نوشته شده توسط : مدیر پیامک

شهرک گلخانه ای و کشاورزی سرناز

از مهم‌ترین دلایل اقتصادی برای کشت گلخانه می‌توان به افزایش تعداد برداشت‌ها در سال، افزایش برداشت محصول نسبت به سطح زیر کشت، تعیین زمان بهره برداری محصول و کاهش تعداد کارگران اشاره کرد.

شهرک گلخانه ای سرناز به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازار محصولات کشاورزی هیچ گاه از رونق نمی‌افتد که هیچ؛ همیشه رو به پیشرفت نیز است. شهرک گلخانه ای سرناز رشد جمعیت و اقبال عمومی برای استفاده از محصولات کشاورزی؛ شهرک سرناز شاید از مهم‌ترین عوامل وجود همیشگی سود در بازار محصولات کشاورزی باشد.

شهرک کشاورزی سرناز

اما این روز‌ها وجود بحران کم آبی که موجب کاهش چشمگیر و البته نگران کننده ذخایرآبی و سفره‌های زیر زمینی آب شده، این حرفه را مخاطرات جدی روبه رو ساخته، تا جایی که کشاورزی از یک شغل با درآمد مطمئن تبدیل به یک شغل با خطر ریسک بالا شده است. اما چاره چیست؟ آیا می‌شود در حوزه‌ای به این مهمی از لحاظ تغذیه‌ای و اقتصادی دست روی دست گذاشت؟ پاسخ ما به شما این است که خیر. نباید برای پر کردن بازار صیفی جات دست به دامان صادرات بی رویه این محصولات زد خصوصا در این بازار پر نوسان دلار... شهرک گلخانه ای سرناز بلکه باید دست به دامان علم مدرن کشاورزی شد و راه کشور‌های صنعتی پیشرفته را در این حوزه پی گرفت. شهرک سرناز  یکی از بهترین راه‌ها راه اندازی گلخانه‌ها برای کاشت محصولات است. شهرک کشاورزی سرناز در این نوشتار تلاش داریم تا گام‌های نخستین راه اندازی تا بهره برداری یک گلخانه را شرح دهیم.

چرا گلخانه و کشاورزی سرناز ؟ شهرک کشاورزی سرناز

گلخانه بخش محدودی از فضاست که در آن عوامل طبیعی قابل کنترل است، به گونه‌ای که برای کشت متراکم وتولید محصول خارج از فصل یا خارج از محیط طبیعی، محل مناسبی را ایجاد می‌کند. همان طور که در ابتدا گفتیم، یکی از مزایای استفاده از روش گلخانه‌ای، مصرف کم آب در کاشت محصولات است که این امر با توجه به بحران آبی کشور بسیار حائز اهمیت است.

 

نکته دیگر مسئله کاهش کیفیت خاک‌های حاصلخیز زیر کشت به دلیل کم آبی موجود است؛ شهرک کشاورزی محمود سرناز که در این روش به دلیل تحت کنترل در آوردن این مسئله، ضمن این که این موضوع را مرتفع می‌سازد، به افزایش محصولات کشاورزی برداشت شده در واحد سطح نیز کمک شایانی می‌کند. محمود سرناز در کشاورزی سنتی تقریبا همه چیز به شانس بستگی دارد. گلخانه محمود سرناز

شهرک کشاورزی درگزین

کشاورز بیل به دست چشم به آسمان دارد که چه زمانی رحمت الهی نازل شود یا توفان سهمگین بالاخره آرام بگیرد...، اما در کشاورزی مدرن تقریبا تمام عوامل موثر در رشد گیاهان تحت کنترل کشاورز قرار دارد. شهرک کشاورزی محمود سرناز بر همین اساس میزان خطر پذیری شغل نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد. محمود سرناز علاوه بر این موضوعات کلی گلخانه‌ها این توانایی را دارند که با کنترل عوامل موثر در رشد گیاه زمان برداشت محصول را معین کنند. شهر کشاورزی درگزین

 

به این معنی که می‌توان محصول را درست در زمانی که تقاضای بازار برایش در حد بالای خود قرار دارد وارد بازار کرد و بالاخره سود سرشاری از آن به جیب زد. شهرک کشاورزی درگزین همچنین می‌توان به توانایی گلخانه‌ها و کاشت و بازدهی زیاد محصولاتی اشاره کرد که در اقلیم‌های بسیار متفاوت رشد و نمو دارند. با این کارتا حد زیادی می‌توان جلوی خروج ارز از کشور را گرفت و محصولات وطنی فرنگی را به بازار عرضه کرد.

شهرک سرناز

در آخر می‌توان اشاره کرد که از آن جا که تمام عوامل رشد مناسب در گلخانه‌ها کنترل می‌شود، محصولات گلخانه‌ای از کیفیت بسیار زیادی نسبت به محصولات کشاورزی سنتی برخوردار است و تقریبا مشتری پسندتر هستند؛ و همین امر میزان سوددهی محصولات را چندین برابر محصولات مشابه، اما کشت سنتی کرده است.

دلایل اقتصادی برای کشت گلخانه‌ای شهرک گلخانه ای سرناز

از مهم‌ترین دلایل اقتصادی برای کشت گلخانه می‌توان به افزایش تعداد برداشت‌ها در سال، افزایش برداشت محصول نسبت به سطح زیر کشت، تعیین زمان بهره برداری محصول و کاهش تعداد کارگران اشاره کرد. شهرک گلخانه ای رزن اما هر کسب و کاری مطمئنا ایراداتی هم خواهد داشت، گلخانه هم از این مقوله مستثنا نیست، به موضوعات زیر می‌توان به عنوان سختی‌های کار در گلخانه اشاره کرد: شهرک سرناز آورده اولیه برای شروع این کسب و کار تقریبا زیاد است که البته از آن جایی که بیشتر این هزینه‌ها برای تجهیزات گلخانه صرف می‌شود، تنها یک بار اتفاق می‌افتد.

شهرک گلخانه ای رزن

کارشناسان معتقدند که اگر برداشت محصولات دارای مطلوبیت نسبی باشد، تقریبا بعد از سه سال هزینه‌های اولیه شما به جیبتان باز می‌گردد. دومین مسئله مربوط به کشاورزی گلخانه ای، نیاز به مراقبت لحظه‌ای و دایمی در این نوع کشت است. مثلا، تنها یک غفلت از دمای گلخانه در یک شب زمستانی می‌تواند تمام زحمات چند ماهه تان را بر باد دهد.

گام‌های تاسیس یک گلخانه شهرک گلخانه ای سرناز

برای راه اندازی گلخانه باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید که مهم‌ترین آن، گرفتن مجوز از سازمان جهاد کشاورزی است. شهرک گلخانه ای و کشاورزی محمود سرناز این سازمان برای اعطای مجوز گلخانه به شما، چندین پیش شرط برایتان می‌گذارد که مهم‌ترین آن وجود تجهیزات اساسی برای گلخانه مد نظر شماست. این تجهیزات بیشتر مربوط به موضوع کنترل دما و آب رسانی گلخانه است. در این باره شما برای سیستم گرمایشی نیاز به تجهیزات زیر دارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

پنل اس ام اس بابلسر

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس بابلسر و مدیرپیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. خرید پنل اس ام اس و سامانه پیامکی مخابرات

بابلرود از میان شهر بابلسر می‌گذرد. وجود این رودخانه یکی از دلایل جذابیت این شهر در میان شهرهای مازندران برای گردشگران و حتی خود مازندرانی‌ها است. چرا که هیچ‌کدام از رودهای جاری در استان مازندران امکانات رفاهی مشابه بابلرود (مانند قایق‌های تفریحی و…) را ندارند و خصوصاً مناظر شب آن بسیار زیبا و آرامبخش است. ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در کل استان تهران

پل معلق بابلسر یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری است که در دوره پهلوی اول توسط مهندسین آلمانی و سوئدی بر روی رودخانه بابلرود ساخته شد. این پل امروزه در خیابان پاسداران این شهر قرار دارد.

باغ وحش بابلسر، یک باغ وحشی خصوصی واقع در خیابان دریا است. این باغ وحش که از آن با عنوان پارک وحش نیز یاد می‌شود از حیواناتی همچون گوش سیاه که نوعی گربه وحشی است، خرس، میمون، چهار قلاده شیر، شتر، چهار گرگ بالغ و… نگهداری می‌کند. پنل پیامک در هییت

مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا پنل پیامک تبلیغات انتخاباتی مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف babolsar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در بابلسر بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر بابلسر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به بابلسر از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بابلسر

 

ویژگی های پنل پیامک در بابلسر

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس بابلسر؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس بابلسر برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

 

چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر بابلسر به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس بابلسر، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل پیامک بابلسر

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش مدیر پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

 

ارسال پیامک انبوه به بابلسر شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس بابلسر – ارسال پیامک انبوه

  • ارسال پیامک انبوه در بابلسر توسط سرویس مدیر پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین مدیر پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید. سامانه پیامکی مخابرات
  • مدیر پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • مدیر پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان بابلسر می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • مدیر پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

سامانه پیامک در بابلسر یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید.

از آنجایی‌که sms یکی از بهترین و کم‌ هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و اطلاع‌ رسانی در دنیای امروز است لذا استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه برای افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشاغل مختلف امری اجتناب‌ناپذیر است. دانشنامه جامع بابلسر به‌منظور ارائه خدمات همه‌جانبه به کاربران عزیز سامانه پیام کوتاه را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید از امکانات آن برای ارتباط هر چه‌ بهتر و سریع‌تر با مخاطبان و مشتریان خود استفاده نمایید.

از ویژگی‌های بارز سامانه پیامک بابلسر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …)
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است. تبلیغات پیامکی به بابلسر

در این طرح که با همکاری مرکز طراحی و توسعه وب بناشده است به مناسبت رونمایی از فاز اول دانشنامه بابلسر پنل های مختلف پیام کوتاه با تخفیف‌های باورنکردنی از ۴۰ تا ۸۰ درصد ارائه می‌گردد و فرصت بسیار مناسبی برای افرادی هست که تصمیم دارند با کمترین هزینه از تمامی امکانات سامانه در جهت توسعه کسب‌وکار و ارتباط مؤثرتر با مشتریان و مخاطبان خود استفاده نمایند.

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال پیامک تبلیغاتی به بابلسر
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. پنل اس ام اس در هییت
  7. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  8. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  9. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  10. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  11. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  12. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  13. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  14. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

برخی از امکانات : سامانه پیام کوتاه در بابلسر

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • ماژول پیامک جومولا
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری با تبلیغات پیامکی در بابلسر
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

خدمات ویژه پیامک تبلیغاتی در بابلسر

ارائه وب‌سرویس و URL جهت تولیدکنندگان نرم‌افزار

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف babolsar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بابلسر

 

با کد تخفیف babolsar از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس بهشهر

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس بهشهر و مدیرپیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

شهرستان بهشهر از شهرستان‌های استان مازندران ایران است. از جمله شهرهای شهرستان بهشهر، خلیل‌شهر، بهشهر و رستمکلا است. بهشهر دارای سه بخش به نام‌های بخش مرکزی با دو دهستان میانکاله و کوهستان، بخش گلوگاه با دو دهستان کلباد و پنجهزاره، بخش یانه‌سر با دو دهستان شهداء و عشرستاق. خرید سامانه پیامک مخابرات

شبه جزیره میانکاله بهشهر با طبیعتی بکر، محل اسکان پرندگان مهاجر، حیوانات وحشی در منطقه بوده و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین منابع حیات وحش در جهان به ثبت رسیده‌است. شبه جزیره میانکاله بهشهر با تپه‌های شنی ساحلی به طول ۵/۶ کیلومتر از دریا منفک می‌گردد. وسعت و به ویژه دهانه آن به نسبت کاهش یا افزایش آب کم و زیاد و کوتاه و دراز می‌شود. فضای شبه جزیره مرغزار نیمه مشجری است که عمده‌ترین درختچه‌های آن را بوته‌های انار و تمشک وحشی تشکیل داده‌اند.

همه ساله صدها هزار پرنده مهاجر، از انواع فلامینگو، قو و غازهای خاکستری، پیشانی سفید، قره غاز، انواع اردکها و مرگوس کاکلی در این شبه جزیره فرود می‌آیند و به تولید مثل و زمستان گذارنی می‌پردازند. اس ام اس انبوه تبلیغاتی در تهران

مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا سامانه پیامک انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف behshahr استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در بهشهر بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر بهشهر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی در بهشهر از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بهشهر

 

ویژگی های پنل پیامک در بهشهر

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس بهشهر؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس بهشهر برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس بهشهر، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

 

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل اس ام اس بهشهر

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف تبلیغات پیامکی در بهشهر

در این روش مدیر پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

 

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل پیامک بهشهرارسال پیامک انبوه به بهشهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس مدیر پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین مدیر پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید. پنل پیامک برای هییت
  • مدیر پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • مدیر پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان بهشهر می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • مدیر پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید. پنل پیامک مخابرات

از آنجایی‌که sms یکی از بهترین و کم‌ هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و اطلاع‌ رسانی در دنیای امروز است لذا استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه برای افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشاغل مختلف امری اجتناب‌ناپذیر است. دانشنامه جامع بهشهر به‌منظور ارائه خدمات همه‌جانبه به کاربران عزیز سامانه پیام کوتاه را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید از امکانات آن برای ارتباط هر چه‌ بهتر و سریع‌تر با مخاطبان و مشتریان خود استفاده نمایید.

از ویژگی‌های بارز سامانه پیام کوتاه در بهشهر دانشنامه بهشهر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …)
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است.

در این طرح که با همکاری مرکز طراحی و توسعه وب بناشده است به مناسبت رونمایی از فاز اول دانشنامه بهشهر پنل های مختلف پیام کوتاه با تخفیف‌های باورنکردنی از ۴۰ تا ۸۰ درصد ارائه می‌گردد و فرصت بسیار مناسبی برای افرادی هست که تصمیم دارند با کمترین هزینه از تمامی امکانات سامانه در جهت توسعه کسب‌وکار و ارتباط مؤثرتر با مشتریان و مخاطبان خود استفاده نمایند.

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه پیامک بهشهر ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال پیامک تبلیغاتی به بهشهر
  3. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  4. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  5. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  6. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  7. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  8. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  9. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  10. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما تبلیغات پیامکی به بهشهر
  11. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  12. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  13. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

 

برخی از امکانات : ارسال پیامک انبوه در بهشهر

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • ماژول پیامک جوملا
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر بهشهر
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

خدمات ویژه سامانه پیامک در بهشهر

ارائه وب‌سرویس و URL جهت تولیدکنندگان نرم‌افزار

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف behshahr استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر بهشهر

 

با کد تخفیف behshahr از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل پیامک تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

تعرفه پنل اس ام اس

پنل اس ام اس تنکابن

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس تنکابن و مدیرپیامک آشنا خواهیدشد.با ما همراه باشید.

تنکابن یکی از شهرهای استان مازندران در ایران است. تنکابن مرکز شهرستان تنکابن بوده و بزرگترین شهر غرب استان مازندران محسوب می‌گردد. این شهر مرکز فرمانداری ویژه تنکابن می‌باشد. جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری ۸۴۷۴۷ نفر بوده‌است. مردم این شهر به زبان‌های فارسی و مازندرانی و گیلکی سخن می‌گویند. پیامک تبلیغاتی در تنکابن

خرم‌آباد مرکز منطقه تنکابن و محال ثلاث در دوران قاجاریه در عصر حاکمیت خاندان خلعتبری بر این منطقه بوده‌است که در دوران پهلوی شهر جدیدالتأسیس شهسوار مرکز تنکابن گردید و پس از انقلاب اسلامی شهسوار به تنکابن تغییر نام داد. در دوران صفویه به نام فیض خوانده می‌شده و پس از الحاق تنکابن از رویان به دیلمستان نام «دیلم خاصه» و قبل از الحاق تنکابن از رویان به دیلمستان با نام «تَنکا» شناخته می‌شده‌است. پنل ارسال پیامک انبوه در شهر تهران

مدیر پیامک چیست؟!

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیر پیامک انجام می دهیم.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا پنل اس ام اس برای انتخابات مختلف اعم از شورای شهر ، انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتردارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف tonekabon استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در تنکابن بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر تنکابن به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال تبلیغات پیامکی به تنکابن از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر تنکابن

 

ویژگی های پنل پیامک در تنکابن

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل اس ام اس تنکابن؛ به محض خرید
  3. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  4. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل اس ام اس تنکابن برای شما ارسال می‌گردد
  5. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید:

می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل اس ام اس تنکابن، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای پنل پیامک تنکابن

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

 

ارسال پیامک براساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش مدیر پیامک پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.

پنل اس ام اس تنکابن – ارسال پیامک انبوه در تنکابن

  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس مدیر پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین مدیر پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • مدیر پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید. تبلیغات پیامکی در تنکابن
  • مدیر پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در شهرستان تنکابن می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • مدیر پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نماید.

سامانه پیامک در تنکابن یا پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت اس ام اس را به صورت انبوه برای شما فراهم می کند. با استفاده از سامانه پیامک به راحتی و بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی می‌توانید اس‌ ام‌ اس‌ های خود را به‌صورت تکی، گروهی، انبوه و بر اساس پارامترهای خاصی نظیر کد پستی، منطقه‌ای (شهر و استان)، دکل‌های مخابراتی، جنسیت و غیره و به‌صورت فوری یا زمان‌بندی‌شده ارسال نمایید.

از آنجایی‌که sms یکی از بهترین و کم‌ هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات و اطلاع‌ رسانی در دنیای امروز است لذا استفاده از سامانه‌های پیام کوتاه برای افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشاغل مختلف امری اجتناب‌ناپذیر است. دانشنامه جامع تنکابن به‌منظور ارائه خدمات همه‌جانبه به کاربران عزیز سامانه پیام کوتاه را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید از امکانات آن برای ارتباط هر چه‌ بهتر و سریع‌تر با مخاطبان و مشتریان خود استفاده نمایید.

از ویژگی‌های بارز سامانه پیام کوتاه در تنکابن دانشنامه تنکابن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل اس ام اس رایگان با تعرفه ارسال پایین
  • بازگشت وجه پیامک‌های ارسالی ناموفق
  • ارائه ۳ خط اختصاصی کاملاً رایگان از اپراتور ۵۰۰۰
  • امکان ارسال به روش‌های مختلف (دکل مخابراتی ، جنسیت ، منطقه محل سکونت ، کد پستی ، دسته‌بندی اصناف و …) خرید پنل پیامک مخابرات
  • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی و ارسال پیامک هوشمند
  • و بسیاری امکانات دیگر که در بخش مربوط به امکانات سامانه به‌صورت جامع توضیح داده‌شده است.

در این طرح که با همکاری مرکز طراحی و توسعه وب بناشده است به مناسبت رونمایی از فاز اول دانشنامه تنکابن پنل های مختلف پیام کوتاه با تخفیف‌های باورنکردنی از ۴۰ تا ۸۰ درصد ارائه می‌گردد و فرصت بسیار مناسبی برای افرادی هست که تصمیم دارند با کمترین هزینه از تمامی امکانات سامانه در جهت توسعه کسب‌وکار و ارتباط مؤثرتر با مشتریان و مخاطبان خود استفاده نمایند. سامانه پیامک انبوه برای شهر تهران

 

 

یک سامانه تحت اینترنت برای ارسال ، دریافت و مدیریت SMS هست. با سامانه پیامک تنکابن ارسال و دریافت پیامک شما می‌توانید :

  1. ارسال SMS انبوه به‌ صورت انفرادی و گروهی
  2. ارسال SMSهای تبلیغاتی
  3. ارسال پیامک تبلیغاتی به تنکابن
  4. ارسال SMS با شماره اختصاصی شما
  5. امکان ارسال‌ SMS های طولانی (Long SMS)
  6. سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۱۰٫۰۰۰ پیامک در دقیقه هست)
  7. دریافت پیام‌های کوتاه در وب‌سایت شما
  8. عدم نیاز به سخت‌ افزار جانبی و gsm modem
  9. عدم نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی سیستم شما
  10. پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام‌های دریافتی
  11. ارسال پیام‌های دریافتی به همراه مدیر سایت و یا سایر نرم‌افزارهای شرکت/سازمان شما
  12. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر تنکابن
  13. امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت
  14. این سامانه هم‌اکنون مورداستفاده بیش از ۱۰۰۰ سازمان و شرکت هست.
  15. مناسب برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، موسسه‌های تبلیغاتی ، موسسه‌های گردشگری ، مدیران سایت‌ها و فروشگاه‌ها ، مدارس ، هتل داران ، آموزشگاه‌ها ،رستوران‌داران ، مغازه‌داران و …

برخی از امکانات :

  • ارسال ساده، ارسال گروهی، ارسال هوشمند SMS به کلیه اپراتورها (همراه اول،ایرانسل،تالیا)
  • ارسال پیامک انبوه به تنکابن
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس پیش‌شماره
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی از روی نقشه – جدید
  • ارسال SMSهای تبلیغاتی بر اساس شهر و استان موردنظر شما – جدید
  • دریافت آنلاین و آفلاین SMS مخاطبین در وب‌سایت شما
  • اتصال به سوئیچ اینترنتی شبکه تلفن همراه کشور
  • دارای شماره ۸ رقمی رند اشتراکی جهت ارسال پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳
  • قابلیت زمان‌بندی SMSهای ارسالی
  • پنل اس ام اس برای هییت
  • پاسخگویی خودکار به SMSهای دریافتی
  • قابلیت ارسال SMSهای دریافتی به موبایل مدیر سیستم
  • امکان مدیریت نرم‌افزار از طریق موبایل مدیران سیستم
  • قابلیت Export و Import اطلاعات از طریق فایل Execl
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی SMS برای ارسال و دریافت
  • گزارش‌ها کامل از وضعیت دقیق سیستم و SMSهای ارسالی و دریافتی
  • امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
  • برگزاری مسابقات و آزمون‌ها از طریق پیام کوتاه
  • سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهاد‌ها
  • نظرسنجی و آمارگیری
  • سیستم پاسخگویی هوشمند و منشی آنلاین از طریق سامانه پیام کوتاه
  • سیستم مناسبت‌ها و رخدادها
  • سیستم ارائه خدمات ویژه از طریق sms به‌صورت رایگان و پولی

خدمات ویژه

ارائه وب‌سرویس و URL جهت تولیدکنندگان نرم‌افزار

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتردارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف tonekabon استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر تنکابن

 

با کد تخفیف tonekabon از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید. قیمت پنل اس ام اس



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

پنل اس ام اس آمل

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. مرکز این شهرستان شهر آمل است. شکم پر آملی، کتلت، کته آملی، پلو زعفرانی، خورش مرغ ترش، اردک جوجه، سبزی‌پلون، از خاتون، اسفناج پته از مهم‌ترین غذاهای محلی و ملی آمل هستند. پنل اس ام اس مخابرات

صنایع غذایی، صنایع نساجی، صنایع چوپ، صنایع چاپ و انتشارات، صنایع اشیای کائوچویی، کاغذ، صنایع غذایی و سنگی و صنایع غیر فلزی معدنی و صنایع چرم‌سازی از عمده‌ترین صنایع موجود در شهرستان به‌شمار می‌آیند.

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات مجلس یا انتخابات مختلف اعم از انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف amol استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در آمل بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آمل به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آمل از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آمل

ارسال بلک لیست در پنل پیامک در آمل

برای ارسال بلک لیست ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم.

 

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر آمل

  • ارسال پیامک تبلیغاتی، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود ارسال sms از طریق مخابرات
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • شتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده
  • با خرید دستگاه keypad شماره مشتریان را ذخیره و به آنها پیامک ارسال کنید. قیمت دستگاه keypad چقدر است ؟

آملی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل پیامک آمل نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل اس ‌ام ‌اس‌ مدیر پیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد.

ارسال پیامک انبوه به آمل در سامانه پیامک آمل

شما می‌توانید پیامک ‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک‌ های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.

ارسال از طریق نقشه در پنل اس ام اس آمل پنل اس ام اس در تهران

در برخی موارد ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه‌ای و محله‌ای

پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید.

این بانک در تبلیغات پیامکی به آمل شامل :

  • شماره های استانهای کشور
  • شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان
  • بانک شماره موبایل به صورت محله‌ای
  • کدپستی استانهای کشور و همچنین شماره های مشاغل و اصناف مختلف
  • ارسال پیامک انبوه براساس سن و جنسیت
  • صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند.

ارسال پیامک برای اصناف استان مازندران با تبلیغات پیامکی در آمل

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان آمل می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان آمل قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود. ارسال اس ام اس از طریق مخابرات

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

 

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در آمل مازندران را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آمل ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی سامانه پیامک آمل را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری با ارسال پیامک تبلیغاتی به آمل

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های سامانه پیام کوتاه در آمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی
  • افزونه دیجیتز
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ماژول پیامک جوملا
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پیامک تبلیغاتی در آمل

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آمل
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آمل
  3. ارسال پیامک انبوه در آمل
  4. ارسال سن و جنسیت در آمل
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آمل
  6. نمایندگی فروش اس ام اس

مزیت مهم در مدیر پیامک : پنل اس ام اس برای هییت

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف amol استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آمل به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آمل از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آمل

با کد تخفیف amol از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل اس ام اس با جی اس ام مودم و سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید. تعرفه پنل اس ام اس

 

پنل اس ام اس چالوس

شهرستان چالوس از شهرستان‌های استان مازندران ایران است. مرکز این شهرستان شهر چالوس است. از مراکز دیدنی چالوس : تپه باستانی کلاردشت ، هتل بنیاد و کاخ چایخوران چالوس ، سواحل چپکرود پارک جنگلی فین ، تله کابین نمک آبرود ، ییلاق کلاردشت ، دریاچه ولشت ، دره رودبارک ، علم کوه ، کاخ اجابیت ، پارک اوجابیت آب معدنی دلیر ، غار یخ مراد ، پارک ورگاویج ، پارک بنفشه ، یخچال طبیعی حصار چال .

شما می توانید با خرید پنل ارسال پیامک انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف chalus استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در چالوس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر چالوس به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به چالوس از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر چالوس

ارسال بلک لیست در پنل پیامک در چالوس

برای ارسال بلک لیست ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم.

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی

  • ارسال پیامک تبلیغاتی، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است ارسال پیامک از طریق مخابرات
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • شتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید پنل مخابرات
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

 

چالوسی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی به چالوس از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل اس ‌ام ‌اس‌ مدیر پیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد.

ارسال پیامک انبوه در سامانه پیامک چالوس

شما می‌توانید پیامک ‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک‌ های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.

ارسال از طریق نقشه در پنل پیامک چالوس

در برخی موارد ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید.

ارسال پیامک انبوه به چالوس صورت منطقه‌ای و محله‌ای

پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید.

این بانک در پنل اس ام اس چالوس شامل : پنل پیامک در استان تهران

  • شماره های استانهای کشور
  • شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان
  • بانک شماره موبایل به صورت محله‌ای
  • کدپستی استانهای کشور و همچنین شماره های مشاغل و اصناف مختلف
  • ارسال پیامک انبوه براساس سن و جنسیت
  • صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند.
  • با خرید دستگاه ذخیره تلفن مشتریان ، شماره آنها را ذخیره و به آنها پیامک ارسال کنید .

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیامک انبوه در چالوس برای اصناف استان مازندران با پنل اس ام اس چالوس

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان چالوس می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان چالوس قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در چالوس مازندران را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگیپنل اس ام اس چالوس ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی سامانه پیامک چالوس را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. سامانه پیامک مخابراتی

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع با سامانه پیام کوتاه در چالوس

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

 

از دیگر ویژگی های پنل پیامک تبلیغاتی در چالوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی
  • پنل اس ام اس برای دیجیتس
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ماژول پیامک جومولا
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز تبلیغات پیامکی در چالوس

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول چالوس
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول چالوس
  3. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر چالوس
  4. ارسال سن و جنسیت در چالوس
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در چالوس
  6. نمایندگی پنل پیامک

مزیت مهم در مدیر پیامک : پنل پیامک برای هییت

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف chalus استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر چالوس به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال تبلیغات پیامکی به چالوس از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر چالوس

با کد تخفیف chalus از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل پیامک تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس رامسر

در این مقاله با پنل پیامک رامسر آشنا می شویم .

رامسَر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. این شهر که پیش از این سخت سر نام داشت، آخرین شهر غرب مازندران است . شهرستان رامسر با زیبایی وصف ناپذیر در انتهای غربی استان مازندران در دامنهٔ جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی و کوتاهترین فاصله بین کوه و دریا با لقب عروس شهرهای ایران به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است.

هتل قدیم رامسر با معماری بسیار زیبا در مرکز شهر در دامنه کوه‌های جنگلی و فضای سبز با محوطه‌سازی چشم‌نواز جای گرفته است .

شما می توانید با خرید سامانه پیامکی ویژه کاندیدای انتخاباتی مجلس از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف ramsar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در رامسر بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر رامسر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به رامسر از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر رامسر

ارسال بلک لیست در پنل پیامک در رامسر

برای ارسال بلک لیست ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم.

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی سامانه ارسال پیامک انبوه در شهر تهران

  • ارسال پیامک تبلیغاتی، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • شتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و … پنل اس ام اس برای هییت
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

 

رامسری عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل پیامک رامسر نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر رامسر  از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ‌ام ‌اس‌ مدیر پیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد.

ارسال پیامک انبوه به رامسر در سامانه پیامک رامسر

شما می‌توانید پیامک ‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک‌ های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.

ارسال از طریق نقشه در پنل اس ام اس رامسر

در برخی موارد ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به رامسر انبوه به صورت منطقه‌ای و محله‌ای

پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید.

این بانک در پنل اس ام اس رامسر شامل :

  • شماره های استانهای کشور
  • شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان
  • بانک شماره موبایل به صورت محله‌ای
  • کدپستی استانهای کشور و همچنین شماره های مشاغل و اصناف مختلف
  • ارسال پیامک انبوه براساس سن و جنسیت
  • صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند.
  • با خرید دستگاه ثبت شماره مشتری ، شماره آنها را ذخیره و پیامک ارسال کنید .

ارسال پیامک انبوه در رامسر برای اصناف استان مازندران با پنل اس ام اس رامسر

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان رامسر می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان رامسر قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در رامسر مازندران را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس رامسر ارسال پیامک تبلیغاتی به رامسر و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

 

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک سامانه پیامک در تهران

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری با سامانه پیام کوتاه در رامسر

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده با تبلیغات پیامکی به رامسر

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک رامسر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • ماژول پیامکی جوملا
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی و افزونه پیامک دیجیتس
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پیامک تبلیغاتی در رامسر

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول رامسر
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول رامسر
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی رامسر
  4. ارسال سن و جنسیت در رامسر
  5. نمایندگی پنل پیامک در رامسر
  6. نمایندگی سامانه پیامک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت
  • تبلیغات پیامکی در رامسر

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف ramsar استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر رامسر

با کد تخفیف ramsar از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل پیامک رامسر تهیه نمایید خرید پنل پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید. قیمت پنل اس ام اس



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

پنل اس ام اس آلاشت

آلاشْت یکی از شهرهای شهرستان سوادکوه در استان مازندران و زادگاه رضاپهلوی است. زبان مردم آلاشت مازندرانی است، نام آلاشت نیز در زبان مازندرانی به معنی آشیانه عقاب است. زادگاه رضا شاه در زمان حکومت پهلوی با عنوان «زادگاه بنیان‌گذار پهلوی» شناخته می‌شد و پس از آن به عنوان موزه مردم‌شناسی آلاشت پذیرای گردشگران و توریست‌ها بود. پنل اس ام اس در تهران

گفته می‌شود پس از انقلاب اسلامی ایران تلاش‌هایی برای تخریب این مکان صورت گرفته بود. وجه تسمیه آن نیز احتمالاً وجود عقابهای فراوان در کوه‌های بلند این منطقه است. منطقه آلاشت نیز با طبیعت زیبای خود خالی از آبشار نیست. پنل اس ام اس مخابرات یکی از این آبشارها به نام آبشار نارم در روستای چرات واقع در سی و پنج کیلومتری جنوب غرب آلاشت واقع است. چرات یکی از روستاهای حوالی آلاشت سوادکوه در استان مازندران ایران است.

شما می توانید با استفاده از سامانه مدیر پیامک یا ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف alasht استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در آلاشت بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به آلاشت بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر آلاشت به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به آلاشت از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آلاشت

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال بلک لیست پنل پیامک در آلاشت

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

آلاشتی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان با اطلاع از قیمت دستگاه keypad و خرید این دستگاه میتوانید شماره تلفن مشتریان خود را ذخیره و به آنها پیامک ارسال کنید.

امکانات پنل پیامک آلاشت

  • با خرید پنل پیامک آلاشت؛ میتوانید به بانک شماره های دائمی و اعتباری آلاشت پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آلاشت؛ میتوانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید و بر اساس کدپستی در آلاشت پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آلاشت؛ میتوانید از نقشه گوگل به مناطق مختلف آلاشت دسترسی داشته باشید و به هر قسمتی که بخواهید پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آلاشت؛ میتوانید در شهر آلاشت بر اساس سن و جنسیت به مخاطب هدف پیامک ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آلاشت؛ میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی BTS سرویس میگیرند و از یک محله عبور میکنند پیامک خوشامدگویی ارسال نمایید.
  • با خرید پنل اس ام اس در آلاشت؛ به شماره های دائمی و اعتباری شهر آلاشت دسترسی داشته باشید و بر اساس کد و پیش شماره پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

دیگر امکانات:

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول آلاشت
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول آلاشت
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی آلاشت
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در آلاشت
  5. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست آلاشت
  6. پنل اس ام اس برای هییت
  7. ارسال سن و جنسیت در آلاشت
  8. نمایندگی پنل اس ام اس آلاشت

ارسال پیامک انبوه در آلاشت برای اصناف استان آلاشت با پنل اس ام اس آلاشت

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای شهر آلاشت، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف شهر آلاشت می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس شهر آلاشت قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در آلاشت را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس آلاشت ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی سامانه پیام کوتاه در آلاشت  را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری پیامک تبلیغاتی در آلاشت

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع تبلیغات پیامکی در آلاشت

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده تبلیغات پیامکی به آلاشت

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک آلاشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تهران
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وب سرویس و افزونه های پیامکی
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • امکان استفاده از افزونه اورجینال دیجیتس

 

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس آلاشت

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول
  3. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر آلاشت
  4. ارسال سن و جنسیت
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در آلاشت

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف alasht استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر آلاشت

با کد تخفیف alasht از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل اس ام اس با جی اس ام مودم نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس مازندران

استان مازَندَران (به مازندرانی: مازِرون یا مازِندِرون) به مرکزیت شهر ساری در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران می‌باشد. این استان از پرجمعیت‌ترین استان‌های ایران و هم‌مرز با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان است. بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران شهر ساری است. همچنین پرجمعیت‌ترین شهرستان استان مازندران شهرستان بابل می‌باشد. ارسال پیامک انبوه در استان تهران

از صنایع دستی موجود در استان مازندران می‌توان به قالی بافی، گلیم بافی، جاجیمچه بافی، بافت گلیچه، چوقا، شمد و ملحفه، سوزن دوزی، رنگرزی و چاپ سنتی سفالگری و سرامیک سازی، فراورده‌های پوست و چرم، هنرهای مرتبط با فلز، هنرهای مرتبط با چوب، حصیر بافی، طراحی سنتی و نگارگری، صحافی و جلدسازی سنتی، صنایع دستی دریایی عروسک‌ سازی اشاره کرد.

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال پیامک انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شهرستانها و شهرهای استان مازندران از جمله :

ارطه • آلاشت • امام‌زاده عبدالله • آمل • امیرکلا • ایزدشهر • بابل • بابلسر • بلده • بهشهر • بهنمیر • پل سفید • تنکابن • جویبار • چالوس • چمستان • خرم‌آباد • خلیل‌شهر • خوش‌رودپی • دابودشت • رامسر • رستمکلا • رویان • رینه • زرگرمحله • زیرآب • ساری • سرخ‌رود • سلمان‌شهر • سورک • شیرگاه • شیرود • عباس‌آباد • فریدون‌کنار • فریم • قائم‌شهر • پنل پیامک مخابرات

کتالم و سادات‌شهر • کلارآباد • کلاردشت • کله‌بست • کوهی‌خیل • کیاسر  • کیاکلا (سیمرغ) • گزنک • گلوگاه • گلوگاه بابل • گتاب • محمودآباد • مرزن‌آباد • مرزیکلا • نشتارود • نکا • نور • نوشهر • جواهرده • خورشید کلا • هچیرود • هادی شهر • اجبارکلا • پول • کجور • فرح آباد • پایین هولار • سوادکوه • میاندورود • سوادکوه شمالی • سوادکوه •

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mazan30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس در مازندران بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه در مازندران به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های استان مازندران به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مازندران از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه استان مازندران

ارسال بلک لیست در پنل پیامک در مازندران

برای ارسال بلک لیست ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم.

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی

  • ارسال پیامک تبلیغاتی، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان مازندران
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • پشتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • sms انبوه در تهران
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • پنل پیامک برای هییت
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

 

مازندرانی عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل پیامک مازندران نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی به مازندران از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل اس ‌ام ‌اس‌ مدیر پیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد.

ارسال پیامک انبوه به مازندران در سامانه پیامک مازندران

شما می‌توانید پیامک ‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک‌ های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.

ارسال از طریق نقشه در پنل اس ام اس مازندران

در برخی موارد ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید.

ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه‌ای و محله‌ای

پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید.

این بانک در تبلیغات پیامکی به مازندران شامل :

  1. شماره های استانهای کشور
  2. شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان
  3. بانک شماره موبایل به صورت محله‌ای
  4. کدپستی استانهای کشور و همچنین شماره های مشاغل و اصناف مختلف
  5. ارسال پیامک انبوه براساس سن و جنسیت
  6. صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن وجنسیت آنها) ارسال نمایند.
  7. ارسال پیامک با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

ارسال پیامک برای اصناف استان مازندران با پنل اس ام اس مازندران

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان مازندران می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان مازندران قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود. سامانه پیامک مخابرات

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

 

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در مازندران را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس مازندران ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک با تبلیغات پیامکی در مازندران

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری با سامانه پیام کوتاه در مزندران

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد. سامانه پیام کوتاه مخابرات

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده با پیامک تبلیغاتی در مازندران

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک مازندران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی
  • افزونه ثبت نام با پیامک
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس مازندران

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مازندران
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول مازندران
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مازندران
  4. ارسال سن و جنسیت در مازندران
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در مازندران
  6. نمایندگی سامانه اس ام اس

مزیت مهم در مدیر پیامک :

  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف mazan30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های استان مازندران به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مازندران از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه استان مازندران

با کد تخفیف mazan30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل پیامک تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین اپلیکیشن ارسال پیامک با سیمکارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس قائمشهر

در این مقاله با معرفی مدیرپیامک و همچنین پنل اس ام اس قائمشهر همراه ما باشید .

شهرستان قائم‌شهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. مرکز این شهرستان شهر قائم‌شهر می‌باشد. این شهر دارای مساحت ۴۵۸٫۵ کیلومتر مربع است که ۱٫۹۳ درصد کل مساحت استان را به خود اختصاص داده‌است. شهرستان قائم‌شهر از جنوب با شهرستان سوادکوه از شمال با شهرستان جویبار، از شرق با شهرستان ساری و از غرب با شهرستان بابل هم‌مرز می‌باشد. شهرستان قائم‌شهر دارای ۲ شهر، ۲ بخش، ۶ دهستان، ۱۵۶ آبادی دارای سکنه و ۳ آبادی خالی از سکنه است. ارسال پیامک به مشاغل تهران

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال پیامک انبوه انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف qaemshahr استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل پیامک در قائم شهر بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به قائمشهر بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر قائمشهر به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به قائمشهر از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر قائمشهر

ارسال بلک لیست در پنل اس ام اس در قائمشهر

برای ارسال بلک لیست ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم.

 

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک انبوه در قائمشهر

  • ارسال پیامک تبلیغاتی، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود پنل اس ام اس در مخابرات
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • شتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • ارسال اس ام اس هدفمند در کل تهران
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • پنل اس ام اس در هییت
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده
  • ارسال پیامک با خرید دستگاه ثبت اطلاعات مشتریان

قائمشهری عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل پیامک قائمشهر نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامک در قائمشهر مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ‌ام ‌اس‌ مدیر پیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد.

ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام کوتاه در قائمشهر

شما می‌توانید پیامک ‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک‌ های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.

ارسال از طریق نقشه در پنل اس ام اس قائمشهر

در برخی موارد ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید.

ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه‌ای و محله‌ای

پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید.

این بانک در سامانه پیامک قائمشهر شامل :

  • شماره های استانهای کشور
  • شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان
  • بانک شماره موبایل به صورت محله‌ای
  • کدپستی استانهای کشور و همچنین شماره های مشاغل و اصناف مختلف
  • ارسال پیامک انبوه براساس سن و جنسیت قیمت پنل اس ام اس
  • صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر قائمشهر برای اصناف استان مازندران با پنل اس ام اس قائمشهر

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان قائمشهر می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان قائمشهر قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود. پنل پیامک در مخابرات

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

 

چه ویژگی هایی سامانه پیامک مازندران را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس قائمشهر ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. سامانه پیامک در مخابرات

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع با تبلیغات پیامکی به قائمشهر

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

از دیگر ویژگی های تبلیغات پیامکی در قائمشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی
  • افزونه ثبت نام با اس ام اس
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

ویژگی های متمایز پنل اس ام اس قائمشهر

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول قائمشهر
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول قائمشهر
  3. ارسال پیامک تبلیغاتی در قائمشهر
  4. ارسال سن و جنسیت در قائمشهر
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در قائمشهر
  6. نمایندگی مستقل اس ام اس

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف qaemshahr استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر قائمشهر

با کد تخفیف qaemshahr از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین اپلیکیشن ارسال پیامک با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

پنل اس ام اس ساری

شهرستان ساری از نظر مساحت بزرگترین شهرستان‌ استان مازندران است. مرکز این شهرستان شهر ساری است که همزمان مرکز استان مازندران نیز می باشد، شهر ساری بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر مازندران است. در شهرستان ساری صنایع رونق زیادی دارند. ازعمده‌ترین صنایع شهرستان ساری می‌توان: صنایع غذایی، صنایع چاپ و انتشار، صنایع اشیاء کائوچویی، صنایع تهیه اشیاء فلزی، صنایع نساجی، صنایع چوب، صنایع چرم سازی، صنایع شیمیایی، صنایع غیر فلزی معدنی، پنبه، روغن‌نباتی، آرد، شیر پاستوریزه و مشتقات آن را نام برد. پنل اس ام اس برای شهر تهران

شما می توانید با خرید سامانه پیامک انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال اس ام اس انتخاباتی مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف sari استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل پیامک در ساری بگیرم؟

۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات

۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت

۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت

۴- لیست شماره های شهر ساری به تفکیک سن و جنسیت

۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به ساری از روی نقشه

۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر ساری

ارسال بلک لیست در پنل اس ام اس در ساری

برای ارسال بلک لیست ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم.

ویژگی‌های‌ ارسال پیامک تبلیغاتی

  • ارسال پیامک تبلیغاتی، کم هزینه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است
  • اس ام اس تبلیغاتی فراگیرتر و جامع‌تر است
  • استفاده از اس ام اس تبلیغاتی بسیار راحت و آسان است
  • اطلاع‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مقدور است
  • در کنار ارسال پیامک، امکان برندسازی نیز فراهم است
  • پیامک شما مستقیما و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رسد
  • پیام کوتاه تبلیغاتی را می‌توان در زمانبندی‌های مختلف تنظیم و به تعداد زیادی از مشتریان ارسال نمود تعرفه پنل اس ام اس
  • پیامک تبلیغاتی با صرف حداقل زمان ممکن بیشترین بازدهی تبلیغاتی را به همراه دارد
  • استفاده از شماره های اختصاصی اینترنتی همانند ۳۰۰۰۱۲۳۴
  • امکان ارسال از پیش شماره‌های ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، شماره خط ثابت و نام تجاری
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار و سخت افزار، تحت وب و قابلیت دسترسی از همه جا
  • ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت، کدپستی، منطقه و صنف
  • امکان استفاده از چند شماره اختصاصی پیام کوتاه برای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال کلیه گزارشات به نرم افزارهای عمومی مانند اکسل
  • شتیبانی اینترنتی و تلفنی از سامانه
  • عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
  • عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تهران
  • عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیامک به هر تعداد
  • وجود یک برنامه تحت ویندوز صرفا جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیامک از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و …
  • عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
  • پنل پیامک در هییت
  • بروز رسانی بانک اطلاعات شماره های تلفن همراه
  • نسخه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل اندروید
  • امکان اتصال نرم افزارهای دیگر به سامانه برای ارسال و دریافت پیامک از طریق وب سرویس
  • بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده

 

دوست عزیز به مشاوره رایگان برای تهیه پنل پیامک ساری نیاز دارید ؟ با شماره موبایل ۳۰ ۳۵ ۳۴ ۰ ۰۹۱۲ تماس بگیرید

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرستان ساری از طریق سامانه مدیر پیامک

سامانه ارسال اس ‌ام ‌اس‌ انبوه، این امکان را به شما می‌دهد که از طریق اینترنت و بدون نیاز به سخت افزار از طریق خطوط تبلیغاتی ارسال نمایید.

پنل اس ‌ام ‌اس‌ مدیر پیامک امکان ارسال و مدیریت پیامک انبوه تبلیغاتی را به روش ‌های زیر به شما می‌دهد. در این پنل، شما امکاناتی خواهید داشت که ارسال اس ام اس انبوه را برایتان مقدور می‌سازد.

ارسال پیامک انبوه به ساری در سامانه پیامک ساری

شما می‌توانید پیامک ‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک‌ های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید.

ارسال از طریق نقشه در پنل اس ام اس ساری

در برخی موارد ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت باشد. با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید. سامانه پیام کوتاه در مخابرات

ارسال پیامک انبوه به صورت منطقه‌ای و محله‌ای

پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، ارسال نمایید.

این بانک در تبلیغات پیامکی به ساری شامل :

  • شماره های استانهای کشور
  • شماره های ایرانسل به تفکیک پیش شماره و استان
  • بانک شماره موبایل به صورت محله‌ای
  • کدپستی استانهای کشور و همچنین شماره های مشاغل و اصناف مختلف
  • ارسال پیامک انبوه براساس سن و جنسیت
  • صاحبان کسب و کارهای مختلف قادر خواهند بود با استفاده از این امکان، پیامک های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خاصی (فیلترکردن مخاطبین براساس سن و جنسیت آنها) ارسال نمایند.

امروزه ۵۰ درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیامک انبوه در ساری برای اصناف استان مازندران با پنل اس ام اس ساری

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان مازندران و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان ساری می باشد. برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان ساری قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

چه ویژگی هایی سامانه پیامک در ساری مازندران را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس ساری ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

سرعت بالای ارسال پیامک با سامانه پیامک ساری

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع با سامانه پیام کوتاه در ساری

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیامک تبلیغاتی به ساری از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک تبلیغاتی در ساری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه
  • وبسرویس و افزونه های پیامکی
  • افزونه ثبت نام و ورود با موبایل
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • ارسال پیامک با خرید نرم افزار ثبت شماره مشتری

 

ویژگی های متمایز تبلیغات پیامکی در ساری

  1. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ساری
  2. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ساری
  3. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ساری
  4. ارسال سن و جنسیت در ساری
  5. نمایندگی پنل اس ام اس در ساری
  6. نمایندگی فروش پنل پیامک

مزیت مهم در مدیر پیامک :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف sari استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شهر ساری

با کد تخفیف sari از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین پنل اس ام اس با جی اس ام مودم نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()