امروز در ابتدا مي خواهم از مزاياي بازاريابي پيامکي و سپس در مورد ارسال پيامک تبليغاتي انبوه برايتان توضيح دهم. شايد برايتان جاي سوال باشد که با وجود کانال هاي ديگر تبليغات مانند شبکه هاي اجتماعي، ديگر چه نيازي به بازاريابي پيامکي است؟! آيا اصلا با وجود شبکه هاي اجتماعي، تجارت پيامکي در اين شرايط اثر بخش است يا نه؟! بايد بگويم که بله! طبق تجربه هاي ما در اين زمينه، حتي ميتوانم بگويم که يکي از موثر ترين و کم هزينه ترين راه هاي تبليغات است.

هزينه جذب يک مشتري جديد ، 5 برابر حفظ مشتري قديمي است ، پس بايد در حفظ مشتريانمان تمام تلاش خود را داشته باشيم .

با استفاده از اين دستگاه و نرم افزار ساده اما قدرتمند آن مي توانيد ، اطلاعات مخاطبان يا مشتريان يا بازار هدف خود را دريافت و ذخيره کنيد دستگاه ثبت شماره تلفن

 دستگاه دايرکت دستگاه ثبت شماره تلفن مشتريان ثبت شماره تلفن مشتريان در پنل اس ام اس دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان دستگاه کد پد اس ام اس دستگاه ثبت و ذخيره شماره موبايل مشتريان خريد دستگاه ثبت شماره مشتري قيمت دستگاه keypad

قطعا براي شما پيش آمده است قيمت دستگاه keypad که از جايي خريد کنيد و در انتهاي خريد از شما شماره موبايل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسيدن کالاي جديد مطلع نمايد . دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان دستگاه کي پد دستگاه کد پد اس ام اس

برخي از فروشندگان معمولا در دريافت شماره موبايل از مشتريانشان ترديد دارند و نمي توانند از آنها شماره موبايل بگيرند

يا برخي از مشتريان از دادن شماره موبايل به فروشندگان ترديد دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحيح به فروشندگان نمي دهند

با استفاده از اين دستگاه مشتريان با اطمينان به اينکه تلفن همراهشان در محلي امن نگهداري مي شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت مي کننددستگاه کد پد اس ام اس

 دستگاه کي پد پيامک دستگاه ثبت و ذخيره شماره موبايل مشتريان دستگاه ذخيره ساز شماره مشتري و ارسال پيامک خريد دستگاه ثبت شماره مشتري دستگاه ذخيره تلفن مشتريان قيمت ثبت شماره تلفن مشتريان در پنل اس ام اس دستگاه کي پد دستگاه کي پد پيامک دستگاه ذخيره ساز شماره مشتري و ارسال پيامک

و فروشندگان هم اطمينان خواهند داشت که اطلاعاتي که در نرم افزار ثبت شماره مشتري دستگاه ثبت شده است بسيار با ارزش است . دستگاه ذخيره تلفن مشتريان دستگاه keypad نرم افزار ثبت شماره مشتري دستگاه ثبت اطلاعات مشتريان دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتري نرم افزار ثبت شماره مشتري دستگاه SMSPad

تجارت پيامکي چه نفعي براي من دارد؟!

بايد بگويم که بازاريابي پيامکي در هر کسب و کاري مي تواند مفيد واقع شود، مخصوصا براي آن دسته از کسب و کارهايي که خدمتي ارائه مي کنند. اما واقعا اين بازاريابي پيامکي دقيقا چه دارد که اين همه مهم شده است؟!

1- واسطه اي بين شما و مشتري نيست!

هنگاميکه شما به مشتري تان پيامک تبلغاتي مي فرستيد، شما به صورت کاملا شخصي و مستقيم با او ارتباط برقرار مي کنيد. اما اين چه منفعتي براي شما دارد؟! بهتر است بگويم خيلي! به عنوان مثال شما هيچ گونه هزينه اضافي براي ديده شدن پرداخت نمي کنيد بعلاوه شما با امکانات پنل، اطلاعات دقيقي بدست مي آوريد از جمله اينکه چند نفر از طريق پيامک تبليغاتي با شما ارتباط برقرار کرده اند و يا چند درصد از مخاطبين پيام شما را دريافت کرده و يا نکرده اند و …

2- دسترسي به همه مخاطبان از طريق ارسال پيامک تبليغاتي انبوه

امروزه از يه بچه دوران ابتدايي گرفته تا پيرمرد 80 ساله همگي در جيبشان يک موبايل دارند! منتها ممکن است همه افراد دسترسي به شبکه هاي اجتماعي را نداشته باشند اما قطعا همه پيامک تجاري شما را دريافت مي کنند! مي پرسيد چگونه؟! چون هر کسي که موبايل دارد مي تواند مشتري شما باشد.

3- دسترسي مخاطبان به شما از طريق ارسال پيامک تبليغاتي انبوه

تصور کنيد يک بنر را با کلي اتلاف وقت و هزينه طراحي کرده ايد و آن را به پر تردد ترين مکان شهر نصب کرده ايد! و يا اينکه تبليغي بسيار خوب در يک کانال به اشتراک گذاشته ايد. حتي اگر مخاطبان شما از تبليغات تان خوششان بيايد احتمال دارد که نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. اما بازاريابي پيامکي (که هم هزينه و زمان کمتري مي طلبد) به گونه اي است که مشتري شما مي تواند خيلي راحت با شما ارتباط داشته و برايتان پيامک ارسال کند!

پيامک تبليغاتي انبوه چيست؟

همانطور که از نحوه عملکرد پيامک تبليغاتي باخبر هستيد (تدوين يک متن جذاب تبليغاتي و ارسال ان به مخاطبان تان). تصور کنيد همين پيام را مي خواهيد به تعدادي بيشتر ارسال کنيد و يا محصولات و خدمات خود را به آنها معرفي کنيد. به اين پيامک تبليغاتي انبوه مي گويند که به تعداد زيادي از مشتريان ارسال مي گردد.

ارسال پيامک تبليغاتي انبوه

به کدامين دليل پيامک تبليغاتي انبوه!؟

همانطور که قبلا هم گفتم، پيامک تبليغاتي براي هر کسب و کاري مي تواند مفيد واقع شود. حال علاوه بر آن در ادامه به مزاياي پيامک تبليغاتي انبوه اشاره مي کنيم:

ارسال پيامک خصوصي!

يکي ديگر از امکاناتي که پيامک به شما مي دهد و بسيار هم مفيد و موثر است، اينست که مي توانيد اس ام اس خود را با ذکر اسم شرکت بفرستيد و يا اسم شخصي مخاطب ارسال کنيد. اين کار به لحاظ روانشناسي از تاثير زيادي بر خوردار است، به اين دليل که مخاطب شما احساس صميميت بيشتري با شما مي کند و نيز طبق تحقيقات، پيام هاي تبليغاتي که به اين روش ارسال مي شوند درصد ديده شدن و خوانده شدنشان بيشتر است.

صرفه جويي در هزينه ها

همانطور که قبلا هم گفته ام، هزينه ارسال پيامک تبليغاتي انبوه نسبت به روش هاي ديگر بسيار کمتر است و خبر خوب اينکه اگر تعداد ارسال شما بيشتر باشد، شما مي توانيد تخفيف ويژه اي هم دريافت کنيد و هزينه هايتان را کاهش دهيد!

حفظ مخاطبين وفادار

همانطور که در بند هاي قبلي گفته شد، يکي ديگر از امکانات پنل SMS آنست که به شما اين امکان را مي دهد بدانيد چه کاربراني از طريق پيامک شما، با شما در ارتباط هستند. مزيتي که براي شما دارد آنست که شما به آساني مي توانيد مخاطبيني که با شما در ارتباط بوده اند را ليست کنيد چرا که احتمال اينکه اين مخاطبان از طريق پيامک از شما خريد کنند بيشتر است.

اطمينان از رسيدن پيام به دست مشتري

از ديگر امکانات پنل اس ام اس اينست که ممکن است زماني که شما براي مخاطبتان پيام ارسال مي کنيد، او در دسترس نباشد و يا تلفن همراهش خاموش باشد. اصلا نگران نباشيد! پيامک شما بلافاصله که مشتري به شبکه بازگشت، براي او ارسال مي شود. و مي توانم با اطمينان بگويم که تک تک پيام هايتان به مشتري ها ارسال مي شود.

استفاده از دفترچه تلفن

برخي از فعاليت ها و کسب و کار ها نيازمند اطلاعاتي بيشتر از شماره تلفن هستند. به عنوان مثال در بانک ها براي افتتاح حساب بانکي مشخصات ديگر فردي نيز مورد نياز است. شما مي توانيد با داشتن اين اطلاعات و ثبت آنها در دفترچه تلفن سامانه پيامکي از روش ارسال هوشمندانه تري استفاده کنيد. از جمله ارسال پيامک تبريک تولد، پيامک هاي ياد آوري و …

ارسال پيامک به پيش شماره هاي خاص

بدين صورت شما با فهميدن اينکه کدام پيش شماره براي کداميک از شهرهاست، مي توانيد به تمام يا بخشي از مشترکين همراه اول پيامک ارسال کنيد. به عنوان مثال پيش شماره 0914 براي مشترکين شهر تبريز است. شما ميتوانيد به تمام يا تعدادي از مشترکين از بازه 0914431 تا بازه 09144319999 پيامک انبوه ارسال کنيد. اين روش نظم خاصي به ارسال پيامک شما مي بخشد.

هدف قرار دادن يک شهر يا استان مشخص

يکي ديگر از امکانات سامانه پيام کوتاه، بانک شماره تلفن شهر ها است. شما به صورت رايگان مي توانيد با استفاده از آن به شهر و يا استان مورد نظر خود پيامک انبوه ارسال کنيد. به عنوان مثال از اين قابليت مي توان در تبليغات انتخاباتي، تبليغات شهري و … استفاده کرد.

ارسال پيامک به يک صنف خاص

ممکن است خدمات و يا محصولاتي که شما ارائه مي دهيد، تنها مورد نياز يک صنف خاص در جامعه باشد. به عنوان مثال: دبيران، پزشکان، فروشندگان لباس، مديران شرکت و … سامانه پيام کوتاه اين قابليت را دارد که با ارسال پيامک به صنف مي توانيد پيامک انبوه ارسال کنيد.

جمع بندي

فکر ميکنم تا به اينجا متوجه حرفي که در ابتداي مقاله گفتم، شده باشيد! تجارت پيامکي نه تنها ضعيف نشده بلکه بهينه تر و اثر بخش تر نيز شده است. از صرفه جويي در هزينه ها گرفته تا روش هاي ارسال هدفمند پيامک! ميپرسيد چگونه پيامک تبليغاتي ارسال کنيم. چرا از مدير پيامک، پنل اس ام اس بگيرم؟