پوشه جدید باشد. تمام چیزی که شما واقعا ً نیاز دارید یک خط در سرصفحه جدید style.css است که الگو را تعریف می‌کند. یک چایلد تم قوی می‌تواند به اندازه تم والد، فایل‌های الگو را داشته باشد. چایلد تم حتی می‌تواند فراتر برود و فایل‌هایی داشته باشد که در تم والد وجود نداشته باشند.

چه زمانی باید از یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس استفاده کنیم؟

زمان استفاده از تم کودک (Child Theme) وردپرس

 

تصمیم به استفاده کردن یا نکردن از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس اغلب به نیازهای شما بستگی دارد. بعلاوه پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که شما چقدر نسبت به تکنولوژی جدید آگاه و با آن راحت هستید. اگر فقط می توانید اصلاح سبک های چند عنصر را انجام دهید، بهتر است از یک افزونه سفارشی CSS که خوب عمل می کند استفاده کنید. با این حال، اگر شما می توانید کل  طرح رنگ، حرکت چیزها در اطراف صفحه و غیره را با کدنویسی CSS، انجام دهید پس شما قطعا می توانید و بهتر است که استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس را در نظر داشته باشید.

اگر شما دائما در حال اضافه کردن توابع جدید به فایل functions.php  تم خود و یا به طور مداوم در حال ایجاد تغییر در فایل style.css  تم خود هستید، من استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس را شدیدا به شما توصیه می کنم.

انتخاب یک تم والد خوب، خیلی مهم است

نکته: همه قالب های(فریم ورک های) وردپرس تم های والد هستند، اما همه تم های والد قالب(فریم ورک) نیستند.

در حالی که هر تم وردپرس می تواند به عنوان یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس مورد استفاده قرار بگیرد، اما همه آنها فریم ورک (قالب) تم نیستند. بعضی افراد مبتدی اشتباهاتی را در ایجاد یک چایلد تم برای تم والد انجام می دهند. به این شکل که تمی را به عنوان تم والد انتخاب می کنند که قابلیت های زیادی را ارائه نمی دهد.

اگر شما یک چایلد تم ایجاد می کنید که در آن شما فایل های مورد نظر خود را جایگزین بسیاری از فایل های تم والد می کنید، پس باید به کاری که می کنید بیشتر فکر کنید و شاید لازم باشد روشتان را عوض کنید. به عنوان مثال فرض می کنیم شما واقعا تم Twenty-Eleven را دوست دارید و تصمیم گرفته اید یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس برای آن ایجاد کنید. شما در چایلد تم خود، فایل style.css و فایل functions.php را دارید که بوسیله آنها می توانید تغییرات مورد نظرتان را در تم وردپرس ایجاد کنید. اگر شما ظاهر بالا و پایین صفحه را دوست نداشته باشید و تصمیم بگیرید فایل  footer.php را برای اصلاح پایین صفحه اضافه کنید و همینطور برای بالای صفحه فایل دیگری را اضافه کنید و تغیرات دیگری از این دست را ایجاد کنید، خب باید به شما بگویم که نباید از Twenty-Eleven به عنوان یک تم والد استفاده کنید. بلکه شما باید آن را به عنوان تم استارتری استفاده کنید که به تم سفارشی خود تبدیلش می کنید.

به طور خلاصه شما باید وقتی از یک پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس استفاده کنید که نیاز به قابلیت ها و ویژگی های یک والد قدرتمند داشته باشید و بخواهید بدون نوشتن کد برای خودتان آن را ایجاد کنید.

مزایای استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس

مانند بسیاری از موارد دیگر، مزایا و معایبی برای استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس وجود دارد. بیایید ابتدا نگاهی به مزایای آن داشته باشیم.

مزایای تم کودک (Child Theme) وردپرس

 

۱- به روز رسانی های ایمن

پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس به طور خودکار ویژگی ها، سبک ها و قالب های والد را به ارث می برد. این به شما این امکان را می دهد که بدون ایجاد هیچ تغییری در تم های والد، با استفاده از تم های فرزند تغییرات لازم را در سایت خود انجام دهید. هنگامی که یک نسخه جدید از تم والد می رسد، شما می توانید با خیال راحت آن را به روز رسانی کنید زیرا همه تغییرات خود را در پوسته فرزند ذخیره کرده اید و این بروز رسانی سبب نمی شود که تغییرات و سفارشی سازی هایتان از بین برود.

۲- امکان گسترش آسان

پوسته فرزندی که براساس قالبی قدرتمند ساخته شده باشد بدون نوشتن مقدار زیادی کد، قابلیت انعطاف پذیری بالایی خواهد داشت و امکان ایجاد تغییرات فراوان را به شما می دهد. شما می توانید فقط فایل های قالب و توابعی که نیاز دارید را انتخاب کنید آن هم بدون رفتن سراغ فایل های قالب دیگر و اصلاحات مورد نظرتان را انجام دهید. شما می توانید قابلیت های جدید و خیلی بیشتری به پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس مورد نظرتان اضافه کنید.

۳- پشتیبان امن

هنگامی که شما یک تم کامل ایجاد می کنید، باید در مورد همه حالات ممکن فکر و برای آنها کدنویسی های لازم را انجام دهید. با این حال، هنگامی که شما در حال کار بر روی یک پوسته فرزند هستید و شما کدنویسی برای چیزی را فراموش کرده اید، همیشه قابلیت عملکرد تم والد به عنوان گزینه پشتیبان در دسترس وجود دارد.

معایب استفاده از پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس

۱- وقت گیر بودن

یکی از بزرگترین معایب استفاده از تم های فرزند زمان لازم برای یادگیری در مورد تم والد است.  به ویژه هنگامی که شما با قالب های قوی کار می کنید زمان زیادی را باید صرف یادگیری نحوه عملکرد آن قالب بکنید، چرا که هر یک از آنها دارای قلاب و فیلتر خاص خود است و شما واقعا باید کاملا با عملکرد آنها آشنا باشید تا بتوانید به حداکثر پتانسیل در کارتان برسید.

به نظر من، این منحنی یادگیری یک بار اولیه است که البته به دوش کشیدن آن به زحمتش می ارزد. در واقع چند پوسته فرزندی که شما در ابتدای یادگیری ایجاد می کنید ممکن است کار شما را طولانی تر کند، اما بعد از آن شما می توانید وب سایت های سفارشی را در کسری از زمان ایجاد کنید و عملکرد کلی شما بهبود خواهد یافت.

۲- نگرانی درباره بروزرسانی تم های والد

یکی دیگر از معایبی که در مورد تم های فرزند اغلب به آن اشاره شده است این است که توسعه دهندگان تم های والد شما ممکن است علاقه خود را برای بروزرسانی مجدد آنها از دست بدهند و آن ها را رها کنند. و به این ترتیب یک ویژگی ای که شما در پوسته فرزندتان استفاده کرده اید، رها شود یا اینکه یک تغییر ایجاد کنند که پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس شما را کاملا از بین ببرد.

البته این به نظر چندان هم نگران کننده نمی رسد. به طور عمده به این دلیل که همه تم های خوب وردپرس منبع باز و GPL هستند. اگر توسعه دهنده اصلی تم پروژه را رها کند، هیچ قانون یا دلیلی نمی گوید که شما هم نباید از آن استفاده کنید. اغلب افراد دیگری در اجتماع برای ادامه دادن پروژه تلاش می کنند. اگر توسعه دهندگان اصلی تم ویژگی خاصی را حذف کنند، می توانید به سادگی آن را در پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس خود اضافه کنید. شما برای آن کد دارید. در نهایت، اگر تغییرات شدیدی را که دوست ندارید انجام دهند، همیشه می توانید از به روز رسانی اجتناب کنید.

بررسی معایب پوسته فرزند

 

به روز رسانی تم ها هنگامی که احتمال یک مشکل امنیتی وجود دارد مهم است. البته من توصیه می کنم که تم ها را به روزرسانی کنید زیرا این کار به سازگاری آینده آنها با دیگر اسکریپت ها و پلاگین ها کمک می کند.

نتیجه

لازم است بدانید که اگر چه شما همیشه می توانید پوسته فرزند (Child Theme) را با استفاده از هر تم وردپرس ایجاد کنید، در صورتی که تغییراتی که شما در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستید، جزئی هستند، ممکن است اصلا به ساخت به یک پوسته فرزند نیاز نداشته باشید. به تغییراتی که قصد انجامشان را دارید به طور دقیق فکر کنید، همیشه می توانید یک فایل custom-style.css در تم خود ایجاد کنید یا از یک افزونه سفارشی CSS استفاده کنید. اگر تغییرات مورد نظرتان خیلی زیاد است و احساس می کنید که باید مهمترین فایلهای تم اصلی را مورد بررسی قرار داده و بازنویسی کنید، احتمالا باید یک تم سفارشی ایجاد کنید.

امیدوارم  این مقاله در مورد مزایا و معایب پوسته فرزند (Child Theme) وردپرس برایتان مفید بوده باشد.

منبع:wpbeginner.com

 

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز و در این مقاله سعی می کنم جوابی کامل و جامع به سوال "فریم ورک تم وردپرس چیست؟و مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟" بدهم.

در این مقاله به این موضوعات می پردازم: فریم ورک تم وردپرس ، انواع موجود چارچوب های موضوعی، چگونگی استفاده از فریم ورک تم وردپرس ، مزایا و معایب استفاده از چارچوب موضوعی، چرا باید از فریم ورک تم وردپرس استفاده کنیم و در نهایت بهترین انتخاب ما برای فریم ورک تم وردپرس چیست؟

فریم ورک تم وردپرس چیست؟

اصطلاح «WordPress theme framework» اغلب برای یک کتابخانه کد بکار برده می شود که برای تسهیل توسعه یک تم استفاده می شود. در گذشته وردپرس با چگونگی توسعه و نگهداری تم ها، چند مشکل اساسی داشت. هیچ راه خوبی برای ارتقاء تم های وردپرس بدون از دست دادن تمام گزینه های سبک سفارشی وجود نداشت. به این معنا که اگر شما تم هایی داشتید که تغییرات خاصی در آنها ایجاد کرده بودید و تصمیم می گرفتید که تم های وردپرستان را بروزرسانی کنید، هیچ راهی برای حفظ تغیراتی که به صورت سفارشی ایجاد کرده بودید وجود نداشت.

مشکل دوم این بود که برای اضافه کردن یک کد خاص به تعداد زیادی از تم ها لزوما می باییست آن کد را در تک تک آنها کپی و پپیست کنید. در واقع هیچ راه دیگری غیر از کپی کردن و چسباندن کد کارکرد مشابه در همه تم های مورد نظر وجود نداشت.

البته این دو مسئله ممکن است برای یک کاربر معمولی مشکلات خاصی به نظر نرسند. اما مشکلات مهم دیگری نیز در این رابطه وجود دارد. مثلا چه می شود اگر متوجه شوید که دقیقا همان کدی که در تمام تم های خود استفاده کرده اید، یک باگ امنیتی داشته ؟ و یا حتی مهم تر، اگر این تم چیزی بود که شما برای دیگران به صورت عمومی برای دانلود و سفارشی سازی منتشر کرده بودید، چطور؟  بله، این هرج و مرج ممکن است اتفاق بیافتد.

فریم ورک تم وردپرس چیست؟

فریم ورک تم وردپرس به عنوان یک قالب تم والد در نظر گرفته شده است که در جاهایی که عملکرد تم بدون تغییر و ثابت است، استفاده شود. پس از آن توسعه دهندگان می توانند برای اضافه کردن سبک سفارشی یک تم کودک ایجاد کنند بطوریکه جنبه های عملکرد آن را به چارچوب بدهد. این کار اجازه ایجاد یک مکان متمرکز که در آن تمام توابع قابل جمع باشند را می دهد. به این ترتیب اگر تیم مرکزی تصمیم به حذف  یک تابع وردپرس بگیرد یا متوجه شود یک اشکال در یک چارچوب تم خاص وجود دارد، به روز رسانی بدون تغییر هیچ چیزی در تم کودک وردپرس مربوط به آن چارچوب امکان پذیر است. این روش به شما امکان می دهد که "قالب" سایت خود را قوی نگه دارید بدون اینکه ظاهر آن را تغییر دهید.

افزونه Gravity Forms وردپرس | افزونه حرفه ای فرم ساز گراویتی فرمز وردپرس نسخه فارسی

افزونه Mailster وردپرس | افزونه خبرنامه حرفه ای میلستر وردپرس نسخه فارسی

بخش سوم-بررسی style sheets در CSS

افزونه دیدگاه Commentator وردپرس | افزونه کامنت گذاری حرفه ای وردپرس

بخش چهارم-آموزش رنگ ها در CSS یا آموزش CSS Colors

بخش پنجم-خصوصیات CSS background

آموزش رفع خطای This site ahead contains harmful programs

بخش هفتم- آموزش Margins در CSS

بخش ششم- آموزش حاشیه ها (Borders)در CSS

انواع فریم ورک تم وردپرس چه هستند؟

  • به طور جدی، چند نوع چارچوب(قالب) یا فریم ورک تم وردپرس وجود دارد. فریم ورک های کشیدن و رها سازی کامل مانند Headways Themes  وجود دارد که کاربران را قادر می سازد همه چیز را به صورت بصری بدون اطلاع از کد ایجاد کنند.
  • سپس چارچوب های pseduo-drag از قبیل  Pagelines و Thesis قرار می گیرند. این قالب ها به کاربران امکان می دهند بخش های از پیش تعریف شده را با کشیدن و رها کردن مورد استفاده قرار دهند (شبیه به عملکرد ویدجت های WordPress کار می کنند). بدیهی است که هر کس می تواند بخش های سفارشی را با استفاده از hook ها (قلابها) ی موجود و فیلتر های ارائه شده توسط قالب تعریف کند.
  • علاوه بر آنچه گفتیم فریم ورک های تمی را داریم که full of options هستند یعنی پر از گزینه های مختلف هستند. Themify و خیلی های دیگر در این دسته قرار دارند.
  • در نهایت، فریم ورک هایی هستند که برای توسعه دهندگان وب سایتها ایجاد شده اند تا بدون مزاحمت و درهم ریختگی به کار بپردازند مانند Genesis بوسیله StudioPress.

چرا افراد از فریم ورک تم وردپرس استفاده می کنند؟

برسی دلایل استفاده از فریم ورک

دلیل اصلی ای که افراد به خاطرش از فریم ورک ها استفاده می کنند این است که سرعت آنها را افزایش می دهد. استفاده از فریم ورک تم وردپرس برای توسعه وردپرس به طور چشمگیری زمان توسعه را کاهش می دهد. زمان توسعه بهبود می یابد، زیرا همه فریم ورک های تم وردپرس انواع زیادی از قابلیت ها و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند، بنابراین کاربر مجبور نیست همه چیز را کدنویسی کند. این ویژگی ها می توانند در هر کجا از جمله:قابلیت drag-drop ، لغزنده ها یا sliders ، ویدجت های جستجوگرها و موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. به جای اینکه یک تم را از ابتدا ایجاد و همه فایل ها را تغییر  دهیم، کافیست یک تم کودک ایجاد کنیم. یک تم کودک می تواند به اندازه ایجاد یک فایل style.css جدید و سفارشی کردن توابع با استفاده از فایل functions.php ساده باشد.

مزایا و معایب استفاده از فریم ورک تم وردپرس چیست؟

مانند بسیاری از موارد دیگر، مزایا و معایبی در استفاده از فریم ورک تم وردپرس وجود دارد.

مزایا و معایب فریم ورک

مزایای استفاده از فریم ورک تم وردپرس

  • جامعه - محبوب ترین فریم ورک های تم وردپرس یک جامعه بزرگ از طرفدارن و کاربران در پشت سر خود دارند. که این باعث می شود سوالات پشتیبانی شما راحت تر پاسخ داده شود.
  • سهولت توسعه - همانطور که قبلا اشاره کردیم، استفاده از یک فریم ورک تم وردپرس می تواند به طور چشمگیری زمان توسعه را کاهش دهد و در دراز مدت همه چیز را ساده تر کند.
  • قابلیت ساخته شده - چارچوب های تم همراه با ویجت های ساخته شده و قابلیت های اضافی ارائه می شوند.
  • کیفیت کد - اغلب چارچوب های تم مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرند، بنابراین این احتمال زیاد است که بهترین روش ها را دنبال کنید.
  • ارتقاء - توانایی ارتقاء بدون از دست دادن هر یک از قابلیت های ظاهری طراحی شده در تم های کودک، یک مزیت بزرگ است.

معایب استفاده از فریم ورک تم وردپرس

  • منحنی یادگیری - اکثر فریم ورک ها دارای قلاب و فیلترهای خود هستند. برای استفاده از قدرت کامل یک فریم ورک یا چارچوب، شما باید  با یک زبان خاص چارچوب آشنا شوید. بنابراین ساخت اولین تم های کودک شما ممکن است کمی طول بکشد فقط به این دلیل که باید چیزهای جدیدی یاد بگیرید.
  • کد غیر ضروری - فریم ورک ها دارای قابلیت های داخلی ساخته شده ای هستند که ممکن است از آنها استفاده نکنید. این سبب می شود انبوهی از کدهای غیر ضرروری در سیستم شما انباشته شود که می تواند عوارض خود را داشته باشد.
  • محدودیت های یک فریم ورک - اغلب چارچوب ها محدودیت دارند. گاهی اوقات برای دستیابی به سفارشی سازی  فوق العاده، ممکن است مجبور شوید فایل های اصلی را عوض کنید یا یک patch برای به روزرسانی های آینده ارائه کنید.
  • قیمت - اکثر فریم ورک های تم وردپرس رایگان نیستند. برای به روز رسانی و پشتیبانی، یک بار هزینه خرید و یک بار هزینه آپدیت سالانه وجود دارد.

آیا لازم است از یک فریم ورک تم وردپرس استفاده کنید؟

جواب این سوال بستگی به وضعیت شما چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ توانایی در کدنویسی و زمانی که در اختیار دارید، دارد. اگر می خواهید برای کسب و کارتان یک سایت طراحی کنید و هم زمان کافی در اختیار دارید و هم توانایی آن را دارید که سایتتان را از صفر کدنویسی کنید، پس توصیه می کنم این کار را انجام دهید. ساخت یک سایت از صفر با کدنویسی این امکان را به شما می دهد که همه چیز سایت را مطابق دلخواه خود درست کنید.

اما اگر به لحاظ زمانی وقت کافی برای درست کردن یک سایت از صفر را ندارید و یا با کدنویسی برای سایت به اندازه کافی آشنایی ندارید، بهتر است دست به جیب شوید و هزینه های لازم برای استفاده از فریم ورک ها را بپردازید و به سادگی سایتتان را ایجاد کنید. در این گونه مواقع مزایای استفاده از فریم ورک ها به معایبش می چربد.

کدام فریم ورک را استفاده کنیم؟

تعداد زیادی فریم ورک تم وردپرس وجود دارد که در دسترس هستند. WPBeginner توسط فریم ورک Genesis توسط StudioPress طراحی شده است. این یک قالب عالی برای توسعه است. این نمونه مانند نومنه های دیگر با گزینه های مختلف و اضافی ساخته نشده. شما فقط آنچه را که نیاز دارید می گیرید این فریم ورک با بسیاری از پلاگین های دیگر که وجود دارند سازگار است. البته شما برای این کار نیاز به توسعه مهارت های کدنویسی برای یک تم کودک را دارید.

مبتدیان باید از قالبی مانند Headway Themes استفاده کنند. این فریم ورک یک رابط کشیدن و رها کردن دارد که به شما امکان ایجاد وب سایت ها را با یک رابط بصری می دهد.

امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرها مطرح کنید. 

مطالب مرتبط:

چایلد تم (child theme) وردپرس چیست؟

بررسی مزایا و معایب تم کودک (Child Theme) وردپرس

آموزش نحوه اضافه کردن فایلهای با فرمت SVG در وردپرس

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر

منبع:‌ الو پشتیبان – ارائه دهنده: کمک وردپرس - افزونه تجاری وردپرس -افزایش فروش



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

[table id=101 /]

افزونه کوپن هوشمند ووکامرس، امکانی ویژه برای وبسایت های ووکامرسی است که در وب سایت اصلی ووکامرس با قیمت ۹۹$ به فروش می‌رسد. با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود اعتبار فروشگاه پیشنهاد دهید، گروهی کوپن‌ها را برای افزایش انگیره خرید از وب سایت خود تولید کنید،‌ لینک هایی با کوپن های نهفته در آن برای مشتریان خود بسازید و کوپن هایی با برند خودتان به مشتریان هدیه دهید. کوپن های هوشمند همه این موارد را برای شما پوشش می دهد.

لیست بروزرسانی های افزونه کوپن هوشمند ووکامرس

افزونه کوپن هوشمند ووکامرس در تاریخ ۱۷/تیر/۹۸ به نسخه ۴٫۰٫۸ بروزرسانی شد

افزونه کوپن هوشمند ووکامرس در تاریخ ۸/بهمن/۹۷ به نسخه ۳٫۹٫۲ بروزرسانی شد

افزونه کوپن ووکامرس در تاریخ ۲۵/فروردین/۹۸ به نسخه ۴٫۰٫۳ بروزرسانی شد

افزونه کوپن هوشمند ووکامرس Woocommerce Smart Coupons

افزونه Woocommerce Smart Coupons افزونه ای حرفه ای برای فروشگاه ساز ووکامرس است. شما با استفاده از کوپن‌های هوشمند ووکامرس می توانید کوپن های گروهی یا تکی برای محصولات تعیین و تعریف کنید که باعث افزایش خرید از فروشگاه‌ اینترنتی شما می شود. از امکانات جالب این کوپن ها، هوشمند بودن آن ها، قابلیت تولید خودکار کوپن است و مشتری اجازه دارد که با خرید اعتبار و هدیه برای خودش یا دیگران، کوپن های خود را روی محصول اعمال کند.

با استفاده از افزونه کوپن هوشمند ووکامرس، می‌توانید کوپن ها را در یک زمان تولید و به ایمیل مشتریان ارسال کنید. همینطور می توانید از کوپن‌ها Import / Export بگیرید. می‌توان با Woocommerce Smart Coupons سناریوهای وسوسه انگیزی را ایجاد نمود. نمونه سناریوی که می توانید پیدا کنید می تواند این باشد که لیستی از ایمیل کاربران ثبت نام کرده در فروشگاه را دارید که خریدی را تاکنون انجام نداده اند. می توانید با ارسال یک ایمیل به صورت گروهی حاوی کد کوپن، آن ها را برای خرید ترغیب کنید.

[caption id="attachment_14487" align="aligncenter" width="640"]افزونه کوپن هوشمند ووکامرس دانلود افزونه کوپن هوشمند ووکامرس[/caption]

چرا باید از افزونه کوپن هوشمند ووکامرس استفاده کنیم؟

سیستم اعتبار فروشگاه جامع

با فروش اعتبارات فروشگاه، خریداران ارزشمند را مشتری همیشگی فروشگاه خود کنید.

صدور گواهی هدیه رایگان

می‌توانید قابلیت ارسال کارت هدیه/ اعتبار با پیام سفارشی به افراد مختلف را ایجاد کنید.

کوپن‌ها را به محصول متصل کنید

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به پایندی بیشتر مشتریان شما به وب سایت شما کمک کند،‌ این است که پس از خرید یک محصول کوپن محصول دیگری را برای کاربر خود ارسال کنید تا مجدد به سایت شما سر بزنند و انگیزه خرید مجدد داشته باشند. همچنین کاربر شما می‌تواند کوپن را به دوست خود هدیه دهد و با این کار می‌توانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. پس این فرصت را از دست ندهید.با کمک این افزونه کاری کنید پس از تکمیل یک سفارش کوپن ها پیشنهاد شوند. با این کار فروش خود را در حال و آینده افزایش خواهید داد.

مقایسه بهترین شرکت های هاستینگ ایران

افزونه Social Auto Poster وردپرس | افزونه اشتراک خودکار مطالب وردپرس نسخه فارسی

بخش اول- آموزش مقدماتی تا پیشرفته برنامه نویسی CSS

رفع مشکل درست ظاهر نشدن تصاویر Thumbnail (بند انگشتی)در فیس بوک

بخش دوم-نحو CSS و CSS Selector (انتخابگر CSS)

آموزش ساده قرار دادن فیلم در پست های وبلاگ وردپرس

افزونه UberMenu وردپرس | افزونه مگامنو ساز حرفه ای اوبر منو وردپرس نسخه فارسی

چایلد تم (child theme) وردپرس چیست؟

افزونه پرسش و پاسخ حرفه‌ای Sabai Discuss وردپرس نسخه فارسی

Import / Export انعطاف پذیر

کوپن‌ها را به صورت انبوه تولید کنید،‌ آن‌ها را از طریق ایمیل ارسال نمایید،‌ آنها را به ووکامرس اضافه کنید،‌ آنها را از طریق یک فایل CSV ایمپورت کنید و و حتی برای ارائه آن به شریک خود و یا اضافه کردن آن به فروشگاه دیگر آن را اکسپورت کنید.

کوپن را تنها با یک کلیک اعمال کنید

به کمک افزونه کوپن‌های هوشمند می‌توانید در سبد خرید کاربران‌تان به آن ها یک کوپن هدیه داده و تجربه یک خرید لذت قسمت را برای آنها فراهم کرده و تنها با یک کلیک آن را اعمال شود. تجربه یک خرید لذت بخش کاربران را به وب سایت شما پایند می‌کند.

کوپن‌ها را از طریق لینک URL به اشتراک بگذارید

کد کوپن را از طریق یک لینک ارائه دهید تا به صورت خودکار اعمال شود.

کوپن‌ها را با یک ظاهری زیبا نمایش دهید

علاوه بر اینکه می‌توانید به کمک shortcode کوپن ها را در ویرایش‌های متنی وردپرس در هر جایی که خواستید درج کنید، می توانید با ویرایش کدهای CSS به آن ظاهری زیبا دهید.

[caption id="attachment_14488" align="aligncenter" width="700"]افزونه کوپن هوشمند ووکامرس افزونه کوپن هوشمند ووکامرس[/caption][caption id="attachment_14489" align="aligncenter" width="683"]افزونه Woocommerce Smart Coupons افزونه Woocommerce Smart Coupons[/caption]

برخی ویژگی های افزونه Woocommerce Smart Coupons

  •  مشتریان می‌توانند از میزان موجودی خود آگاه باشند
  • قابلیت ارائه کارت‌‌های هدیه به مشتریان و دیگران
  • قابلیت درون‌ریزی و برو‌ن‌ریزی کوپن‌ها
  • قابلیت ایجاد کد تخفیف فقط برای کاربران تازه ثبت‌نام کرده
  • استایل زیبا برای نمایش کوپن در فروشگاه
  • امکان قرار دادن کد کوپن یا کوپن به صورت کد کوتاه
  • پنل تنظیمات و مدیریت حرفه‌ای
  • پشتیبانی از قابلیت کوپن برای اشتراک
  • سازگار با دیگر افزونه های ووکامرس
  • مستندات جامع و API های‌ کامل برای اتوماسیون و برنامه‌نویسی
  • قابلیت به‌ اشتراک‌گذاری URL کوپن‌ها
  • قابلیت تولید خودکار کوپن
  • قابلیت نمایش بر روی صفحه سبد خرید در افزونه افزونه کوپن هوشمند ووکامرس
  • اعمال کوپن‌ها تنها با یک کلیک
  • قابلیتمدیریت و نگهداری میزان موجودی اعتبار به صورت خودکار یا حذف خودکار
  • امکان ارسال کوپن به خود و دیگران
  • کاملا فارسی شده
  • پشتیبانی همیشگی توسط الو پشتیبان
  • دارای آپدیت های رایگان توسط الو پشتیبان
  • و بسیاری امکانات دیگر در افزونه کوپن ووکامرس ...

 

من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟

شما می توانید با شماره های 02133438480 یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

مشاوره فروش

[button color="green" size="big" link="https://crm.aloposhtiban.com/cart.php?a=add&pid=107" icon="shopping-cart" target="true"]خرید و دانلود فوری به قیمت ۲۹.۰۰۰ تومان[/button]

سوالی دارید؟! لطفا سوال خودتون رو در بخش دیدگاه ها مطرح کنید 

:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

تبلیغات اصولی و بازاریابی رمز اصلی موفقیت در کسب و کار است. تبلیغات درست باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد.یک محصول متوسط با تبلیغات موفق تر از یک محصول قوی با تبلیغ ضعیف خواهد بود.قدرت تبلیغ نویسی را دست کم نگیرید و از جادوی کلمات و تاثیرشان در فروش غافل نشوید.

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

شاید شما هم صاحب کسب و کاری باشید که بر خلاف فعالیت و معرفی خود، و حتی با وجود مشتریان زیاد، هنوز نتوانستید به یک نام آشنا برای عموم مردم تبدیل شوید. ممکن است تصور کنید که به احتمال زیاد کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهید، فاقدشایستگی لازم برای چنین نامی باشد، اما اشتباه می‌کنید. ناآشنا بودن مردم و کشتریان نهایی را به پای محصول‌ یا خط تولید خود نگذارید. شاید مقصر اصلی خود شما باشید که هیچ گاه با صداییی رسا و بلند نام کسب و کار خود و قدرت و مزیت هایش را فریاد نزده اید!در حقیقت تبلیغ، کوششی است برای بر قراری یک ارتباط متقاعد کننده، جهت تغییر یا ثبات نگرش قبلی افراد که بیانگر رفتار آینده آنها خواهد بود.ما در ادامه به روش هایی برای کسب موفقیت در انجام تبلیغات به شما معرفی خواهیم کرد.

[caption id="attachment_14553" align="aligncenter" width="614"] تبلیغات موفق تبلیغات موفق[/caption]

دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید

یکی از روش های تبلیغات موفق دانستن دغدغه های مشتری هاست.در این آیتم، با یک مثال دیگر، به بیان دقت بالا در شیوه طراحی پیام می پردازیم.هنگامی که گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌ تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی کنید که به سوالات اصلی آن‌ها پاسخ داده شود. بنابراین قبل از انجام هر کاری، قشر مشتری خود را بیشتر بشناسید و بدانید که ذهن زنان، آرام و لطیف است و ذهن مردان بر مبنای حساب دو دو تا چهار تا کار می‌کند، پس اگر بخواهید به یک خانم پیام بدهید، باید از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌ او کمک گرفت و اگر می‌خواهید یک مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، باید روی قوه استدلالی و توانایی های محاسباتی او، تمرکز کرد.

ساخت فرم نظر سنجی در وردپرس

آموزش رفع خطای Destination folder already exists در وردپرس

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر

بخش شصت و هفتم-روش های HTTP

آموزش نحوه اضافه کردن فایلهای با فرمت SVG در وردپرس

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

افزونه WP Smush Pro وردپرس | افزونه حرفه‌ای فشرده ساز تصاویر اسماش پرو نسخه فارسی

آموزش رفع خطای ظاهر نشدن دکمه "Add Media" در وردپرس

تصویر باید سود و بهره عنوان را نشان دهد

سودی که در بخش عنوان بیان می شود باید با تصویر تبلیغات هماهنگی داشته باشد. اولین چیزی که در یک تبلیغ دیده می شود عکس تبلیغ است بنابراین عکس، مسئولیت سنگینی به عهده دارد. همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است.

همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است و مهمترین نکته نیز همین می باشد البته نکات ریز دیگری نیز در مورد عکس آگهی وجود دارد که به صورت خلاصه به آن ها میپردازیم. بهتر است از یک عکس بزرگ به جای چند عکس کوچک استفاده کنید چرا که این کار تاثیرپذیری آگهی شما را افزایش میدهد. اگر در زمان ارائه محصول هدیه ی رایگانی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته اید، بهتر است آن را نیز در تصویر مورد استفاده قرار دهید.

با مخاطب همزبان شوید

هیچوقتسعی نکنید که به مخاطب فخر بفروشید و علم و درجه فهم خود را به رخ او بکشید. با او با زبانی نزدیک به زبان خودش صحبت کنید.اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را نیز در نظر بگیرید، اگر مدرس دانشگاه است، سال‌ها تلاش او را در محیط‌های علمی نادیده نگیرید.به مخاطب اجازه دهیدکه خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

صفحه آرایی خوبی داشته باشیم

زمانی که صفحه آرایی خوبی داشته باشیم یعنی کاری کرده ایم تا نوشته های تبلیغات، برای چشم خواننده، چشم نواز باشد. این کمک می کند تا خواننده ترغیب شود تا ادامه تبلیغات را بخواند. سعی کنید خودتان را به جای مخاطبان قرار دهید و چند بار آگهی را بخوانید. به این نکته توجه کنید که آیا صفحه آرایی تبلیغات شما به گونه ای است که در هنگام خواندن آن احساس راحتی کنید.

اگر شما در هنگام خواندن و مشاهده تبلیغ خود احساس راحتی نکنید مطمئن باشید بخش زیادی از مخاطبان شما نیز همین احساس را خواهند داشت و این نکته را بدانید که مخاطبان چندان برای مشاهده یک تبلیغ صبور نیستند و اگر در هنگام مشاهده ان احساس ناخوشایندی داشته باشند خیلی سریع منصرف می شوند و مشاهده تبلیغ شما را نیمه تمام رها می کنند و مطمئناً بروز چنین حالتی جزء اهداف شما قرار ندارد. یک صفحه آرایی خوب باید تر و تمیز، چشم نواز، هماهنگ با اجزای دیگر، متناسب با اجزای دیگر و دقیق باشد.

تبلیغ نویسی حرفه‌ای با تکنیک ریسک معکوس

یکی از تکنیک‌های خیلی خوب در تبلیغ نویسی حرفه‌ای ، استفاده از تکنیک ریسک معکوس است، در حالت عادی خیلی از تبلیغات هستند که به اندازه کافی توجه کاربر را جلب کرده اند و پیشنهاد تخفیف خوبی نیز ارایه کرده اند اما خیلی از کاربران همچنان از آنها استقبال نکرده اند.

برخی از این کابران در واقع مایل به استفاده از این سرویس یا محصول بوده اند اما از آنجایی که سرویس‌ها و محصولات بی کیفیت زیادی وجود دارند، کاربران گاهی ترجیح می‌ دهند که ریسک نکنند، مخصوصا وقتی خیلی نیاز فوری به خدمت یا محصول شما ندارند و ترجیح می دهند این ریسک را به تعویق بیاندازند.

در این مواقع اگر بتوانیم کاری کنیم که به آنها اطمینان دهیم هیچ ریسکی وجود ندارد، می‌توانیم درصدی از این افراد را به خریدار تبدیل کنیم.

مثلا اگر شما در حال فروش یک آموزش هستید، می توانید به کاربر اطمینان دهید، در صورتی که این آموزش به شما کمکی نکرد بدون هیچ گونه شرط و شروطی، تمامی مبلغ به شما بازگردانده می شود.

مزیت دیگری که این روش دارد این است که به افراد نشان می‌هید که چقدر به محصول یا سرویس خود مطمئن هستید و این دید خوبی را در مشتریان نسبت به محصول یا سرویس شما ایجاد می کند

تبلیغ‌تان را محک بزنید

هیچ گاه نباید این تصور را از خود داشته باشید که پیام یا تصویری که طراحی کرده‌اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می‌رود. گاهی ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت‌گیرش بر بیاید. پس برای بهبود آن، اول ببینید آگهی‌هایتان در دوره‌های قبل، چقدر بازخورد به همراه داشته‌ است و آنگاه برای تکرارشان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ‌ یا طراحی آن را اصلاح کنید و یا اینکه نیاز باشد که رسانه تبلیغاتی تان را تغییر دهید! پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ، حتما به معنای شکست تمامی تبلیغات است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 47

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس می پردازیم.نشان دادن برند محصولات در ووکامرس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا برای فروشگاه ووکامرسی خودتان که اقدام به فروش محصولات از برندهای مختلف شرکت‌های سازنده می‌کنید برند محصول را هم نمایش بدین تا به این طریق بتونید مشتری که قصد خرید یک محصول را داره و به برند خاصی هم تعصب داره جذب خودتون بکنید. مطمئنا فروش محصولات به صورت اینترنتی در زمینه محصولاتی که برندهای مختلفی اونو ارائه میدن کار دشواری هستش، چرا که شما ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری ندارید که بخواهید به وی مشاوره در خرید محصول را بدین و تنها توضیحات محصول شما هست که اگر از قدرت کافی در ارائه توضیحات محصول داشته باشید میتونید فروش موفقی هم داشته باشید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس 

طبق معمول قرار است در این مطلب شما را با یک افزونه قدرتمند و رایگان دیگر شگفت زده کنم، یکی از دلایل مهمی که بیشتر افراد به سراغ استفاده از وردپرس میروند وجود افزونه های وردپرس زیاد و با کیفیت آن است. تقریبا برای هر کاری در وردپرس یک افزونه وجود دارد، در ادامه شما را با افزونه ای دیگر از افزونه YITH آشنا خواهم کرد، این تیم قدرتمند ثابت کرده است که میتواند در زمینه ووکامرس بهترین افزونه ها را تولید کند و آنها را توسعه دهد.

چگونه می توان خطای Syntax error در WordPress را اصلاح کرد؟

نمایش ویدئو معرفی محصولات در ووکامرس

رفع مشکل عدم نمایش دکمه ها در ویژوال کامپوزر

فشرده سازی فایل های CSS و JavaScript در وردپرس

آموزش نحوه رفع مشکل آپلود تصویر در وردپرس

بخش شصت و سوم-صوتی و تصویری HTML

آموزش نحوه رفع خطای Maximum Execution Time Exceeded

آموزش نحوه رفع خطای RSS Feed

حمله DDOS چیست و چگونه باید از آن جلوگیری کنیم؟

افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

با استفاده از این افزونه میتوانید به سادگی برند های مورد نظر خود را به فروشگاه اضافه کنید و در انتهای محصول آن را نمایش دهید، برای نصب افزونه وارد بخش افزونه ها» افزودن شوید و نام YITH WooCommerce Brands Add-On را جستجو کنید ، سپس آن را نصب و فعالسازی کنید، سپس وارد بخش yith plugins»Brands شوید، در این بخش میتوانید تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

تنظیمات افزونه:

در این قسمت مقدار بخش Brand label را میتوانید به برند ها تغییر دهید، تغییرات را ذخیره کنید و سپس وارد قسمتمحصولات شوید، مشاهده خواهید کرد که در این منو یک آیتم با عنوان ‌Brands اضافه شده است، بر روی آن کلیک نمایید تا برند های مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

[caption id="attachment_14227" align="aligncenter" width="600"]اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس[/caption]

اضافه کردن برند:

زمان نصب افزونه گزینه ی دیگری هم در منوی پیشخوان>محصولات، با نام Brand اضافه می شود که شما می توانید برند خود را در این مکان بسازید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

قابلیت های افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

  • ایجاد بنر برای هر برند تجاری
  • قابلیت ایجاد برند های تجاری
  • قابلیت نمایش برند تجاری در صفحه محصول
  • قابلیت تعیین موقعیت نمایش برندکه
  • قابلیت انتخاب نام و لوگو برای برند
  • قابلیت تعیین نمایش نام و یا لوگو
  • ابزارک برای نمایش برندهای تجاری در سایدبار
  • دارای ۹ کد کوتاه برای نمایش در سایت
  • قابلیت تعیین سایز لوگو برند
  • قابلیت افزودن نام برند به آدرس محصولات آن برند

[button color="blue" size="medium" link="http://downloads.wordpress.org/plugin/yith-woocommerce-brands-add-on.1.3.1.zip" icon="fas fa-download" target="true"]دانلود افزونه[/button]

[button color="black" size="medium" link="http://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-brands-add-on/" icon="far fa-eye" target="true"]مشاهده مشخصات[/button]

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 40

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

در این مقاله به معرفی بازاریابی ویروسی می پردازیم. بازاریابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین های بزرگی که خبرها را دهان به دهان پخش می کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می دهد.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی مبتنی بر شبکه‌ی عصبی است که از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای ترویج یک محصول استفاده می‌کند. نام آن به نحوه انتشار اطلاعات درباره محصول با افراد دیگر در جامعه یا شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد.

بازاریابی ویروسی

پایه ی بازاریابی ویروسی در انتشار اطلاعات از طریق دهان به دهان است، اما فناوری‌های مدرن اجازه می‌دهد که تاثیر ویروسی بسیاری از بسترهای مبتنی بر اینترنت را در بر بگیرد. بازاریابی ویروسی معمولاً به مخاطبان خود ارزشی چون حق انتخاب می‌دهد. این جذبه می‌تواند چیزی به سادگی یک آهنگ یا بازی سرگرم‌کننده باشد. هر چه محتوای آگهی عمیق‌تر باشد، مردم بیش‌تر تشویق می‌شوند که برای انتقال مفهوم پیام به دیگران، آن را به اشتراک بگذارند.

مقصود بازاریابی ویروسی

پخش پیام یا داستانی در مورد برند میان مردم به هر تعداد ممکن است، بدون هیچ گونه هزینه ای در حقیقت این نوع بازاریابی مانند ویروس خود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده ی آن است. متداول‌ترین روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه ی اینترنتی است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، ارزش آن روز به روز افزایش بیش‌تری می‌یابد. خریداران کالا و خدمات به صورت آنلاین دائماً در حال توسعه ی شبکه ی خود هستند و بیش‌تر ازگذشته به سایر خریداران برای یادگیری و یا توصیه ی محصولات و خدمات جدید متکی هستند.

آغاز یک طرح بازاریابی ویروسی اثربخش، مستلزم ارایه ی یک دلیل یا انگیزه ی قوی به افراد است تا آن‌ها را تشویق به ارسال پیام و یا تبلیغ مورد نظر به دوستان و اطرافیانشان کند. به طور مثال طنزها و لطیفه‌ها اغلب بسیار سریع از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می‌کند، صرفاً به این دلیل که بامزه و خنده‌ هستند. بنابراین کلید موفقیت در آخر در دست بازاریابان است چرا که آن‌ها باید با ارایه ی ایده‌ها و تشویق خلاقانه، انگیزه ی لازم را به افراد برای ارسال پیام مورد نظر به دیگران بدهند. یک ایده ی جالب توجه، به عنوان مشوق می‌تواند مشتریان را تشویق کند تا برای توصیه ی محصول و یا نام تجاری مورد نظر با هم ارتباط برقرار کنند.

انواع بازاریابی ویروسی

ویروسی ارزشی

در این نوع  تجربیات با کیفیت خود را با دیگران سهیم می‌شوند. مثلا فرد اول محصولی را امتحان می‌کند و آن را خوب می‌یابد، پس او به فرد دوم می گوید که او هم این محصول را امتحان کند. در این حالت محصولات می بایست به اندازه کافی خوب باشند تا منجر به ترغیب افراد شوند. در واقع استفاده از این جمله که "این موضوع را برای دوستان خود به‌ صورت رایگان ارسال کنید" یک محصول را ویروسی نمی‌کند، بلکه آنها فقط به استفاده‌کنندگان اجازه می‌دهند تا درباره محصولات خوب با دیگران صحبت کنند.

ویروسی حیله‌ای

افراد بخاطر چیزهای زیادی،بوسیله تشویق دیگران سعی در فروش محصول می‌کنند. فرد اول تلاش می‌کند تا فرد دوم را راضی کند که محصول را امتحان کند،چون ممکن است در صورت استفاده فرد دوم از آن محصول، فرد او پاداشی دریافت کند. در این حالت استفاده‌کننده بایستی احساس کند که پاداش ارزشمند است و این که محصولات به اندازه کافی خوب باشند که برای نارضایتی احتمالی دیگران بتوان ریسک کرد. به عبارت ساده، زمانی که محصولات به اندازه کافی با کیفیت نیستند، افزودن پاداش ممکن است منجر به واکنش شدید استفاده‌کننده در برابر فروش شود.

ویروسی حیاتی

افراد می‌خواهند تا در تجربیات خود با کسانی شریک شوند که به محصولات معین و ویژه‌ای نیاز دارند. فرد "الف" می‌خواهد در تجربه یک محصول با فرد "ب" شریک شود و فرد "ب" نیاز به محصول دیگر دارد و ... نرم‌افزار آکروبات و سایت ای - بی مثالهایی از این دسته‌اند. در این حالت استفاده‌کننده بایستی احساس کند که آن تجربه و محصول ارزشمند است تا علاوه بر ایجاد تغییر در خود شخص، دلیلی برای ارسال آن به دیگران نیزداشته باشد.

ویروسی ناخوشایند

افراد به دیگران درباره تجربیات منفی خود هشدار می‌دهند. فرد اول محصول را امتحان می‌کند و درمی‌یابد که محصول خیلی بدی است سپس او مانع استفاده فرد "ب" از این محصول می‌شود. کسی که محصولاتی با کیفیت پایین ایجاد می‌کند که مطابق با نظر و سلیقه استفاده‌کننده نیست یا محصولاتی که استفاده‌کننده حالت مزورانه‌‌ای را در آن محصول مشاهده می‌کند، این نوع ویروس را ایجاد می‌کند.

بخش شصت و ششم-پیام های HTTP

بخش شصت و پنجم-کدگذاری url در HTML

آموزش جستجو و رفع کوئری های کند در دیتابیس وردپرس

بهترین روش های تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کارهای اینترنتی

آموزش رفع مشکل خروج ناخواسته از سایت وردپرس

افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

آموزش رفع خطای Missed Schedule Post در ۳۰ ثانیه

بخش شصت و چهارم-مجموعه کاراکترهای HTML

رفع خطای ۴۱۳ Request Entity Too large در وردپرس

استراتژی‌های بازاریابی ویروسی

ویدئو بسازید

یکی از روش های موثر در بازاریابی ویروسی ویدئو است چون مخاطبان را با محصولات و خدمات درگیر می‌کند. یک ویدئوی آموزشی یا سرگرم‌کننده تهیه کنید و در سایت‌هایی مثل یوتیوب یا سایر سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدئو منتشر کنید. زمانی که ویدئوی شما از نظر شخصی جالب و مفید باشد آن را با دوستانش نیز در میان خواهد گذاشت و به این ترتیب ممکن است در سراسر اینترنت منتشر شود. هرقدر یک ویدئو جنبه آموزشی یا سرگرمی بیشتری داشته باشد، پرطرفدارتر خواهد بود.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 

حقیقت این است که امروزه یک برند با عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین و... نمی‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.هنگامی که افراد تأثیرگذار یک صنعت محصولی را تبلیغ می‌کنند، مخاطبان بیشتری را به سمت یک برند جذب خواهند کرد. اینفلوئنسرهای صنعت خود را پیدا کنید و محصول یا خدمات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. سپس از آن‌ها بخواهید که در صورت تمایل تجربه خود را با مخاطبان در میان بگذارند. این افراد فالوئرهای زیادی دارند و به دیده شدن برند شما کمک می‌کنند.و همینطور اگر محصول شما توسط افراد متخصص و باتجربه توصیه شود تأثیر خوبی روی مخاطبان خواهد داشت.

کار غیرمنتظره انجام دهید

اگر می‌خواهید توجه مخاطبان را جلب کنید باید یک کار غیرمنتظره و جدید انجام دهید. مردم زمانی که احساس کنند سوژه یک کار قدیمی است هرگز سراغ آن نخواهند رفت. بزرگ و جالب نشان دادن یک محصول کاری است که همه برندها برای تبلیغ محصولات خود انجام می‌دهند. به فکر ایده‌های جدید باشید.

قابلیت اشتراک‌گذاری را افزایش دهید

دوری کردن از افراد سرماخورده، لمس نکردن چشم، دهان و بینی و شستن مرتب دست‌ها از جمله نصیحت‌هایی هستند که برای جلوگیری از سرماخوردگی توصیه می‌شوند. درواقع ویروس‌ها زمانی منتشر می‌شوند که شرایط انتقال آن‌ها میان افراد مهیا شده باشد. به همین ترتیب در بازاریابی ویروسی نیز پیغام یا محتوای شما باید راحت‌تر دانلود شده و به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان مناسب را پیدا کنید

اولین قدم برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی این است که ببینید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشتر فعالیت می‌کنند. هیچ تبلیغی خود به خود ویروسی نمی‌شود و باید علاوه بر جذابیت، پیغام صحیحی را به دیگران منتقل کند. به همین دلیل است که انتخاب یک کانال صحیح برای تبلیغات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا می‌تواند پیغام شما را به دست مخاطبان مناسب برساند. به‌عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما خانم‌های مجرد بین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند شبکه اجتماعی پینترست محل مناسبی برای تبلیغات شما است زیرا ۸۰ درصد کاربران این شبکه اجتماعی را خانم‌های جوان تشکیل می‌دهند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 40

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با عرض سلام به شما عزیزان، با توجه به اینکه برای رفع بسیاری از خطاها در وردپرس نیاز به استفاده از FTP هست، امروز و در این مقاله قصد دارم به ارائه آموزشی کوتاه و نسبتا جامع در رابطه با نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها بپردازم.

استفاده از WordPress گاهی و به خصوص زمانی که شما مرتکب خطایی شده‌اید و وب سایت را روی خودتان قفل کرده‌اید، می تواند بسیار دشوار باشد. در چنین وضعیتی، تعداد محدودی از گزینه ها برای تشخیص خطا و تغییرات لازم در فایل های وردپرس شما وجود دارد که FTP بهترین آنها است.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • FTP چیست؟
  • چگونه FTP را راه اندازی کنیم؟
  • نحوه استفاده از FTP برای آپلود فایل ها در وردپرس چگونه است؟

بیایید با فهم اولیه FTP شروع کنیم:

 FTP چیست؟

پروتکل FTP یا پروتکل انتقال فایل برای انتقال فایل ها از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر در وب استفاده می شود. معمولا هنگامی که کاربران وردپرس را در وبلاگ خود نصب می کنند، می توانند از FTP برای بارگذاری فایل های لازم وردپرس مانند تصاویر، فیلم ها، تم ها، افزونه ها و غیره از رایانه هایشان به سرور استفاده کنند.

انتقال فایل با استفاده FTP از طریق سرویس گیرنده FTP انجام می شود. این نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود و به شما کمک می کند تا از هر سرور از راه دور فایل ها را ارسال و دریافت کنید. برخی از رایج ترین FTP Client ها که توسط کاربران وردپرس استفاده می شوند عبارتند از: WS_FTP، CuteFTP، FileZilla، SmartFTP و غیره

 نحوه تنظیم و استفاده از FTP 

برای اینکه FTP بر روی رایانه تان کار کند شما نیاز به اتصال به اینترنت فعال دارید. اغلب، انتقال فایل بسیار کند است و طول می کشد تا به پایان برسد، بنابراین قبل از شروع فرآیند، سرعت اینترنت را بهتر بررسی کنید. پس از انجام این کار، نکات زیر را برای تنظیم FTP دنبال کنید:

یک برنامه FTP Manager Client را بر روی رایانه خود دانلود کنید. ما FileZilla را به عنوان مثال در اینجا استفاده می کنیم تا نشان دهیم که انتقال فایل ها از سیستم شما به هر سرور از راه دور چقدر آسان است.

داشبورد FileZilla به دو بخش تقسیم می شود: سمت راست پنجره، تمام فایل های ذخیره شده در وب سرور را نشان می دهد و سمت چپ پنجره، فایل های روی کامپیوتر شخصی شما را نشان می دهد.

تنظیم FTP - FileZilla2

روی گزینه "Files" در گوشه سمت چپ داشبورد کلیک کنید و "Site Manager" را انتخاب کنید.
در جعبه pop up که بعدا ظاهر می شود، روی «New Site» کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز مانند نام میزبان، پورت، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

FileZilla-New-Site

اگر رمز عبور و شناسه تان را نمی دانید، می توانید برای شناسه و رمز ورود FTP خود با میزبان وب تان تماس بگیرید.
پس از وارد کردن تمام اطلاعات روی connect کلیک کنید.

تا اینجای کار شما FTP را با موفقیت در کامپیوتر خود نصب کردید و باید چگونگی استفاده از FTP را یاد بگیرید.

 چگونه می توان از FTP برای بارگذاری فایل ها به وردپرس استفاده کرد؟

پس از تنظیم FTP، می توانید آن را برای انتقال فایل ها بین کامپیوتر خود و هر سرور راه دور استفاده کنید. در اینجا چگونگی انجام این کار را بدون هیچ مشکلی توضیح می دهیم:

به داشبورد وارد شوید و تمام فایلهای سیستم خود را در سمت چپ و تمامی فایلهای وب سرور را در سمت راست پیدا کنید.

برترین موتورهای جستجو کدامند؟

خطای ۵۰۲ چیست؟ رفع خطای 502 Bad Gateway

رفع خطای ۴۲۹ Too Many Requests در وردپرس

بخش شصت و دوم-بوم مرجع HTML

رفع مشکل جاوا اسکریپت Render Blocking در وردپرس

آموزش رفع خطای Failed to Open Stream وردپرس

رفع خطای حافظه خالی در وردپرس| افزایش حافظه php

آموزش تغییر ایمیل ادمین در وردپرس

آموزش نحوه نصب و راه اندازی یک شبکه چندرسانه ای وردپرس

استفاده از FTP-1 - داشبورد

فراموش نکنید قبل از اضافه کردن یا از بین بردن هر فایل یا ایجاد تغییرات در فایل های موجود، از سایت خود یک پشتیان یا backup کامل تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا در صورتی که همه کارها مطابق برنامه ی شما پیش نرود، سایت تان را از دست ندهید.
به پوشه public_html در سمت راست بروید و هر پوشه ای را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید.

با استفاده از پوشه FTP-public-html

فرض می کنیم شما می خواهید یک تصویر را از رایانه خود به سرور وب سایتتان آپلود کنید. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که فایل را از سمت چپ انتخاب کنید و آن را به طور مستقیم در سمت راست قرار دهید. علاوه بر این، شما می توانید روی آن راست کلیک کرده و آن را 'upload' کنید.

با استفاده از FTP-Upload-File

فرقی نمی کند که می خواهید تصویر، ویدیو، افزونه یا تم را منتقل کنید، فرایند در رابطه با استفاده از FTP  برای همه شان یکسان است.

امیدوارم آموزش کوتاه ما در رابطه با نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس، برایتان مفید واقع شود.

منبع:mythemeshop.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

نمایش رویداد به صورت تایم لاین در وردپرس

نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

نمایش تاریخ عضویت کاربر در وردپرس

منبع: الو پشتیبان– ارائه دهنده مقالات: متخصص وردپرس -آموزش CSS - آموزش HTML



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با سلام در این مقاله قصد داریم به بررسی و ارائه توضیحاتی درباره  landing page  یا همان صفحه فرود بپردازیم. در اینجا سعی می کنیم به زبانی ساده توضیح دهیم که صفحه فرود چیست؟ چرا و چطور باید آن را ایجاد کنیم؟ در این مقاله نحوه طراحی یک صفحه فرود را گام به گام برایتان توضیح می دهیم.

می‌خواهید یک صفحه ورود سفارشی در سایت WordPress  ایجاد کنید؟ صفحات فرود به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کنند که بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریان و مشتریان رابه مبلغ هایی برای سایتشان، تبدیل کنند . در این مقاله به شما نشان می‌دهیم چگونه به راحتی طراحی یک صفحه فرود در WordPress را انجام دهید. اما اول باید بدانید که صفحه فرود دقیقا چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

صفحه فرود چیست ؟

صفحه فرود یک صفحه ساخته‌شده با هدف افزایش فروش یا ایجاد انگیزه برای یک کسب‌وکار یا انجام یک فعالیت خاص است . از آن در فعالیت‌های بازاریابی ، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود . کاربرانی که از این منابع استفاده می کنند، ابتدا در این صفحه قرار می گیرند، به همین دلیل است که صفحه فرود نامیده می شود.

تفاوت بین صفحه خانگی و صفحه فرود چیست ؟

صفحه اصلی صفحه اول وب سایت شما است و آن چیزی است که کاربران زمانی که نام دامنه شما را در مرورگر خود وارد می‌کنند، خواهند دید. از طرف دیگر، صفحه فرود می‌تواند یک صفحه مستقل باشد که در آن بیشتر بازدیدکنندگان از منابع ترافیک داده یا ثالث استفاده می‌کنند .
یک صفحه خانگی home page طراحی شده‌است تا بازدیدکنندگان با وب سایت شما درگیر شوند، صفحات دیگر را بررسی کنند، محصولات را مرور کنند، و یا ثبت‌نام کنند. پیوندهای بیشتری دارد و برای کاربران انتخاب‌های بیشتری فراهم می‌کند .
از طرف دیگر ، صفحه فرود برای تبدیل ساخته شده‌است، منظور از تبدیل، ایجاد تحول در فکر ونظر بازدید کننده است برای مقصود خاصی . این صفحه نسبت به صفحه اصلی پیوندهای کمتری دارد و برای کاربران طراحی شده‌است تا تصمیم خرید بگیرند و یا اطلاعات خود را برای دسترسی در آینده ارائه دهندو یا... .
به طور معمول ، وب سایت شما تنها می‌تواند یک صفحه خانگی داشته باشد، اما شما می‌توانید صفحات فرود بسیاری را همانطور که می‌خواهید برای فعالیت‌های مختلف ایجاد کنید. برای مثال :
صفحه ورود برای فعالیت‌های تبلیغاتی پرداختی شما
بازدیدکنندگانی که از منابع ترافیکی خاص مانند فهرست ایمیل ، رسانه‌های اجتماعی و ... می‌آیند     
ورود کاربران به یک محصول یا صفحه خاص
و خیلی بیشتر …                                                       
با این حال ، بیایید نگاهی به نحوه طراحی یک صفحه فرود زیبا در WordPress داشته باشیم .

ما دو راه‌حل به شما نشان خواهیم داد و شما می‌توانید هر کدام را که مناسب شما باشد انتخاب کنید.

طراحی سایت برای سال ۲۰۱۹

بخش پنجاه و نهم-خصوصیات جهانی HTML

تغییر http به https آیا ارزش دارد؟

بخش شصت-ویژگی های رویداد HTML

آموزش گام به گام نحوه اضافه کردن دکمه کلیک برای تماس در وردپرس/ساخت لینک برای اس ام اس

راهنمای اضافه کردن گوگل آنالیتیکس در وردپرس با افزونه MonsterInsights

آموزش رفع خطای ۵۰۴ Gateway در وردپرس

بخش شصت و یکم-رنگ های HTML

آموزش انتقال سایت جوملا به وردپرس گام به گام

راه حل اول: طراحی یک صفحه فرود در WordPress با استفاده از Beaver Builder

Beaver Builder یکی از بهترین افزونه های طراحی یک صفحه فرود در WordPress است . این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی صفحه فرود را با استفاده از الگوهای آماده ایجاد کنید که بتوانید با کشیدن ساده و ابزار حذف آن‌ها را اصلاح کنید .
در قدم اول، باید افزونه Beaver Builder را نصب و فعال کنید .بعد از فعال‌سازی، باید به صفحه  Settings » Beaver Builder مراجعه کنید تا تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

در صورن نیاز برای اطلاع بیشتر ازجزئیات، راهنمایی گام‌به‌گام ما رادر مورد نحوه نصب یک افزونه در WordPress ببینید .

گواهینامه Beaver Builder

در برگه مجوز (License tab)، بر روی دکمه Enter License Key کلیک کنید تا کلید مجوز خود را دریافت کنید . شما می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت Beaver Builder پیدا کنید. بعد از فعالسازی افزونه باید در صفحه مربوطه به Pages » Add New در بخش Edit page ، برای ایجاد اولین صفحه فرود تان بروید . امروزه بسیاری از تم های WordPress نیز شامل یک سازنده صفحه(page builder) و یا یک قالب با عرض کامل (full-width template) می‌باشند . این قالب‌ها به منظور کار با افزونه های سازنده صفحه طراحی شده‌اند .
اگر تم شما چنین الگویی ندارد ، پس شما می‌توانید یکی از آن‌ها را خلق کنید . برای دستورالعمل‌های مفصل ، راهنمای ما را در مورد چگونگی ایجاد یک صفحه با عرض کامل در WordPressببینید .

یک صفحه ساز(page builder) یا قالب کامل(full-width template) عرض را از جعبه ویژگی های صفحه (Page Attributes) در ستون سمت راست انتخاب کنید و اکنون صفحه خود را برای اعمال تغییرات ذخیره کنید.

 

[caption id="attachment_13032" align="aligncenter" width="700"]نحوه طراحی یک صفحه فرود نحوه طراحی یک صفحه فرود[/caption]

 

[caption id="attachment_13046" align="aligncenter" width="701"]نحوه طراحی یک صفحه فرود نحوه طراحی یک صفحه فرود[/caption]

حالا شما  برای رسیدن به صفحه ورود آماده هستید . بر روی تب سازنده Beaver Builder بالای سر ویرایشگر پست کلیک کنید تا رابط سازنده را راه‌اندازی کنید .

Beaver Builder با قالب صفحه موجود شما باز خواهد شد. شما باید بر روی دکمه افزودن در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و به برگه الگو بروید.

یک قالب را انتخاب کنید 

Beaver Builder همراه با چندین قالب از پیش ساخته، ارائه شده است، "Landing Pages" را از منوی کشویی گروه انتخاب کنید و سپس یک الگو را که به نظر شما نزدیک است انتخاب کنید .

هنگامی که یک قالب را انتخاب می کنید، Beaver Builder آن را در پنجره پیش نمایش بارگذاری می کند.

 

[caption id="attachment_13033" align="aligncenter" width="718"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-انتخاب قالب انتخاب قالب[/caption]

 

شما هم اکنون می توانید بر روی هر مورد کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید. شما می توانید متن را تغییر دهید، رنگ پس زمینه یا تصاویر تغییر دهید، عرض و ارتفاع ردیف ها و ستون ها را تنظیم کنید.

شما می توانید آیتم های محتوا را از قالب خود اضافه یا حذف کنید. به سادگی با کلیک بر روی دکمه افزودن و تغییر به برگه ردیف، شما می توانید ستون های تکی یا چندتایی را اضافه کنید.

[caption id="attachment_13034" align="aligncenter" width="718"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ویرایش قالب ویرایش قالب[/caption]

 

پس از اضافه کردن یک ردیف، به برگه ماژول ها بروید. ماژول ها عناصر محتوا هستند که می توانید به صفحه اصلی خود اضافه کنید. Beaver Builder تمام ماژول های ضروری از جمله متن، عنوان، دکمه، ویدئو، صوتی، تایمر شمارش معکوس متحرک، و...را دارد.

[caption id="attachment_13035" align="aligncenter" width="716"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ماژول ها ماژول ها[/caption]

هنگامی که شما از طراحی یک صفحه فرود راضی شدید، می توانید روی دکمه «done» در بالای صفحه کلیک کنید و سپس صفحه خود را ذخیره یا منتشر کنید.

 

[caption id="attachment_13037" align="aligncenter" width="720"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ذخیره ماژول ذخیره ماژول[/caption]

می توانیدبعد از طراحی یک صفحه فرود، بوسیله گزینه پیش نمایش از آن بازدید کنید تا صفحه اصلی خود را در عمل مشاهده کنید. اگر مجبورید هر چیزی را تنظیم، اضافه یا حذف کنید، مجددا آن را ویرایش کنید.

[caption id="attachment_13038" align="aligncenter" width="716"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-پیش نمایش بازدید در صفحه پیش نمایش[/caption]

راه حل دوم: طراحی یک صفحه فرود در وردپرس با استفاده از Leadpages

Leadpages یک راه حل آسان دیگر برای استفاده از پلت فرم برای طراحی یک صفحه فرود زیبا و اضافه کردن آنها به سایت WordPress شما است.

بر خلاف Beaver Builder،نرم افزرLeadpages یک نرم افزار متفاوتی است که به شما امکان استفاده از آن را با یک سایت وردپرس یا بدون آن می دهد.

در قدم اول، شما باید از وب سایت Leadpages دیدن کنید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. پس از آن شما داشبورد Leadpages را خواهید دید که در آن باید بر روی دکمه Create a new Leading کلیک کنید.

[caption id="attachment_13039" align="aligncenter" width="712"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-نرم افزرLeadpages نرم افزرLeadpages[/caption]

 

در صفحه بعدی، از شما خواسته خواهد شد که یک قالب را انتخاب کنید. Leadpages همراه با ده ها قالب زیبا طراحی شده است که به طور منظم به دسته های مختلف سازماندهی شده است.

[caption id="attachment_13040" align="aligncenter" width="726"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-انتخاب قالب انتخاب قالب[/caption]

 

بر روی هر قالب کلیک کنید تا پیش نمایش آن را مشاهده کنید. شما باید یک قالب را انتخاب کنید که به آنچه که شما در ذهن دارید نزدیک باشد و سپس روی دکمه «Use this template» کلیک کنید تا ادامه یابد.

این کار یک رابط سازنده Leadpages را راه‌اندازی خواهد کرد . این یک رابط drag and drop است که در آن می‌توانید فقط به نقطه‌ای اشاره کرده و روی یک مورد کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید.

 

[caption id="attachment_13041" align="aligncenter" width="731"]نحوه ساختن صفحه فرود-رابط Leadpages رابط سازنده Leadpages[/caption]

 

اکنون میتوانید هر آیتم را در صفحه ویرایش کنید. شما می توانید تصاویر، متن، تصاویر پس زمینه و غیره را جایگزین کنید. شما همچنین می توانید ویدجت های جدید را از ستون سمت چپ اضافه کنید.

شما همچنین می توانید بخش های مختلف صفحه فرود خود را با کلیک روی برگه طرح بندی یا layout tab صفحه تنظیم کنید. برای تنظیم می توانید آنها را به سادگی با کشیدن و رها کردن بخش ها در صفحه در جای دلخواه قرار دهید. شما همچنین می توانید بخش های جدید اضافه کنید یا آنها را حذف کنید.

 

[caption id="attachment_13042" align="aligncenter" width="724"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-برگه طرح بندی برگه طرح بندی[/caption]

 

Leadpages همچنین به چندین برنامه شخص ثالث از جمله همه خدمات بازاریابی ایمیل متصل می شود. به سادگی یک فرم ثبت نام را به صفحه مقصد خود اضافه کنید و سپس بر روی دکمه «Add Integration» کلیک کنید.

[caption id="attachment_13043" align="aligncenter" width="728"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-فرم ثبت نام افزودن فرم ثبت نام[/caption]

 

هنگامی که شما  ویرایش صفحه فرود خود را تمام کردید، می توانید بر روی دکمه انتشار (publish)کلیک کنید تا اجرای آن را به صورت زنده ببینید .

بعد از آن شما باید بر روی دکمه انتشار گزینه ها ( Publish Options)کلیک کنید و به گزینه 'Other publishing options' بروید. از اینجا می توانید پلاگین WordPress Leadpages را دانلود کنید.

[caption id="attachment_13044" align="aligncenter" width="731"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-WordPress Leadpages دانلود افزونه WordPress Leadpages[/caption]

 

 

بعد، شما باید به سایت WordPress خود بروید تا افزنه را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، مراحل گام به گام راهنمای نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، شما باید از منوی Leadpages در ناحیه مدیریت وردپرس خود برای ورود به حساب کاربری Leadpages خود استفاده کنید.

پس از وارد شدن به Leadpages » Add New pageبروید. شما می توانید صفحه فرود خود را با چند گزینه فهرست شده در آنجا مشاهده کنید.

شما می توانید این صفحه را به عنوان صفحه اصلی عادی، صفحه اصلی، یک دروازه خوش آمدید یا صفحه خطای ۴۰۴ منتشر کنید. شما همچنین می توانید یک آدرس URL برای صفحه فرود خود را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_13045" align="aligncenter" width="741"]نحوه طراحی یک صفحه فرود-ویرایش صفحه ویرایش صفحه[/caption]

 

پس از بررسی گزینه ها، پیش بروید و روی دکمه انتشار(publish) کلیک کنید. Leadpages اکنون این صفحه را در سایت WordPress شما منتشر خواهد کرد.

اکنون می توانید از این صفحه در وب سایت خود دیدن کنید تا آن را در عمل ببینید. شما می توانید هر تغییری را که می خواهید از وب سایت Leadpages ها ایجاد کنید و تغییراتی که داده اید را در سایتتان ببینید.

امیدوارم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید که چگونه طراحی یک صفحه فرود را با وردپرس انجام دهید.

منبع: wpbeginner.com

 

سوالی دارید؟! در نظرات سوالتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر می پردازیم.یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کار برای رشد بیشتر مهم است، اما چگونه می توان یک کارآمد را ایجاد کرد؟در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

هیچ مشکلی وجود ندارد که در بخش تدوین استراتژی بازاریابی کسب و کارتان بازاریابی دیجیتال را هم قرار دهید. به این ترتیب شما توانایی جذب کردن مصرف کنندگان و کسب‌و‌کارهایی که همیشه آنلاین هستند را خواهید داشت.

این چشم انداز می‌تواند سرعت شما را هنگامی‌که کسب و کارتان در حال توسعه است، چند برابر کند. بازاریابی دیجیتال امروزه از روش های مختلفی انجام می‌شود. شما چگونه می‌خواهید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را ایجاد، تنظیم و حفظ کنید.

[caption id="attachment_13632" align="aligncenter" width="726"] استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال[/caption]

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ اقداماتی است که کمک می‌کند به اهدافتان دست پیدا کنید. اصطلاح “استراتژی” به نظر ترسناک است، اما تاثیر یک استراتژی دیجیتال درست، برای یک کسب‌و‌کار بسیار شگفت انگیز است.به عبارت ساده‌تر، استراتژی یک برنامه‌ عملیاتی برای رسیدن به یک یا چند هدف مطلوب است. به طور مثال، هدف اصلی شما ممکن است منجر به افزایش ۲۵ درصدی مخاطبان شما نسبت به سال گذشته شود.بسته به مقیاس کسب‌و‌کار شما، استراتژی بازاریابی شما شامل چندین هدف و بخش‌های مختلف می‌گردد، اما داشتن نگاه ساده به استراتژی نیز به شما کمک می‌کند به اهدافتان دست پیدا کنید.

[caption id="attachment_13634" align="aligncenter" width="733"]استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال[/caption]

معرفی انواع بک لینک backlink

بهترین موتورهای جستجوی عکس کدام اند؟

بخش پنجاه و سوم-HTML SEE

آینده جستجو اینترنتی چگونه خواهد بود؟

افزونه Ultimate Addons Visual Composer وردپرس | افزونه مکمل صفحه ساز ویژوال کامپوزر

بخش پنجاه و چهارم- خلاصه HTML

۶ نکته برای افزایش سرعت سایت وردپرسی

بررسی خطاهای رایج در وردپرس( بخش اول )

بخش پنجاه و پنجم-دسترسی به HTML

پنج مرحله برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر

۱- تعریف کنید

اولین گام این است که اهداف کسب و کار خود را به نحوی مشخص کنید که از مراحل بعدی مورد نیاز برای رسیدن به آنها مطلع شوید.

  • کسب و کار شما چه چیزی را می خواهید بهبود بخشد؟
  • چگونه می تواند این طرح را عملی کنید؟

مجموعه ای از سوالات می تواند به پاسخ های درست منجر شود یا حتی سوالات جدیدی را که ممکن است در ابتدا فکر نکنید ایجاد کنید. این به شما درک بهتر اینکه چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند، انگیزه ای برای ادامه کار در جهت رشد کسب و کار به شما می دهد.

۲- تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل باید به شما در مورد اطلاعات بیشتر کمک کند:

  • کسب و کار
  • اهداف
  • دارایی های موجود

ممکن است یک ایده خوب با ایجاد شخصیت های خریدار، نمونه ای از مشتریانی باشد که در تلاش برای رسیدن به آن هستید. تجزیه و تحلیل پروفایل های آنها، نیازهای آنها، انتظارات آنها می تواند به شما کمک کند تا به طور موثرتری به آنها دسترسی پیدا کنید، بنابراین لازم نیست این مرحله را نادیده بگیرید.شما همچنین می توانید با تجزیه و تحلیل دارایی های موجود و کانال های بازاریابی دیجیتال برای پیدا کردن آنچه که شما قبلا به دست آورده اید، چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد.

دارا بودن رسانه

این به دارایی های دیجیتالی که کسب و کار شما صاحب می شود اشاره دارد. این شامل وب سایت شما، حضور اجتماعی شما، وبلاگ شما، محتوای بصری شما و هر چیز دیگری که متعلق به کسب و کار شماست.کانال های متعلق به شما یک بخش حیاتی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما هستند، زیرا آنها نقطه شروع حضور شما و آنچه که در طول رشد آن می توانند به دست آورند.

رسانه های به دست آمده

رسانه های تولیدی MEarted به آنچه که از سوی دیگران در مورد کسب و کار شما کسب کرده اند اشاره می کنند و ممکن است شامل بررسی، ذکر، اشتراک، پوشش PR، پست مهمان و هر چیز دیگری که از طریق گفتار به دست آمده است.تجزیه و تحلیل از رسانه های موفق ترین شما می تواند درک خوبی از گام های بعدی در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال و چگونگی دستیابی به اهداف خود را از طریق منابع موثر ارائه دهد.

رسانه پرداخت شده

رسانه های پرداخت شده به آنچه که از طریق ارتقاء پرداختی به دست آورده اند اشاره می کنند و ممکن است شامل Google AdWords، پست های اجتماعی پرداخت شده، تبلیغات بومی و هر چیز دیگری باشد که شامل افزایش دید با پرداخت اضافی برای آن می شود.از هر پلت فرم برای تجزیه و تحلیل موفقیت آن استفاده کنید و تصمیم بگیرید که کدامیک از آن ها بر اساس اهداف، بودجه یا اثربخشی هر کدام تمرکز کنند.

۳- نقشه

مستند سازی اهداف و دارایی های موجود منجر به برنامه ریزی واقعی راهبرد بازاریابی دیجیتال می شود.

  • چگونه می توان اهداف را عملی کنید؟
  • اولویت های اصلی هنگامی که شما با بازاریابی دیجیتال شروع می کنید چیست؟
  • باید از کدام کانال ها استفاده کنید؟
  • به چه تعداد اعضای کمپین نیاز دارید؟
  • آیا می توانید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را شرح دهید؟

یک تقویم بازاریابی دیجیتال می تواند برای کمک به شما در برنامه ریزی مراحل بعدی شما مفید باشد و همچنین ممکن است به شما کمک کند که نقاط عطف تلاش های خود و اقدامات در حال انتظار برای هر کمپین را پیگیری کنید. علاوه بر این، انواع مختلفی از برنامه هایی وجود دارد که می تواند استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود را تسهیل کند، و هر کدام از کاربردهای مختلفی دارد:

  • برنامه های هفتگی و روزانه عملیاتی
  • طرح های کمپین
  • برنامه های سالانه
  • چشم انداز دراز مدت

هر برنامه به اهداف نهایی خود کمک می کند و حتی اگر به نظر می رسد وقت زیادی صرف ایجاد آنها می شود، پاداش ها ممکن است به کسب و کار شما کمک کند تا از رقبای خود خارج شوید.با توجه به Smart Insights، تنها ۳۲ درصد از شرکت ها یک طرح سالانه برای بازاریابی دیجیتال را ایجاد می کنند، و درصد آن ها حتی کوچکتر (۱۰ درصد) است که شمارش کسانی را که فکر می کنند یک برنامه بلند مدت هستند.این ممکن است با تغییرات مداوم در بازاریابی دیجیتال توجیه شود، اما ممکن است مفید باشد که طرح پیشنهادی برای سالهای آینده برای کمک به کسب و کار شما اهداف وسیعتری داشته باشد.

[caption id="attachment_13633" align="aligncenter" width="499"]استراتژی بازاریابی دیجیتال استراتژی بازاریابی دیجیتال[/caption]

۴- اجرا

این مرحله ای است که برنامه ریزی عملی می شود. طرح دقیق تر، شانس بیشتری برای لذت بردن از اجرای آن و جلوگیری از هر گونه عمل است.هنگامی که یک کمپین آماده راه اندازی است، تیم باید برای همکاری برای تکمیل وظایف و اطمینان از دستیابی به اهداف، آماده باشد. برنامه ریزی قبلی همیشه مفید است، اما این بدان معنا نیست که باید در هر جزئیات دنبال شود.

در هنگام اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال، همیشه باید برای آزمایش، خلاقیت و یا واکنش حتی اگر تغییری در آخرین لحظه وجود داشته باشد، برای آزمایش وجود داشته باشد.

  • آیا یک کانال وجود دارد که به همان اندازه که شما انتظار می رود کار نمی کند؟
  • آیا یک فرصت جدید پیدا کردید که می تواند برای کمپین شما مفید باشد؟
  • آیا تغییراتی در اهداف تعیین شده شما وجود دارد؟
  • آیا واقعا مخاطبان خود را می شناسید؟

اگر برای هر یک از سوالات فوق تردید دارید، هنوز می توانید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در زمان اجرای آن تنظیم کنید، در صورتی که تمامی تیم ها انعطاف پذیر هستند تا تغییرات لازم را انجام دهند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 44

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز، در این مقاله به بررسی و توضیح راجع به SSL می پردازیم و البته نحوه دریافت گواهینامه ssl را هم به صورت گام به گام برایتان توضیح می دهیم. احتمالا می دانید که(SSL (Secure Sockets Layer یک پروتکل امنیتی استاندارد برای ایجاد لینک های رمز شده بین یک وب سرور و یک مرورگر در ارتباطات آنلاین است. استفاده از فن آوری SSL تضمین می کند که تمام داده های ارسال شده بین سرور وب و مرورگر رمزگذاری شده، باقی می ماند. یک گواهینامه ssl برای ایجاد اتصال SSL ضروری است. حال باید ببینیم مراحل درخواست این گواهینامه به چه شکل است.

مراحل درخواست گواهینامه SSL:

زمانی که می‌خواهید SSL را روی وب سرور خود فعال کنید، باید همه جزئیات مربوط به هویت وب سایت خود و شرکت تان را مشخص کنید. پس از این، دو کلید رمزنگاری ایجاد می‌شوند - یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی .گام بعدی ارائه درخواست  CSR  (درخواست امضای گواهی ) است، که یک فایل داده ای است که شامل اطلاعات شما و همچنین کلید عمومی شما است. سپس صادر کننده گواهینامه CA اطلاعات شما را تأیید می کند. پس از تأیید صحت تمام جزئیات، گواهینامه ssl صادر می شود. SSL جدیدا صادر شده با کلید خصوصی شما سازگار خواهد بود. از این نقطه به بعد، یک لینک رمزگذاری شده توسط وب سرور شما بین وب سایت شما و مرورگر وب مشتری ایجاد می شود.
به صورت عینی حضور آیکون قفل در نوار آدرس نشان دهنده حضور یک پروتکل SSL و یک تبادل اطلاعات رمزگذاری شده می باشد. با کلیک بر روی آیکون قفل، برای کاربر / مشتری ، اطلاعاتی درباره SSL شما نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که گواهینامه SSL تنها پس از احراز هویت مناسب، به شرکت ها یا افراد قانونی پاسخگو صادر می شود.

گواهینامه SSL شامل نام دامنه شما، نام شرکت شما و موارد دیگر مانند آدرس شما، شهرت و کشور شماست. همچنین تاریخ انقضاء SSL plus و جزئیات صادر کننده  CAرا نشان می دهد. هر بار که یک مرورگر ارتباطی با یک وب سایت ایمن SSL ایجاد می کند،مرورگر ابتدا گواهینامه SSL سایت را برای بررسی اینکه آیا هنوز معتبر است، ارزیابی می کند. همچنین بررسی می کند که CA مورد اعتماد مرورگر است یا نه و آیا این گواهی‌نامه توسط وب سایتی که برای آن صادر شده‌ است مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر جواب هر یک از این بررسی ها منفی باشد، هشداری برای کاربر نمایش داده می شود، که نشان می دهد وب سایت مطابق با یک گواهی معتبر SSL امن نیست.

گواهینامه SSL / TLS چیست؟

[caption id="attachment_13690" align="aligncenter" width="740"]گواهینامه ssl چیست؟ گواهینامه ssl[/caption]

 

گواهینامه SSL یا TLS که مخفف (Transport Layer Security ) است، فایل های داده ای هستند که یک کلید رمزنگاری را به جزئیات یک سازمان متصل می کنند. هنگامی که گواهینامه SSL / TLS در یک سرور وب نصب می شود، اتصالی امن بین سرور وب و مرورگری که به آن متصل می شود را برقرار می کند. آدرس اینترنتی وب سایت به جای"http"  با "https" شروع می شود و یک قفل در نوار آدرس نشان داده می شود. اگر وب سایت از اعتبار سنجی گسترش ‌یافته (EV) استفاده کند، آنگاه مرورگر ممکن است یک نوار آدرس سبز را نشان دهد.

چرا به گواهینامه ssl نیاز داریم؟

اینترنت فرصت های کسب و کار جهانی جدیدی را برای شرکت های تجاری آنلاین ایجاد کرده است. با این حال، این رشد همچنین باعث جذب کلاهبرداران و مجرمان اینترنتی شده است که آماده بهره برداری از هر گونه فرصت برای سرقت حساب های بانکی و جزئیات کارت ها هستند. حتی یک هکر با مهارت متوسط به آسانی می تواند ترافیک را از بین ببرد و آن را بخواند مگر اینکه ارتباط بین یک مشتری (مانند مرورگر اینترنتی) و یک وب سرور رمزگذاری شده باشد.

پروتکل SSL برای چه مواردی استفاده می شود؟

پروتکل SSL توسط میلیون ها کسب و کار آنلاین برای محافظت از مشتریان خود و اطمینان از اینکه معاملات آنلاین آنها محرمانه خواهد ماند، استفاده می شود. هنگامی که کاربران قصد دارند داده های محرمانه خود از جمله اطلاعات شخصی، رمزهای عبور یا جزئیات کارت اعتباری را ارائه دهند، باید از یک صفحه وب رمزگذاری شده استفاده کنند. تمام مرورگرهای وب توانایی برقراری ارتباط با سایت های ایمن را تا زمانی که گواهینامه اعتبار سایت  CA صادر شود، دارند.

پروتکل SSL چگونه کار می کند؟

گرافیک زیر توضیح می دهد که چگونه گواهی SSL در یک وب سایت کار می کند.

پروتکل SSL چگونه کار می کند؟

 

  • یک کاربر نهایی از مرورگر خود یک اتصال امن به یک وب سایت  را می خواهد مثلا (https://www.example.com) ایجاد کند.
  • مرورگر آدرس IP این سایت را از یک سرور DNS دریافت می کند و سپس یک اتصال ایمن به وب سایت را درخواست می کند.
  • برای شروع این اتصال امن، مرورگر درخواست می کند که سرور خود را با ارسال کپی از گواهی SSL خود به مرورگر مشخص کند.
  • مرورگر گواهی را بررسی می کند تا مطمئن شود:
  1. که توسط یک صادر کننده معتبر CA امضا شده است.
  2. که اعتبار آن منقضی یا لغو نشده باشد.
  3. استانداردهای امنیتی مورد نیاز در طول کلید و موارد دیگر آن را تایید کنند.
  4. دامنه ذکر شده در گواهینامه منطبق با دامنه ای باشد که توسط کاربر درخواست شده است.

مراحل پروتکل SSL

 

  • هنگامی که مرورگر تایید می کند که وب سایت قابل اعتماد است، یک کلید جلسه متقارن ایجاد می کند که با کلید عمومی در گواهی وب سایت رمزگذاری می شود. کلید جلسه سپس به سرور وب ارسال می شود.
  • سرور وب برای رمزگشایی کلید جلسه متقارن از کلید خصوصی خود استفاده می کند.
  • سرور یک تأیید را ارسال می کند که با کلید جلسه رمزگذاری شده است.
  • از هم اکنون، تمام داده های ارسال شده بین سرور و مرورگر رمزگذاری شده و امن هستند.

آموزش ایجاد یک صفحه تمام عرض در WordPress

بخش پنجاه و هشتم-خصیصه های HTML

۷ راه حل برای رفع مشکلات یک سایت وردپرس هک شده /بررسی علل رایج هک وردپرس

بخش  پنجاه و هفتم-دسته بندی html

آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس

بخش پنجاه و ششم-HTML به صورت الفبا

۱۱ راه ساده برای افزایش سرعت وردپرس و بهبود عملکرد آن

۴ موتور جستجوی امن برای کودکان

بررسی خطاهای رایج در وردپرس (بخش دوم)

چگونه SSL را در وب سایت مان اجرا کنیم؟

پیاده سازی SSL برای یک وب سایت بسیار ساده است! نصب معمولی گواهینامه SSL شامل مراحل زیر است:

مرحله ۱: دریافت گواهینامه

برای پیاده سازی پروتکل امنیت SSL / TLS در وب سایت شما، باید یک گواهی نامه از یک ارائه دهنده معتبر CA دریافت و نصب کنید. یک CA معتبر، گواهی ریشه خودرا در همه برنامه های اصلی ذخیره می کند. به این معنی که گواهی خریداری شده توسط مرورگرهای اینترنتی و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده بازدید کنندگان وب سایت شما مورد اعتماد خواهد بود. شما همچنین باید تصمیم بگیرید کدام نوع گواهی مناسب شماست.

گواهی تک دامنه: 

صرفا به شما این امکان را می دهد که تنها امنیت یک نام دامنه کاملا مشخص (FQDN) را تأمین کنید.

گواهی wildcard:

یک دامنه واحد و زیردامنه نامحدود آن دامنه را، تضمین می کند. برای مثال، یک گواهی wildcard برای '.domain.com' همچنین می تواند برای امن کردن 'payments.domain.com'، 'login.domain.com'، 'anything-else.domain.com' استفاده شود.

گواهینامه های چند دامنه (Multi-domain certificates):

اجازه می دهد تا صاحبان وب سایت ها برای چندین دامنه متمایز در یک گواهینامه ایمن شوند. به عنوان مثال، یک MDC می تواند برای محافظت از domain1.com، domain2.com، domain3.co.uk، domain4.net و.... استفاده شود.

گواهینامه های اعتبار سنجی پیشرفته(Extended Validation certificates):

بالاترین سطح امنیت، اعتماد و تبدیل مشتری را برای کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهد. به همین دلیل، طراحان گواهینامه EV روش خاصی برای تمایز قائل شدن بین دارندگان این گواهینامه با دارندگان دیگر گواهینامه ها طراحی کرده اند تا به وضوح میزان اعتبار وب سایت را به بازدید کنندگان نشان دهند.  این روش عبارت است از اینکه وقتی فردی از یک وب سایت بازدید می کند که از EV SSL استفاده می کند، نوار آدرس در مرورگرهای بزرگ مانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کروم سبز خواهد شد.

مرحله ۲: گواهینامه ssl خود را فعال و نصب کنید

هنگامی که گواهینامه SSL از میزبان وب خریداری می شود، فعال سازی آن توسط میزبان وب مورد توجه قرار می گیرد. مدیر وب سایت همچنین می تواند SSL را از طریق مدیر میزبان وب (WHM) یا cPanel  فعال کند. در داشبورد WHM گزینه SSL / TLS را انتخاب کنید و گزینه ایجاد گواهی SSL و درخواست امضای گواهی (Generate SSL Certificate and Signing Request) را انتخاب کنید. بعد، کلید خصوصی خود را تولید کنید و فرم درخواست امضای گواهی  (CSR)را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که نام دامنه خود را در جعبه "میزبان برای گواهی "یا (Host to make cert for) درخواست کنید .

برای خرید یک گواهینامه باید این CSR را به مرجع CA خود ارسال کنید. اطلاعات تکمیلی را باید از فروشنده اعتبار خود دریافت کنید، بخصوص که نصب این گواهی در سرور های مختلف از جمله مانند Apache، Apache Cobalt، BEA، C2Net Stronghold، Ensim، F5، Hsphere، IBM، Microsoft، Netscape / Sun، Novell، Plesk، Accelerator SSL، Website Pro متفاوت است.

مرحله ۳: به روز رسانی وب سایت از HTTP به HTTPS

وب سایت شما اکنون قادر به استفاده از HTTPS است! شما اکنون باید وب سایت خود را پیکربندی کنید تا بازدیدکنندگان که به این سایت دسترسی پیدا می کنند به صورت خودکار به نسخه HTTPS هدایت شوند. سرویس دهنده های موتور جستجو مانند Google در حال حاضر مزایای سئو را برای صفحات SSL ارائه می دهند، لذا تلاش برای ارائه خدمات ssl به تمام صفحات در سایتتان از طریق HTTPS، ارزش زحمتش را دارد.

چه کسی گواهینامه ssl را صادر می کند؟

[caption id="attachment_13739" align="aligncenter" width="658"] چه کسی گواهینامه ssl[/caption]

 

یک مرجع صدور گواهینامه یا مرجع گواهی CA ، گواهینامه SSL را صادر می کند. در دریافت درخواست ، CA دو عامل را تایید می‌کند :

۱- هویت قانونی تشکیلات اقتصادی یا شرکتی که به دنبال گواهی است.

۲- و اینکه آیا متقاضی دامنه مذکور در گواهی‌نامه را، کنترل می‌کند یا نه.

گواهی‌های SSL صادر شده به یک گواهی "ریشه معتبر " متعلق به CA، متصل می شوند. اکثر مرورگرهای وب سایت‌های اینترنتی مثل مرورگرهای فایرفاکس ، Chrome ، Internet Explorer ، مایکروسافت Edge و سایرین این گواهی‌های ریشه را در انبار گواهی خود دارند. تنها در صورتی که زنجیره‌های گواهی وب سایت به یک ریشه در انبار گواهی متصل شوند، مرورگر اجازه اتصال https و ایمن را می‌دهد . اگر یک گواهی وب سایت به یک ریشه معتبر متصل نباشد، مرورگر هشدار می‌دهد که اتصال مورد اعتماد نیست.

جزئیات مربوط به یک گواهینامه SSL چه هستند؟

گواهی‌ها SSL حاوی جزییاتی هستند که گواهی برای آن‌ها صادر شده‌ است . این شامل نام دامنه یا نام مشترک ، شماره سریال ، جزییات صادر کننده ، تاریخ صدور اعتبار و تاریخ انقضا ؛ الگوریتم کلید عمومی ، موضوعات کلید عمومی  ، الگوریتم امضای گواهی و ارزش امضای گواهی است . جزییات مهم دیگر مانند نوع گواهی ، نسخه SSL / TLS ، وضعیت محرمانگی رو به جلو ، و جزئیات مجموعه رمز را نیز شامل می‌شوند. سازمان گواهی اعتبار سنجی و اعتبار سنجی گسترش یافته همچنین حاوی اطلاعات هویت تایید شده در مورد مالک وب سایت ، از جمله نام سازمان ، آدرس ، شهر ، دولت و کشور است .

چگونه می توانم بگویم که یک سایت از گواهینامه ssl استفاده می کند؟

یک صفحه وب با استفاده از SSL نمایش داده خواهد شد، اگر:

به جای "http: //" قبل از آدرس وب سایت در نوار آدرس مرورگر"https://"   نشان داده شود.

ظاهر شدن نماد قفل در نوار آدرس مرورگر قبل از آدرس.


البته با یک گواهی اعتبار سنجی گسترده EV، نوار آدرس نام ثبت‌شده شرکتی که مالک وب سایت است را نیز نشان می‌دهد، و همچنین نام صادرکننده CA و یک شاخص امنیتی سبز اضافی را.

منبع: instantssl.com

سوال دارید؟سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

تاثیر SSL بر سئو سایت

تغییر رنگ مرورگر موبایل در وردپرس

رفع مشکل زرد شدن SSL و خطای Mixed Content

افزونه مترجم وردپرس

منبع: الو پشتیبان– ارائه دهنده مقالات: خدمات پشتیبانی سایت - وبلاگ - ویدیو آموزشی



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

۲۵ راه ثابت برای راه اندازی وبلاگ آنلاین با وردپرس
آخرین به روز رسانی در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ توسط کارکنان ویراستار
آیا شما به دنبال راه های بالا برای پول آنلاین که کلاهبرداری نیستند؟ وردپرس بزرگترین پلت فرم انتشار در این سیاره است و بیش از ۲۷ درصد از تمام وبسایتها را در اختیار دارد. شما می توانید از وردپرس و وبلاگ نویسی برای کسب درآمد آنلاین با انجام آنچه دوست دارید استفاده کنید. در این مقاله، ما ۲۵ بهترین روش برای وبلاگ نویسی آنلاین را با WordPress به اشتراک می گذاریم.

Blogging آنلاین با WordPress

اول، یک کلمه از هشدار: این برنامه های غنی سریع نیست. اگر شما به دنبال راهی برای کسب ثروت سریع با پول آنلاین هستید، پس شما در جای اشتباه هستید.

تصاویری از اتومبیل های گرانقیمت، املاک و یا ساحل کار نکنید. هر یک از آن ها کلاهبرداری می کنند و شما وقت و پول خود را برای هر گونه دوره یا آموزش هایی که از آن بچه ها خریداری می کنید هدر می دهید.

بر خلاف دیگر مقالات "پول آنلاین"، این یک راهنمای جامع در مورد نحوه کسب درآمد در خانه به طور قانونی، با استفاده از وبلاگ نویسی و وردپرس است. بسیاری از این روش ها نیاز به سرمایه گذاری برای زمان و / یا پول برای شروع دارند. تا زمانی که می خواهید تلاش کنید، پاداش را خواهید گرفت.

قبل از اینکه بتوانید از هر یک از این روش ها شروع کنید، باید وبلاگ شخصی خود را میزبانی کنید. ما یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ وردپرس برای مبتدیان داریم.

این فرآیند واقعا آسان است به دنبال اینکه شما ۲۰ سال یا ۶۰ ساله است. با این وجود اگر شما به کمک نیاز دارید، تیم متخصص ما می تواند به شما کمک کند به صورت رایگان وبلاگ خود را راه اندازی کنید. → اینجا کلیک کنید تا رایگان بسازید! ←

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت

فرم تماس در وردپرس با Contact Form by BestWebSoft/ ساخت فرم تماس در وردپرس

بهینه سازی حجم تصاویر با افزونه Ewww Image Optimizer

نحوه نصب و راه اندازی W3 Total Cache برای مبتدیان

بررسی و ارائه راه حل۴۰ مورد از مشکلات رایج وردپرس

افزونه WP Support Plus وردپرس| دانلود افزونه تیکت پشتیبانی حرفه‌ای وردپرس

یادداشت کارها در وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

چند زبانه کردن سایت وردپرسی با افزونه Translatepress

هنگامی که شما وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید، پس شما آماده این راهنمای هستید.

از آنجا که این مقاله طولانی است، ما یک جدول از مطالب زیر را برای ناوبری آسان ایجاد کردیم.

جدول محتوا
درآمد حاصل از محتوای وبلاگ شما

پول با بازاریابی سهامدار وردپرس ایجاد کنید
نمایش Google AdSense در وردپرس
استفاده از یک پلاگین تبلیغاتی وردپرس برای فروش تبلیغات به طور مستقیم
فروش پست های حمایت شده
دریافت پرداخت شده برای نوشتن نظرات
کسب درآمد توسط کپی کردن وب سایت ها
ایجاد یک وب سایت عضویت در پرداخت

ایجاد محدودیت کاربران فقط محتوا
ایجاد یک انجمن خصوصی
ایجاد وب سایت دایرکتوری با وردپرس

یک وظیفه وردپرس را با پرداخت های پرداخت شده ایجاد کنید
یک دایرکتوری تجاری پرداخت کنید
تقویم رویداد وردپرس را با ارسالی پرداخت کنید
فروش محصولات دیجیتال با وردپرس

فروش کتابهای الکترونیکی در وردپرس
فروش دوره های آنلاین
وبینار پرداخت شده را میزبانی کنید
فروش خدمات آنلاین با استفاده از وردپرس

ارائه خدمات غیر رایگان
شروع کسب و کار خود مشاور خود را
تبدیل شدن به یک مربی
فروش محصولات فیزیکی آنلاین با استفاده از وردپرس

شروع تجارت تجارت الکترونیک با WooCommerce
ایجاد یک فروشگاه آنلاین تی شرت با وردپرس
یک فروشگاه Dropshipping WooCommerce ایجاد کنید
یک فروشگاه وردپرس وابسته آمازون ایجاد کنید
تبدیل شدن به یک طراح یا توسعه دهنده وردپرس

پلاگین وردپرس را بسازید
فروش تم وردپرس
فروش گرافیک در سایت وردپرس شما
کمک های مالی

پذیرش کمکهای مالی
درآمد حاصل از محتوای وبلاگ شما
شما می توانید پول را با تبلیغات تبلیغ کنید

وقتی فکر می کنید که چگونه وبلاگ نویسی کنید، تبلیغات اغلب اولین چیزی است که به ذهن می آید.

بله، ممکن است با تبلیغات در WordPress درآمد داشته باشید، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از محتوای وبلاگ خود درآمد کسب کنید. در اینجا چند روش است که کار می کنند:

۱٫ پول را با بازاریابی وابسته ایجاد کنید

بازاریابی وابسته زمانی است که شما یک محصول یا خدمات را به مخاطبان خود توصیه می کنید با استفاده از لینک های پیگیری ویژه، و پس از آن یک کمیسیون ارجاع برای هر بار که کسی خرید پس از کلیک کردن بر روی لینک خود را دریافت کنید.

یک مثال زندگی واقعی از بازاریابی وابسته زمانی است که شما به دوست خود باز کردن یک حساب بانکی در شعبه بانکی خود کمک می کنید. معمولا آنها یک کارت هدیه یا پاداش از نوع خاصی به شما می دهند.

همانند بسیاری از محصولات و خدمات آنلاین، برنامه های وابسته به شما می توانند پیوست شوند. برنامه های وابسته برای هر صنعت (طاقچه) موجود است.

اگر شما علاقه مند به شروع کار با بازاریابی وابسته هستید، می توانید با فکر کردن در مورد محصولاتی که قبلا استفاده کرده اید، شروع به خواندن خوانندگان خود کنید. سپس می توانید ببینید که آیا آنها یک برنامه وابسته ای دارند که می توانید برای آن ثبت نام کنید.

شما می توانید یک لیست بزرگ از محصولات را برای تبلیغ از:

آمازون
کمیسیون جابجایی
ShareASale
هنگامی که محصولات را برای ترویج انتخاب کرده اید، می توانید از افزونه WordPress مانند ThirstyAffiliates برای مدیریت لینک های وابسته استفاده کنید.

این به شما اجازه می دهد تا به سرعت لینک ها را در پست ها ایجاد کنید، لینک های مارکدار، کلمات کلیدی را به طور خودکار به لینک ها اضافه کنید و حتی ببینید که هر لینک در سایت شما اجرا می شود. شما می توانید راهنمای ما را در مورد چگونگی اضافه کردن لینک های وابسته به وردپرس با ThirstyAffiliates برای اطلاعات بیشتر ببینید.

بازاریابی وابسته ساده ترین راه برای کسب درآمد است، زیرا شما می توانید انواع مختلفی از محصولات را تبلیغ کنید. فقط در مورد هر فروشگاه محبوب مانند Walmart، BestBuy، آمازون و دیگران یک برنامه وابسته وجود دارد.

مطالب مرتبط

چرا دامین اتوریتی سایت ها کاهش یافت؟

آموزش بهینه سازی تصاویر برای ذخیره در وردپرس

بروزرسانی آدرس صفحات در هنگام انتقال سایت وردپرس

بخش بیستم- آموزش ویژگی position در css

منبع : الو پشتیبان - ارائه کننده: کمک وردپرس - افزونه کاربردی وردپرس - طراحی سایت وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی می پردازیم. از معیارهای پیچیده و رفتارهای مشتری، تا نسل بعدی تجربه کاربری، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را بیش از پیش به چشم می‌آورد تا کمکی باشد برای ایجاد ارتباط با‌کیفیت‌تر بین بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی و کاربران آنها. در این مقاله به چند مورد از کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی می‌پردازیم

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی

امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یکی از ضروری‌ترین عناصر تجارت شده و در بسیاری از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها جای خود را باز کرده است. بازاریابی دیجیتال نیز یکی از حوزه‌هایی است که با ورود هوش مصنوعی بسیاری از چالش‌های آن رفع شده و دچار تغییر و تحول شده است.

مانند اینترنت اشیا و خودروهای بدون سرنشین و بسیاری از تکنولوژی‌هایی که آرام‌آرام جزئی از همه‌ی ابعاد کار و زندگی ما می‌شوند، هوش مصنوعی نیز در علم بازاریابی دیجیتال، هنوز به دوران بلوغ خود نرسیده است.

[caption id="attachment_13319" align="aligncenter" width="900"]کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی[/caption]

آزادسازی زمان بازاریابان

برخی از افراد می ترسند که هوش مصنوعی، با انجام کارهایی که معمولا انسان ها انجام می دهند، بازرایاب ها را بیکار کند.در حالی که هوش مصنوعی، قادر است تا به سرعت بسیاری از کارهای زمان بر و خسته کننده ای که قبلا مدیران کسب و کارهای کوچک باید انجام می دادند را انجام دهد تا زمان این افراد آزاد شده و بتوانند بر روی کارهای مهم تری که نیازمند فعالیت انسانی است تمرکز کنند. بگذارید هوش مصنوعی کارهایی مانند پیشنهادات و خدمات مشتریان را انجام دهد تا بازاریاب ها بتوانند بر روی خلاق بودن و توسعه کمپین های تبلیغاتی تخیلی و تعاملی (کاری که هوش مصنوعی اصلا نمی تواند انجام دهد) تمرکز کنند.

خدمات مشتریان محدوده ای است که هوش مصنوعی به خصوص چت بات ها، حتما باید در آن استفاده شود. در سال ۲۰۱۸، مصرف کنندگان انتظار دارند به سرعت، در هر ساعت از روز، هر روز از هفته به سوالات و نگرانی هایشان پاسخ داده شود و این تقاضایی است که انسان ها نمی توانند پاسخگوی آن باشند اما ربات ها می توانند.

علاوه بر آزاد کردن زمان بازاریاب ها، هوش مصنوعی می تواند به بازاریابی و فروش ها شتاب دهد. Ama.org می گوید که “وقتی به ربات ها امکان دسترسی به برند خود را می دهید، در واقع به مصرف کنندگان نیز همین دسترسی را می دهید”. این حرف را بپذیرید و به هوش مصنوعی فرصت جولان دادن در تلاش های بازاریابی خود را بدهید. مصرف کنندگان در جستجوهای خود به منظور یافتن سریعتر چیزی که به دنبالش هستند، از هوش مصنوعی استفاده می کنند. بازاریاب ها باید اطمینان حاصل کنند، محتوایی که از آن استفاده می کنند برای پاسخگویی به این نیازها بهینه شده است.

۱۷راه برای جلوگیری از هک شدن وردپرس(بخش سوم)

بخش پنجاه و دوم-کارگران وب HTML

۱۷راه برای جلوگیری از هک شدن وردپرس(بخش دوم)

مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها

بخش پنجاه و یکم-ذخیره سازی وب HTML

چگونه کلید Google Map API را در ۱ دقیقه دریافت کنیم؟

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید ووکامرس

افزونه گزارش نظرات نامناسب در وردپرس

۱۷ راه برای جلوگیری از هک شدن وردپرس

تحلیل اطلاعات

برای برخورداری از مزیت های هوش مصنوعی، باید از آن درست استفاده شود. از هوش مصنوعی باید برای ارسال پیام های کاملا شخصی سازی شده و مرتبط استفاده شود. مصرف کنندگان نمی خواهند احساس کنند که توسط یک ربات بازاریابی می شوند، حتی اگر واقعا همینطور باشد.

نسل Y و Z مصرف کنندگان به دنبال “تجربه کاملا شخصی سازی شده در وب سایت ها و پیام ها” هستند. در گذشته، کسب و کارها می توانستند کمپین های بازاریابی بزرگی را توسعه دهند که تعداد زیادی از افراد را جذب می کرد و به شدت موثر بود اما آن روزها گذشته اند.

چت بات ها و دستیارهای مجازی، واقعیت هوش مصنوعی هستند و باید به خوبی از آنها استفاده شود. با اینکه هوش مصنوعی در بازاریابی چیزی بیشتر از دستیارهای دیجیتالی است، محصولاتی مانند الکسا و Siri بیشترین توجه را از سوی کسب و کارها و مصرف کنندگان دارند.

بازاریابی با رسانه های اجتماعی (Social media marketing)

هوش مصنوعی نیز می تواند در بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. این در حال حاضر برای هدف قرار دادن تبلیغات استفاده می شود، اما هوش مصنوعی می تواند در زمینه رسانه های اجتماعی خیلی بیشتر کار کند تا به پیروان کمک کند تا با مارک ها ارتباط برقرار کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

[caption id="attachment_13320" align="aligncenter" width="900"]کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی[/caption]

هوش مصنوعی می تواند در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز استفاده شود. هوش مصنوعی تا به حال برای هدف گذاری تبلیغات استفاده شده است، اما هوش مصنوعی در زمینه شبکه های اجتماعی کاربرد بیشتری دارد و به فالوئرها کمک می کند با برندها ارتباط داشته و تعامل برقرار کنند.

هوش مصنوعی می تواند به سرعت اطلاعات و محتوای شبکه های اجتماعی، داده ها و تاریخچه کاربر را بررسی کند تا به بازاریاب ها کمک کند محتوای مرتبط تری بسازند. فیسبوک نیز برای انجام کارهایی مانند تگ کردن اتوماتیک صورت ها در تصاویر به شدت استفاده می کند تا تشخیص دهد کدام story ها در newsfeed کاربر نشان داده شوند.

با وجود اینکه هوش مصنوعی می تواند تجربه کاربری در پلتفرم های شبکه های اجتماعی را به میزان زیادی افزایش دهد، بسیاری از کمپانی ها هنوز برای استفاده از آن در بازاریابی شبکه های اجتماعی تردید دارند. امیدوارم این مقاله به خوبی نشان داده باشد که هوش مصنوعی، به جای گرفتن کار و شغل از بازاریاب ها می خواهد زمان آنها را آزاد کند تا بتوانند بر روی انجام کارهایی که نیاز به انسان دارند تمرکز بیشتری داشته باشند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 48

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 فروردين 1399 | نظرات ()